Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Pokud se budeme bavit o automatu s klasickým hydrodynamickým měničem, tak tam je vždy lepší nechat auto naložit a odvézt, než táhnout. Pokud neběží motor, nepracuje olejové čerpadlo té převodovky. Není tedy k dispozici potřebný tlak oleje a také se mohou nedostatečně mazat rotující části převodovky. Při pár kilometrech není problém, při delším tažení (dejme tomu nad 10 km) už může dojít k poškození...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se budeme bavit o automatu s klasickým hydrodynamickým měničem, tak tam je vždy lepší nechat auto naložit a odvézt, než táhnout. Pokud neběží motor, nepracuje olejové čerpadlo té převodovky. Není tedy k dispozici potřebný tlak oleje a také se mohou nedostatečně mazat rotující části převodovky. Při pár kilometrech není problém, při delším tažení (dejme tomu nad 10 km) už může dojít k poškození...

 

Děkuju :smile_anim:

 

Když neběží motor, nesmí se ani točit převodovka. V každém manuálu k autu je to tučně a podtrženě - DO NOT TOW... Lze to obejít u některých aut 4x4, pokud lze zařadit Parking na převodovce a neutrál na rozvodovce. Pak se převodovka netočí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už aspoň Vím, proč bylo Vito furt v servise :lol: Jednou jsme ho táhli přímo do Mercedesu, a také se nad tím nijak nepozastavili" Hm, možná lepší klasickej odtah"

 

Děkuju :smile_anim:

 

Když neběží motor, nesmí se ani točit převodovka. V každém manuálu k autu je to tučně a podtrženě - DO NOT TOW... Lze to obejít u některých aut 4x4, pokud lze zařadit Parking na převodovce a neutrál na rozvodovce. Pak se převodovka netočí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...