Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

K tomu všetko na "F" ste zabudli ešte folkcvágn.. S citrónom nemám zlé skúsenosti. Aj ked je pravda, že je to auto skôr pre fajnšmekrov :-) Jednoznačne najhorší je ford, renolt a fiat... A jeden vtip na koniec. Fordom tam a vlakom naspäť. A viete kto vie ísť aj fordom naspäť? No predsa Chuck Noris... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tim chci říct, že francouzi to umí.. nazvat ´nejhorším autem´ auto francouzský může jen někdo, kdo v něm v životě nejel, anebo občan bavorský s tralaláčkem, který k tomu má osobní důvody

 

Francouzskej kolega má už dlouhá léta Citróna pětku; neměl na výběr, protože do Citroena jezdí jako dodavatel, tak musí držet lajnu.

Tu C5 má v plné palbě a auta se u nás mění každý tři roky, takže rozhodně nejezdí ničím starým.

A je to echt nacionalistickej frantík.

 

Ale vždycky, když je někde meeting a ostatní ho svezou Superbem, Passatem, Mondeem, Insignií, Mazdou 6, Avensisem... (prostě autama stejné třídy, co mají obchodníci z jiných zemí na jeho pozici), tak na svýho Citróna nadává a už dlouhá léta proklamuje, že by s náma hned měnil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri dnesni globalizaci vyroby dilu je to prece sumak jaky ma znacka puvod.

Srat se muze vsechno a zalezi na jednotlivem kusu, cerstvosti modelu a na zemi vyroby.

Navic kdyz se podivate do statistik, tak rozdily co a jak se s..e jsou spis mezi modely jedne znacky nez mezi znackama zprumerovane.

Aneb moje exClio se sralo min (resp. nesralo vubec) nez kamosova exXC90 (kterou za tri roky vymenili snad celou). Ma to vypovidaci hodnotu?

Upraveno uživatelem bandicoot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

night: to má každej od vás jinou značku? ... téměř kompletní vzorek střední třídy...

... ale vázně, podle jednoho frantíka...posuzuju sám za sebe.. já jsem měl vždycky germany made auta (kromě mercedesu vito)... a teď poprvé francouzský.. moje zkušenost : jezdí srovnatelně. jediný, že na nerovnostech drnčí plasty ( ale to v mém případě mohlo být způsobeno odborníky, kteří mi měnili kompletní repro a kabeláž v celým autě z harman kardon na helix - a vykuchali kompletní vnitřek )

Upraveno uživatelem montemar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a kdo dělá nejlepší motory? ;) jedině francouzi! (rallye, F1, le mans, atd....)

... MB cpe do novýho áčka (mimochodem mimořádně designově hezký auto) motor RENAULT

Tak teď beze srandy.To asi nemůžeš myslet příliš vážně.

Japonský automobilový průmysl je megaobr,který zaplavil Blízký i Dálný Východ,Afriku,Austrálii a hlavně náročný severoamerický trh.Horší je to až na pár výjimek v konzervativní Evropě.

Nevím,jaká je aktuální situace dnes,ale v USA byla po mnoho let za sebou nejprodávanějším a nejkradenějším vozem Toyota Camry.Šestiválcové benzínové řetězové motory od Nissanu sbíraly mezinárodně jednu cenu za druhou a benzíny a diesely CDTi od Hondy ani netřeba zmiňovat.V testech na 100 tis.km,které organizoval Auto Bild vždy excelovaly japonské značky.Pamatuju si,že když po tom testu rozebrali do šroubku Mazdu 626 2,0 benzín,tak měřením na exponovaných částech motoru zjistili nulové opotřebení.Test na benzínový Citroën ZX 1,4 byl nazván"Po čtyřech do cíle".Plné zuby toho mělo jak auto,tak redakce.

Kdysi jsem měl Corollu 1,8 D,která startovala jako když se cvakne vypínačem.Jednou jsem provedl malý test.Auto celou noc na ulici,v rádiu v 6.00 hlásili mínus deset a já se rozhodl zkusit natočit bez žhavení.Natvrdo jsem otočil rovnou klíčkem a motor asi po čtyřech otočeních normálně chytnul a klidně a pravidelně běžel.Komůrkové diesely VW nechtějí chytit ani v létě se dvěma vadnými svíčkami.To samé mi potvrdil majitel vrakoviště Toyota,který chtěl v zimě popojet s jedním polovrakem,který tam stál několik měsíců na místě.Neuvědomil si,že je to diesel, rovnou točil a on ten polovrak se 600 tis.km na tachometru normálně chytil.

Když jsem tu svou Corollu potkal po pár letech na silnici,tak měla najeto 380 tis.Ten pán s ní najel 200 tis.(já jí prodával ve 180 tis.)a vůbec nic neměnil.Původní spojka,původní tlumiče(říkal,že dobré,ale myslím,že asi ne),původní žhavicí svíčky Denso atd.Dokonce tam měl rozvodový řemen,který byl dělaný ve sto tis.ve značkovém servisu Toyota a měl být vyměněn ve 200 tis.S klidným svědomím na něm přejel 180 tis.km!To ale nejsou jen moje zkušenosti,mohl bych dále jmenovat,ale vše se dá na internetu dohledat a tak nebudu unavovat.

Renault úspěchy v motorsportu určitě má,ale nesrovnával bych závodní motory s jepičí a načasovanou životností s motory běžné produkce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a kdo dělá nejlepší motory? ;) jedině francouzi! (rallye, F1, le mans, atd....)

... MB cpe do novýho áčka (mimochodem mimořádně designově hezký auto) motor RENAULT

 

Rally? Zkus to probrat s majitelem STi nebo Eva. F1? Voptej se v Marnellu. Le Mans? V Ingolstadtu by taky asi koukali. Navíc s naftou.

Já bych takovej optimista nebyl. Proti fr. autům nic nemám, ale timhle bych se fakt neoháněl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník pitrs182

Mezi citáty Henryho Forda byl jeden,který sedí.

"Vyrábíme auta,abychom na ně mohli prodávat náhradní díly".

Nechci flame,jen to trochu odlehčuju,ale říká se,že Opel začal dělat auta,aby Ford nebyl nejhorší.

V rodině máme několik Opelů a doposud bez problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teď beze srandy.To asi nemůžeš myslet příliš vážně.

Japonský automobilový průmysl je megaobr,který zaplavil Blízký i Dálný Východ,Afriku,Austrálii a hlavně náročný severoamerický trh.Horší je to až na pár výjimek v konzervativní Evropě.

Nevím,jaká je aktuální situace dnes,ale v USA byla po mnoho let za sebou nejprodávanějším a nejkradenějším vozem Toyota Camry.Šestiválcové benzínové řetězové motory od Nissanu sbíraly mezinárodně jednu cenu za druhou a benzíny a diesely CDTi od Hondy ani netřeba zmiňovat.V testech na 100 tis.km,které organizoval Auto Bild vždy excelovaly japonské značky.Pamatuju si,že když po tom testu rozebrali do šroubku Mazdu 626 2,0 benzín,tak měřením na exponovaných částech motoru zjistili nulové opotřebení.Test na benzínový Citroën ZX 1,4 byl nazván"Po čtyřech do cíle".Plné zuby toho mělo jak auto,tak redakce.

Kdysi jsem měl Corollu 1,8 D,která startovala jako když se cvakne vypínačem.Jednou jsem provedl malý test.Auto celou noc na ulici,v rádiu v 6.00 hlásili mínus deset a já se rozhodl zkusit natočit bez žhavení.Natvrdo jsem otočil rovnou klíčkem a motor asi po čtyřech otočeních normálně chytnul a klidně a pravidelně běžel.Komůrkové diesely VW nechtějí chytit ani v létě se dvěma vadnými svíčkami.To samé mi potvrdil majitel vrakoviště Toyota,který chtěl v zimě popojet s jedním polovrakem,který tam stál několik měsíců na místě.Neuvědomil si,že je to diesel, rovnou točil a on ten polovrak se 600 tis.km na tachometru normálně chytil.

Když jsem tu svou Corollu potkal po pár letech na silnici,tak měla najeto 380 tis.Ten pán s ní najel 200 tis.(já jí prodával ve 180 tis.)a vůbec nic neměnil.Původní spojka,původní tlumiče(říkal,že dobré,ale myslím,že asi ne),původní žhavicí svíčky Denso atd.Dokonce tam měl rozvodový řemen,který byl dělaný ve sto tis.ve značkovém servisu Toyota a měl být vyměněn ve 200 tis.S klidným svědomím na něm přejel 180 tis.km!To ale nejsou jen moje zkušenosti,mohl bych dále jmenovat,ale vše se dá na internetu dohledat a tak nebudu unavovat.

 

reaguji po prvnich trech vetach. zbytek si prectu za chvili.. to snad ani nemuzes myslet vazne?

"narocny severoamericky trh"? "cdti od hondy dobry motor"? jo, mozna v periodiku "honda news"...

:)

Renault úspěchy v motorsportu určitě má,ale nesrovnával bych závodní motory s jepičí a načasovanou životností s motory běžné produkce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mel punto, scorpio, oktavku, xsaru a nejaky bavoraky, ale se slzou v oku vzpominam na oktavku. 1,9tdi, 2001, 110PS, po faceliftu. v rodine bylo od novyho, prodaval sem s 300tis na tachu a to auto stalo na dilech minimum. oblozeni nounejm, kotouce nounejm, tlumice monroe ve 200tis, jednou vaha vzduchu a jinak nic. do kufru 7metraku zeleza, sklopeny sedacky a trada od berlina do brna, 130kmh, spotreba 8,5. auto lezelo na brise, ale jelo. nikdy me nenechalo ve stychu, zlata mu slusela, jojo, to byl fakt pracant..

 

ad frantici - xsara se mnou byla pres rok a zavada zadna, pohodlny, celkem rychly auto - 1,8VTS - melo to ruzny ficury - ovladani radia na volantu, destovej senzor, 6 pytlu a tak, coz nebylo bezny - a kdyby pak nebyla oktava, tak by mi vydrzelo asi o dost dyl..

Upraveno uživatelem sibirnaya
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12 let jsem jezdil v Oplu Astra G 1.4 benzín. Za celou dobu fungoval motor i auto bez zaváhání. Jen lít benzín. Výkon a projev motoru 100x lepší než Oktávka 1.6 a další evropský "děla".

 

Francouzský auto mám teď a až na provedení interiéru (konstruktér plastových dílů byl opravdu debil) nemám zásadních připomínek. Rozhodně ne k motoru. A to celé více než kompenzuje cena asi o 30% nižší než u Škodovky a ostatních aut v segmentu).

 

Japonce měl bratránek (Subaru) a žádné ódy nepěl - hlavně co se nákladu na servis týká.

 

Tudíž tohle všechno jsou zaujatý kidy.

 

Apropo, například test start/stop systémů v nejmenovaném zmíněném "prestižním" říšským časopisem záměrně nezařadilo Renault do testu - Audi, Mercedes, Mini, BMW relativně nic moc (zejména čas prodlevy) a Renault? NEJLEPŠÍ :) A to je moje osobní zkušenost. Ano je to jen jedna blbost, ale to dobré nikdo nechválí a chyb se zvýrazňují. A to je stupidita.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono hlavně Start-Stop je p..ovina jak vrata, ať už je to v Renaultu nebo Meďáku.

 

U BMW to v USA už například jde v servisu na přání zákazníka deaktivovat, snad to dojde i k nám, my zatím musíme potupně mačkat po každém nasednutí do auta tlačítko. Já mám teda naštěstí E92 bez téhle fičury...

 

Ad sibir - já měl taky 2001 Oktávku, sice RSo, ale na to auto nedám dopustit, moc rád na něj vzpomínám a hlavně na 180 koní jsem měl dlouhodobou spotřebu kolem 7,5l/100km, to dodnes nechápu. Byl to výborný motor...

Upraveno uživatelem m.n.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...