Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Dvě mladé holčiny + jedna účetní a já jsem věčný dopisovatel....pak jeden externista, člověk na svém místě a samo to zaštiťuje daňový poradce....

Tady více......jeden profil hodináře, tam ještě schází a samo tam není účetní a daňový a tři prodavačky na obchodě.....

https://www.opravnahodinek.cz/about-us/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

take diky za info od Berta. vypada to, ze budu posilat uz jenom k vam ;) btw umite ten Tudori inhouse MT5612?

delate i Longines Hi- beat kalibr 431? popr umite k nim sehnat dily kdyz se po... 

libi se mi, ze máte pretlakovou vetranou dilnu. 

 

Upraveno uživatelem moralles
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 27. 10. 2020 v 12:50, ONYX servis hodinek napsal:

Pokud budete potřebovat, vždy jsme Vám k službám.....

 

asi uz viem, kam poslem moje Liney na servis. nejako sa mi nezda rezerva natahu, na 100% je mensia ako deklarovana hodnota. co by s tym mohlo byt? je pravda, ze uz maju 5 rokov. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, moralles napsal:

take diky za info od Berta. vypada to, ze budu posilat uz jenom k vam ;) btw umite ten Tudori inhouse MT5612?

delate i Longines Hi- beat kalibr 431? popr umite k nim sehnat dily kdyz se po... 

libi se mi, ze máte pretlakovou vetranou dilnu. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

Longines si umíme poradit dobře i s díly. Takže v poho....

Co se týče in-house Tudor to je trochu složitější. Pokud by se jednalo pouze o servis rozebrání a vyčištění, složení a namazání, seřízení s tím žádný problém nebude a oprava bude provedena ve vysoké kvalitě, tak jako jakákoliv jiná. Pokud bude za potřebí díl na Tudor máme omezený zdroj. V každém případě se dá zhodnotit stav stroje předběžnou prohlídkou, případnou částečnou demontáží a podle toho se zařídit. Určitě nebudeme rozebírat něco s čím by jsme si kvůli dílům neporadili.

Ruda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, rekib1 napsal:

Tak super, díky za info od Berta, že vůbec existujete, vůbec jsem o vás nevěděl...a věřím, že máte úplně jiné ceny než v Praze a až budu potřebovat zaservisovat svoje Omegy, rád se zastavím osobně, přesto, že to je trochu z ruky....

Určitě se na nás obraťte....budeme velice rádi....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Roman-ZA napsal:

asi uz viem, kam poslem moje Liney na servis. nejako sa mi nezda rezerva natahu, na 100% je mensia ako deklarovana hodnota. co by s tym mohlo byt? je pravda, ze uz maju 5 rokov. 

Tady to může způsobovat vícero faktorů....pero, vadná uzda pera a nebo i závada v soukolí, atd. Prohlídnout, odzkoušet a diagnostikovat. Jestli se rozhodneš pro servis, který po 5 letech může, ale i nemusí být potřebný, v tomto případě spíš ve světle ztráty rezervy chodu je potřebný, tak nám je pošli. Rádi se jich chopíme a opravíme.

Děkuji Ruda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pekne pozdravujem, ja mám Oris DiversDate asi 6rokov, po roku som ich poslal v rámci záruky na nastavenie lebo meškali cca -35s/deň (posielal som ich cez CHrono v ZA kde som ich kúpil). Poslali mi ich aj s protokolom o meraní a s presnosťou chodu 1mesiac robili -5s/deň a potom to išlo zase dolu vodou -15s až to skončilo na -25s/deň, som to nechal tak a aktuálne to je dlhodobo 3-4r -25-30s/deň. Keď tak čítam ako presne tie mechaniky niekomu idú a moje haraburdy od kúpy meškajú, manuálne s nimi nepracujem, nikdy nepadli, neplávali v mori, skúšal som aj polohy meniť, aj doťahovať  ich a nič. Inak keď ich naťahujem tak nemajú mať ten doraz, že už sú natiahnuté (neviem ako to napísať). Rezervu chodu majú OK. Keďže majú 6r tak by si pýtali asi komplet servis. Koľko taký servis stojí a hlavne to nastavenie, aby nemali takú stratu. Nie sú to baterkáče, ale -30s/deň to je hanba a od nova šli špatne, aj po reklamácii. Ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, futy napsal:

Pekne pozdravujem, ja mám Oris DiversDate asi 6rokov, po roku som ich poslal v rámci záruky na nastavenie lebo meškali cca -35s/deň (posielal som ich cez CHrono v ZA kde som ich kúpil). Poslali mi ich aj s protokolom o meraní a s presnosťou chodu 1mesiac robili -5s/deň a potom to išlo zase dolu vodou -15s až to skončilo na -25s/deň, som to nechal tak a aktuálne to je dlhodobo 3-4r -25-30s/deň. Keď tak čítam ako presne tie mechaniky niekomu idú a moje haraburdy od kúpy meškajú, manuálne s nimi nepracujem, nikdy nepadli, neplávali v mori, skúšal som aj polohy meniť, aj doťahovať  ich a nič. Inak keď ich naťahujem tak nemajú mať ten doraz, že už sú natiahnuté (neviem ako to napísať). Rezervu chodu majú OK. Keďže majú 6r tak by si pýtali asi komplet servis. Koľko taký servis stojí a hlavne to nastavenie, aby nemali takú stratu. Nie sú to baterkáče, ale -30s/deň to je hanba a od nova šli špatne, aj po reklamácii. Ďakujem.

Dobrý den,

ano to máte pravdu, hodinky by se měli spíše předcházet a ne opožďovat. Pokud je to ještě o tolik, tak je to problém. Hodinky všeobecně během let ztrácí postupně amplitudu a to může vést k čím dál tím většímu opožďování chodu. Vše záleží jakým způsobem je upravený vlásek v hodinkách, může se i paradoxně dít obrácený efekt - docházet ke zrychlování hodinek.

Po 6 letech chodu si už Vaše hodinky zaslouží údržbu v podobě celkové opravy stroje, akor když se Vám takto opožďují.  Pokud se jedná o klasický automat oprava nebude drahá a na cenu opravy bude mít vliv i to jestli bude zapotřebí měnit nějaký díl nebo ne. Toto se bez prohlídky takhle na dálku, ale nedá říct. Základní cena za celkovou opravu stroje  automatu z koncernu ETA je v našem servisu  3000,- až 3500,- podle typu a provedení....

Pokud budete chtít, tak nám hodinky samozřejmě pošlete a nebo jsem schopen pro ně poslat kurýra. 

Dále mi už napište do SZ, kde domluvíme podrobnosti.

Děkuji a za servis značkových hodinek ONYX zdraví Rudolf Kalivoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci se připojit k pozitivním ohlasům a poděkovat za skvělou práci.

Osobní návštěva servisu s velmi příjemným popovídáním, profesionální přístup po celou dobu opravy včetně průběžného informování o stavu zakázky a hezké fotky otevřeného strojku. Na závěr velká ochota a flexibilita ohledně možnosti předání opravených hodinek.

Konkrétně kompletní servis a nový antireflex pro chronograf Credor GCBP997 a kompletní servis a oprava závitu korunky pro Seiko SAGN001.

Rudo, díky moc, rozhodně vím kam příště.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím tady podotknout, že jsem hodinky z časových důvodů neopravoval já, ale kolega Vojta Výška. Je to mladý hodinář, ale borec, který si prošel Omegou, Breitlingem a já nevím čím vším. Jsem rád, že Vojtu mám v týmu....

K tvým hodinkám, ty druhé jsou opravdu hodinářský skvost.....moc hezký.

Tak ať dlouho slouží a dělají ti radost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...