Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Nejspíš jo. Teď to přes velikonoce zdokumentuju a předám vše právníkovi.

Buď rád že se tím aspoň zabývali, mě napsali z Lenovo notebooku že záruka na baterii je sice ze zákona 24 měsíců, ale nevztahuje se na pokles kapacity. Pak jsem si to zjišťoval a skutečně to má to v záručních podmínkách většina výrobců, je to jenom jejich dobrá vůle když ti pošlou funglovku. Záruka se vztahuje k mechanickému poškození jako vytečení apod. Je to blbý ale je to tak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Buď rád že se tím aspoň zabývali, mě napsali z Lenovo notebooku že záruka na baterii je sice ze zákona 24 měsíců, ale nevztahuje se na pokles kapacity. Pak jsem si to zjišťoval a skutečně to má to v záručních podmínkách většina výrobců, je to jenom jejich dobrá vůle když ti pošlou funglovku. Záruka se vztahuje k mechanickému poškození jako vytečení apod. Je to blbý ale je to tak...

To sice jo, ale u výrobků kde je baterie nevyměnitelná je to trochu jinak. Od loňska jsem si tím prošel 2x. Jednou kamera do auta a pak iphone. Ani jednou to nebylo napoprvé, všichni to zkusili a nakonec to dopadlo dobře pro mě. Trochu víc papírování a telefonování, ale nenechám si přece srát na hlavu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To sice jo, ale u výrobků kde je baterie nevyměnitelná je to trochu jinak. Od loňska jsem si tím prošel 2x. Jednou kamera do auta a pak iphone. Ani jednou to nebylo napoprvé, všichni to zkusili a nakonec to dopadlo dobře pro mě. Trochu víc papírování a telefonování, ale nenechám si přece srát na hlavu.

Přeji ti ať to klapne :-) Ty baterky natvrdo jsou stejně blbý nápad...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snad jo. Blby je, ze budu bombardovat Kupkova kamose, protoze jsem to kupoval u nich. A ti to pak budou prehazovat Garminu CZ.

Já to trochu nechápu, všechny tyhle značky bouchají takový prašule a nejsou schopni pro udržení dobrého jména vyměnit baterku ve výrobní hodnotě max stokoruny v mašině za kterou jsi dal kolik, deset táců ? :-( Ať jdou někam...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přestaly mi svítit LED pásky na akváriu. Měly 20W na metr a teď to žlutě mžourká. Mám je pár měsíců. A to jsem měl radost, jak to akvárium pěkně vypadá a všechno roste.

Teď abych se s tím zase otravoval. Uvidím, jak se zítra postaví k reklamaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to trochu nechápu, všechny tyhle značky bouchají takový prašule a nejsou schopni pro udržení dobrého jména vyměnit baterku ve výrobní hodnotě max stokoruny v mašině za kterou jsi dal kolik, deset táců ? :-( Ať jdou někam...

 

Nejhorší na tom je, že jsem se na pár zahraničních fórech dočetl jak s baterkama mají problémy a běžně je na záruku mění. Případně mění celý přístroj. Jen CZ to nějak ignoruje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přestaly mi svítit LED pásky na akváriu. Měly 20W na metr a teď to žlutě mžourká. Mám je pár měsíců. A to jsem měl radost, jak to akvárium pěkně vypadá a všechno roste.

Teď abych se s tím zase otravoval. Uvidím, jak se zítra postaví k reklamaci.

To jsi mě nepotěšil teda, já je plánoval dát do celé rybárny. O jakého výrobce v tvém případě prosím šlo? S reklamací držím palce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemám s LED pásmi žiadny problém, používam spolu asi 20 metrov. Kupované cez eBay. Treba k tomu kvalitný zdroj a výkonnejšie pásy nalepiť na hliníkovú lištu. Doporučujem aj rozptylku (mliečny plast, sklo), aj keď užerú trochu svetla. Bez toho LED pásiky vrhajú dosť hnusné tiene. Na kuchynskej linke to napr. nevadí, ale mám ich aj ako osvetlenie pracovného stola vo viacerých radoch (nalepené na polici nad stolom) a musím si prisvecovať klasickou žiarovkou, inak by ma z tých tienikov vystrelo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neskutečně mne nasr...la česká pošta,v pondělí mi byl odeslán balíček s hodinkami z Rožnova,dnes je čtvrtek a nic.Stěžoval jsem si,a mají na to prý až 5 prac.dní.Na Velikonoce jsem se těšil na hodiny,a ted budu čekat do úterka,to je banda hovad...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po dlouhém čekání jsem z e-shopu MT nábytek obdržel předem zaplacenou kuchyňskou židli, ovšem s prasklou nohou (výrobní vada, navíc patrná na první pohled). Reklamace byla ihned uznána, načež mi byl nabídnut odvoz židle nazpět k výrobci. Uběhly tři týdny, nikdo se neozval, načež zjišťuji, že už se ani neozve... Provozovatel e-shopu, společnost Exiteria, na sebe sám podal návrh na insolvenční řízení.

 

Tak mám doma prasklou židli za dvanáct stovek. No, vlastně by mě mělo těšit, že jen za dvanáct stovek... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teď jsi mě dostal, protože tam máme objednaný komplet pokojíček a oni jsou opravdu v konkurzu, už nefunguje ani e-shop. Mají nám ho dovézt příští týden, tak co teď? Asi to zrušíme, protože v tom je dost peněz a co v případě reklamace nahánět výrobce někde v Polsku? To se mi moc nechce....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...