Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Ja si vlastnim prispevkum plusy pridavat nemuzu a vy jo, jo?

 

To se dela tak, ze mas dva nebo vic nicku. Ono se to hodi taky pri zatraktivneni treba vlastniho prodeje. Taky uz se stalo, ze si dotycny sam sobe daval otazky a sam sobe odpovidal. Nejen gentlemani jsou mezi nama.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se dela tak, ze mas dva nebo vic nicku. Ono se to hodi taky pri zatraktivneni treba vlastniho prodeje. Taky uz se stalo, ze si dotycny sam sobe daval otazky a sam sobe odpovidal. Nejen gentlemani jsou mezi nama.

 

 

Já bych řekl, že to nemusí být mezi námi třeba "nejen gentlemani", ale že pak jsou mezi námi přímo jasní schyzofrenici. Jinak je to snad docela nepochopitelné a hlavně velmi trapné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych řekl, že to nemusí být mezi námi třeba "nejen gentlemani", ale že pak jsou mezi námi přímo jasní schyzofrenici. Jinak je to snad docela nepochopitelné a hlavně velmi trapné.

 

To určitě jo. Mně stačí nick jeden, ale jsou tu i vyjímky, co to ale nemyslí nijak zle. Např. dvojjediný Snow/thesis.

Vždycky se musím smát (v dobrým :cheers: ), když Snow (asi) na něco "klikne", pak se objeví na scéně thesis (nebo naopak) a jeden z nich se ptá, jak si má nastavit fórum pro "prohlížeč XYZ", aby se zase mohl vrátit jako "thesis" (bývalo preferováno) nebo přinejhorším "Snow". :lol2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uvažoval jsem, jestli to přidám do sekce humor, ale přijde mi to spíše k pláči...

 

http://fiser.blog.idnes.cz/c/159824/Ma-prace-u-DPD.html

 

:sad01_anim:

 

Dneska u mne proběhl svoz PPL, hádej pro koho? Musíme doufat, že to dobře dopadne... Upraveno uživatelem Viktor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uvažoval jsem, jestli to přidám do sekce humor, ale přijde mi to spíše k pláči...

 

http://fiser.blog.idnes.cz/c/159824/Ma-prace-u-DPD.html

 

:sad01_anim:

 

Jo, když si vzpomenu jak se tváří ti z PPL či DPD, se kterými se dostanu sem tam do kontaktu, tak autorovi věřím každé slovo ... taky by mě zajímalo jak na tom je např. UPS, protože ti mi přijdou naprosto v pohodě :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, když si vzpomenu jak se tváří ti z PPL či DPD, se kterými se dostanu sem tam do kontaktu, tak autorovi věřím každé slovo ... taky by mě zajímalo jak na tom je např. UPS, protože ti mi přijdou naprosto v pohodě :)

 

ti bohužel dělají jenom export, jinak by se mi taky líbio, kdyby moje balíky roznášel vysmátý UPSman v kravatě co mi vozí balíky ze zahraničí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zajimave. ale mohl to cekat.

 

Jo jo, to se dalo čekat, takto adresné vyjádření logicky musí skončit výzvou k doložení faktů a pak bude následovat oznámení o předání firemnímu právníkovi.

 

Je to asi ale jak kde, k synovi jezdí prakticky denně PPL a pán je velmi příjemný, velmi slušný, samý vtípek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem měl nedávno možnost strávit v rámci jedné analýzy den s kamarádem, co jezdí a rozváží bagety Crocodille. To co jsem zažil, jsem opravdu nečekal a je to ještě horší, než tohle rozvážení zásilek.

Jezdí se od 02:00 ráno do 21:00 večer nonstop okolo padesáti až sedmdesáti stopů. Následující den volno a pak zase v noci vstávat. Jezdí se krátký a dlouhý týden. V čem je to horší než DPD? Jeli jsme v létě, venku bylo okolo 30°C a vzadu v chlaďáku mezi 1°Cž 4°C. Na každém stopu se musí dozadu, vyložit si bagety, donést je do trafiky (obchodu, hypermrketu, benzínky) a pak s vratkami zase zpět dozadu. To znamená během dne minimálně 100x přecházet z teploty 30°C do 3°C a zase zpět. Pro lidské je to záhul. K tomu ještě etiketování, rozvoz nových stojanů, vlaječek a podobných reklamních nesmyslů, to vše je na řidiči. Časově se to ani rozvrhnout nedá, spíš odhadem v rámci několika hodin. Sámošky přijímají zboží přes den, benzínkám je to v celku jedno, ale malé trafiky už zase odpoledne zavírají. Člověk tak často prošvihne vhodnou dobu na vykládku. K tomu je to často ještě emoční záležitost - hádat se v Hypernově s bezpečáky, kteří člověka nesmyslně podrobně prohlédnou než jej pustí dozadu se zbožím; hádat se s nepříjemnými trafikantkami o tom, proč je ta bageta za tuhle cenu i když má být za jinou. K tomu ještě řízení dodávky, která je v příšerném stavu a hrozí, že brzy odejde do věčných lovišť (Nissany mají najeto přes 300 000 km) kvůli mizerné údržbě. K tomu hromada papírování, ťukání všeho zboží do Psionu, tisk dokladů, starost o tržbu. Když se něco ztratí, je to samozřejmě na řidiči .

Tahle práce má snad jedinou výhodu, a tou je, že si člověk může dát bagetu za nákupní cenu. Některé ty jejich nové modely, třeba Gyros nebo Triple, jsou docela dobré. Ovšem málokdy má člověk chuť si něco dát, když je pořád v časovém stresu.

Plat je taky mizerný, zpočátku platí něco okolo 10 (závozník) až 15 tisíc (řidič) a po několika měsících je nutné si udělat živnosťák a pracovat na něj. Plat se zvýší na řádově 60 tisíc, ale člověk investuje do oprav vozidla a dalších nákladů (palivo, olej), což jej v důsledku může zruinovat.

 

Z toho plynou 2 poučení:

  • Nerozvážejte bagety!
  • Pokud máte chuť na Crocodille, odchytněte si jejich řidiče a kupte si bagetu od něj, prodává jí za nejnižší cenu (nákupku).
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechápu co tím myslíš?

 

cely clanek vyzni, ze pracuje pro DPD a nepracuje. osoci ostatni ze kradou bez dukazu. poskodil znacku DPD. a nektere veci nesouvisi s DPD ale tim prepravcem co ho nuti pracovat od nevidim do nevidim. takze se nedivim, ze DPD rozvazala s tim dopravcem smlouvu a tim prisel o praci tenhle pan, ale i vsichni ostatni. pro me je hloupej. mohl to udelat elegantneji
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak - začalo to tím, že nám v Hyderabadu oznámili, že mají technické problémy a odlet bude opožděn o tři hodiny. Posun ze čtyř ráno na sedm je úžasný. Zvlášť, když terminál je rozměrově asi jako nádraží v Kotěhůlkách a zahrnuje celkem dva obchody, KFC a dvě indické jídelny. U check-inu fronta na hodinu, každý řešil, jak mu to dál navazuje. Já jsem měl v Dubaji cca čtyři hodiny, takže jsem doufal, že se to stihne.

 

O hodinu později oznámili, že chudáci čekající na spoj do Dubaje si mají dojít pro občerstvení do jedné té jídelničky. OK, sambar ve čtyři ráno? Proč ne, přežít se dá vše. Po startu ovšem následovaly skoro čtyři hodiny utrpení s bandou imbecilních hochů z Los Angeles, kteří se vraceli z výletu, za zády.

 

OK, přestup se nějak stihnul, doběhl jsem do letadla jako jeden z posledních. Usadil se. A vyslechl si hlášení kapitána, že nám letadýlko netopí a taky nesplachuje, takže na opravě se pracuje. A že nám dá vědět za deset minut. A potom zase za deset. A potom zase za deset, omlouváme se za nepříjemnosti. A potom zase za deset. Hodinu dvacet po plánovaném odletu se dostáváme do vzduchu. V tom okamžiku začíná peklo dvě - tentokrát skupinka bodrých ostraváků (cca 12 kousků - manželské páry). Grupa se dostala k alkoholu a jala si sdělovat životní postřehy. Peklo trvalo jenom šest hodin - potom jsme slavně přistáli, oni si jednoho už celkem zajímavě upraveného ("Pičo Paji, Ty si sa ale najebal ku.va") vyvedli a byl klid.

 

Miluju cestování....

 

Jo - jeden z nich měl oranžové Planet Oceany - ale to nic neznamená :-)

Upraveno uživatelem mmako
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...