Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Ahoj, také se přidávám ke spokojeným zákazníkům a mohu pouze chválit. Tak jak vždy dávám něco do opravy (a nejen hodinky) s obavami, tak zde vím, že nemusím.

Perfektní osobní přístup pánů z Onyxu, rychle a kvalitně opraveno a za dobrou cenu. To je kombinace, která se často nevidí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Nestler napsal:

Ahoj, také se přidávám ke spokojeným zákazníkům a mohu pouze chválit. Tak jak vždy dávám něco do opravy (a nejen hodinky) s obavami, tak zde vím, že nemusím.

Perfektní osobní přístup pánů z Onyxu, rychle a kvalitně opraveno a za dobrou cenu. To je kombinace, která se často nevidí.

Tak to byly ty Moony fakt rychlovka. Super :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, brownwld napsal:

Tak to byly ty Moony fakt rychlovka. Super :)

Tohle je nuda, moje hodinky odpočívají (jiné slovo pro to snad ani použít nejde...) v jiném servisu a kvapem se blíží první výročí :D

To je teprve ten správný adrenalin! :suicide_anim: Jestli se někdo někdy ozve...? A když, tak s jakou informací?

...doufám, že po tomhle přípěvku už je neuvidím nikdy... :shutup:

Upraveno uživatelem Lookyn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 26 minutami, Lookyn napsal:

Tohle je nuda, moje hodinky odpočívají (jiné slovo pro to snad ani použít nejde...) v jiném servisu a kvapem se blíží první výročí :D

To je teprve ten správný adrenalin! :suicide_anim: Jestli se někdo někdy ozve...? A když, tak s jakou informací?

...doufám, že po tomhle přípěvku už je neuvidím nikdy... :shutup:

Nechci se nikoho zastávat, ale taky máme čas od času problémy. Teď jsme v rámci všech blbých opatření čekali skoro 2 měsíce na díly z OMEGY a 6 týdnů nám zrovna skóruje Rado, prvně se zatoulala proforma faktura a teď nám to stopli na CÚ kvůli CITES. To pak dny a týdny skáčou a nikdo s tím není schopen nic udělat.

Nedávno jsme objednávali díly na jedny hodinky, poměrně dost, byly v dezolátu. Když jsme je konečně po necelých 2 měsících dostali, tak ejhle při kompletaci ulítl jeden zub pastorku, byla tam mikrotrhlina a na první to nebylo vidět. Takže další měsíc čekačka. Budu to dnes volat zákazníkovi a asi mě moc chválit nebude..... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 minutami, ONYX servis hodinek napsal:

Nechci se nikoho zastávat, ale taky máme čas od času problémy. Teď jsme v rámci všech blbých opatření čekali skoro 2 měsíce na díly z OMEGY a 6 týdnů nám zrovna skóruje Rado, prvně se zatoulala proforma faktura a teď nám to stopli na CÚ kvůli CITES. To pak dny a týdny skáčou a nikdo s tím není schopen nic udělat.

Nedávno jsme objednávali díly na jedny hodinky, poměrně dost, byly v dezolátu. Když jsme je konečně po necelých 2 měsících dostali, tak ejhle při kompletaci ulítl jeden zub pastorku, byla tam mikrotrhlina a na první to nebylo vidět. Takže další měsíc čekačka. Budu to dnes volat zákazníkovi a asi mě moc chválit nebude..... 

Chápu, já taky na nikoho nechci házet špínu, proto nejmenuju ;)

Každé zdržení má své důvody (o tom žádná), ale ty je očividně zákazníkovi sděluješ a komunikuješ s ním. A to je podle mě neskutečně důležitý! :)

Když už zákazník čeká na svoje hodinky, tak je super, když ví, proč tomu tak je! A ne, že čeká jak na hodinky, tak na jakoukoli informaci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Lookyn napsal:

Chápu, já taky na nikoho nechci házet špínu, proto nejmenuju ;)

Každé zdržení má své důvody (o tom žádná), ale ty je očividně zákazníkovi sděluješ a komunikuješ s ním. A to je podle mě neskutečně důležitý! :)

Když už zákazník čeká na svoje hodinky, tak je super, když ví, proč tomu tak je! A ne, že čeká jak na hodinky, tak na jakoukoli informaci...

Já myslím, že ani jmenovat nenutno, v jejich názvu jistě budou písmena P a H...🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pekne pozdravujem, tiež patrím k spokojným zákazníkom Onyxu, tá Jihlava vôbec nie je ďaleko. 6.11.2020 som zabalené hodinky odovzdal kuriérovi ktorēho poslal p. Kalivoda a dnes ráno zásielka s hodinkami po servise dorazila. Komunikácia ohľadom servisu, fotodokumentácia rozobratého lega vrátane cenovej kalkulácie bez problému. Hodinky po 14h od nastavenia idú s +1s (vstup do servisu - 25-35s, mám ich 6r10m, 1x boli na záručnej oprave u Janebu pre meškanie, ktoré sa po servise opakovalo v krátkej dobe, už som to nechcel znovu posielať). Hodinky boli už bez maziva a neobišlo sa to bez výmeny perovníka. Keď sa podarí vložím foto. Nech sa darí, ďakujem.

07FBB98A-2F4B-4F2E-BC43-7727E8FBBE45.jpeg

FE9F1B31-E978-42BF-AF20-60D0E35DE43D.jpeg

890A2225-D153-4E5E-8161-883CD6111BCA.jpeg

Upraveno uživatelem futy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 19. 11. 2020 v 14:20, Lookyn napsal:

Chápu, já taky na nikoho nechci házet špínu, proto nejmenuju ;)

Každé zdržení má své důvody (o tom žádná), ale ty je očividně zákazníkovi sděluješ a komunikuješ s ním. A to je podle mě neskutečně důležitý! :)

Když už zákazník čeká na svoje hodinky, tak je super, když ví, proč tomu tak je! A ne, že čeká jak na hodinky, tak na jakoukoli informaci...

Ale takhle to normálně dělá každý dobrý hodinář, protože zákazník někdy ani netuší, co vám posílá, a zjevný základní servis se může proměnit v noční můru v podobě chybějících dílů nebo jejich nedostupnosti. Taky čekám na jeden díl z US, a dle info, je někde v kontejneru, zákazník ale o tom ví, fotodokumentaci původního stavu má, vše v pohodě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím také chci předat zkušenost s Onyxem . Původně mi je doporučil Jeronimo, takže dík patří i jemu .  Měl jsem na celkovém servise orisky s 7750 , komunikace z jejich strany v pořádku , to je snad i standart všude , ale čím mě překvapili tak je rychlost . Celá operace včetně pošty nepřesáhla 14 dní , což je opravdu někde jinde než sem byl doposud zvyklý . Díky moc ať se Vám daří . Vlasta 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidávám se do zástupu spokojených zákazníků. Výborná komunikace, hned na začátku napsali, jaké služby dostanu za kolik peněz. Hodinky jsem posílal kurýrem, doručení do servisu samozřejmě potvrdili. Běžný servis trval cca 3 týdny, ale ptali se, jestli na to spěchám, že by to případně udělali expresně. Jakmile byl servis hotový, volali a po platbě předem ještě ten den hodinky odeslaly, druhý den u mě. A teď to nejlepší, skoro 40 let staré Tudory dělají 2s do plusu. Díky a přeji mnoho spokojených zákazníků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...