panedge Odesláno 21. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2014 Ja radsi prijdu do hospody,kde se nehuli.Za prvy vykourim 4 cigara a ne 15 a za druhy me nestipou oci z koure. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marosh Odesláno 21. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2014 Nikdy sem nevidel v hospodě nikoho házet vajgly. Ale hulíš tam, jak sádrový ježek, voe. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantik Odesláno 21. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2014 Ale hulíš tam, jak sádrový ježek, voe.To jo :-) Páč muzu :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza.manta Odesláno 21. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2014 Mně vadí na kuřácích hlavně odhazování vajglů. Zcela serou na to, kam jim ten vajgl upadne. To je výchovou - odhazují i jiné věci. Já vajgla na zem nehodím, to ho radši pět minut žmoulám v ruce, než potkám koš. A znám takových víc. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza.manta Odesláno 21. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2014 Ale hulíš tam, jak sádrový ježek, voe. Twle! Maroshu, co to máš za hnus avatar??!? Koukej to vráti! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jungle Odesláno 21. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2014 přesně jak píše honza, žmoulám vajgl v ruce tak dlouho, dokud nenajdu popelnici nebo koš, kam bych ho hodil, ale na druhou stranu vim a denně vidim, jak na některých místech sou kila poházenejch vajglů, taky mě to štve... lidi sou různý k hospodám/ restauracím, už to tu padlo několikrát, měl by si rozhodnout sám provozovatel, jakou tu hospodu chce mít, chodim do nekuřáckejch i kuřáckejch a všude sou lidi, takže kšeft tam maj, lidi si sami vyberou kde utratěj peníze. vzpomněl si, jak sme byli v Dlouhý v restauraci La Casa Argentina, sedli sme si do kuřácký části, dali sme stejky (výborný mimochodem :-) ) a po jídle kamarád vytáhl doutníky, tak že si dáme... o dva tři stoly začali lidi remcat, co si to dovolujem, přitom víc než polovina restaurace je oddělená nekuřácká část. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marosh Odesláno 21. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2014 (upraveno) Twle! Maroshu, co to máš za hnus avatar??!? Koukej to vráti! Honzo, už si dost starý na to, abys toho pána mohl poznat, bys pak projevil trošku úcty.:-)Minimálně do 10.listopadu tam tenhle chlapík bude. Pak se možná vrátí B.S. Upraveno 21. října 2014 uživatelem marosh Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza.manta Odesláno 21. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2014 Nepoznal Asi jsem poměrně mlád ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marosh Odesláno 21. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2014 (upraveno) A co tohle, pomůže? Kdy pán byl ještě mlád a měl jiný účes.. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Upraveno 21. října 2014 uživatelem marosh Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.B. Odesláno 22. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2014 Kua, TOTO :-S este ze to tu opustam...no mame stastie - min.rok to tu dorazilo na zaciatku oktobra! F.Sent on the move! Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
exBURN Odesláno 22. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2014 Jsem nekuřák a hospody mě netankují. Tam kam chodime mají dobrou vzduchotechniku asi a hadry mi nikdy nesmrdely. A pokud by ta hospoda byla zahulena tak pujdu kousek dál. Zato herny bych proste zrušil, přijde mi to jako podvod (majitel tech beden prohrát nemůže) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza.manta Odesláno 22. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2014 A co tohle, pomůže? Kdy pán byl ještě mlád a měl jiný účes..Jsem asi momentálně zaostalý, Floidi, ale stejně takhle tě podle avataru nepoznám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 22. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2014 jebka za kasou v Liedku. namarkuje mi nakup a pri potvrzeni mi naklepne o stovku min. ja uz bezkontaktne platbu odpalil. ona ze to musi vystornovat a namarkovat znova. ok, tedy. s pomoci dalsi pokladni s klickem vystornovano, znovu namarkovano..ted cumim na vypis a platba se mi strhla 2x. takze dnes tam poletim jak trotl vyrizovat reklamaci..je to 'jen' kvuli kilu, ale fakt jim ho tam nenecham. nemam vubec cas na takovy saskarny Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gorlo Odesláno 22. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2014 jebka za kasou v Liedku. namarkuje mi nakup a pri potvrzeni mi naklepne o stovku min. ja uz bezkontaktne platbu odpalil. ona ze to musi vystornovat a namarkovat znova. ok, tedy. s pomoci dalsi pokladni s klickem vystornovano, znovu namarkovano..ted cumim na vypis a platba se mi strhla 2x. takze dnes tam poletim jak trotl vyrizovat reklamaci..je to 'jen' kvuli kilu, ale fakt jim ho tam nenecham. nemam vubec cas na takovy saskarnyTo musíš reklamovat u své banky, v Lidlu ti nic nezreklamuji a ani nevrátí. Banka se o to postará. Obchodník není majitelem terminálu, kterým platí zákaznici. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 22. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2014 ale tak nakej papir od nich asi budu potrebovat,ne? preci neprijdu do banky s tim, ze chci zpet penize jen tak :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaRooN Odesláno 22. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2014 Platbu si uplatňuje obchodník a on ji uplatnil 2x kvůli chybě pokladní, která měla nejen vystornovat platbu z pokladny, ale i z terminálu... Reklamuj u Lídlu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gorlo Odesláno 22. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2014 Banka zavolá do Lidlu a bude chtít vidět lístky o platbě, které vyjedou z terminálu. Pokud budou dva, tak je reklamace zamítnuta a v tvém případě lístek bude jeden, tak ti uznají reklamaci. Lístky se podle bankovního zákona zálohu ji 1rok. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaRooN Odesláno 22. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2014 Jenomže celý problém může být v tom, že ty lístky z terminálu budou dva. Ona to podle všeho namarkovala, nechala projet terminálem, pak to vystornovala jen v pokladně bez vazby na platbu a znovu namarkovala a nechala projet terminálem... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gorlo Odesláno 22. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2014 (upraveno) Už je proste pozdě reklamovat platbu u pokladní v Lidlu, teď už je platba v bance a je i strhnuta z účtu. Teď je potřeba ji reklamovat u banky. Pokud by to zjistil třeba do hodiny, tak se platba stornuje na infolince provozovatele terminálu, to by měl udělat obchodník. Upraveno 22. října 2014 uživatelem gorlo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gorlo Odesláno 22. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2014 Jenomže celý problém může být v tom, že ty lístky z terminálu budou dva. Ona to podle všeho namarkovala, nechala projet terminálem, pak to vystornovala jen v pokladně bez vazby na platbu a znovu namarkovala a nechala projet terminálem...Tak je blba pokladní a vedoucí taky. To je opravdu na reklamaci v Lidlu. Tak se omlouvám za flame. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky