Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • po 3 týdnech...
  • po 3 týdnech...

Já to sem musím napsat taky, doufám, že to nebude vadit :) Nastřádalo se mi toho na servis bohužel víc, tak jsem si říkal, že ač jsem jinak domácí pytel, tak si jednu sobotu udělám výlet do Onyxu. Nadešel tedy den den D, tak nějak jsem si vypočítal cestu, představa, že předám hodinky a jede se hned domů, odpoledne čas na jiný nutný věci... Ó, ne - paní za pultem velmi ochotná, jakože co si přeju? No mám tu na servis tři kousky - otevřu pouzdro, ukážu...  Hmm, tak moment, já vám zavolám kolegu... Ani jsem se nenadál a už jsem byl vítán v dílně mistrem hodinářem a hned se začaly dít věci. No nebudu to natahovat, do všech hodinek jsme koukli, podle popsaných závad mi byla vysvětlena pravděpodobná přičina vč. ukázky proč (tu se viklá rotor, tu zase kolo převodníku, tady je zřejmě prasklé pero, na vibrografu to taky není úplně jak by to mělo být, no a tyhle jsou navíc navíc zmagnetizované). Při ukázce vydřeného kola a černoty okolo hřídelky mi jako bývalému strojaři docvaklo, že i ty leštěnky na povrhu, které mnozí z nás nosí pod nažehlenou košilkou, skrývají uvnitř drsnou strojařinu se vším co k tomu patří, vč. nutného mazání, ale i nevyhnutelného opotřebení, atd., jen v miniaturním provedení.

Pro mě rozhodně i poučné a navíc šance vidět srojovny hodinek, které bych se doma sám rozhodně otevírat neodvážil. I předpokládaný navržený termín realizace opravy je mnohem lepší, než jsem předpokládal. O perfektním výsledku nepochybuji a už se těším, až je po servisu dám na ruku. Takže stručný vzkaz do Onyxu - moc děkuji a ať se daří! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, opět velmi děkuji za Vaše pochvalné ohlasy.

Naším standardem je řešit vše přímo se zákazníkem, hezky před ním a vše mu pěkně ukázat a vysvětlit. Je to tak nejlepší a nejférovější.

Určitě se někdy stane i to že se příjem hodinek do opravy odbyde vepředu u půltu. 

Jde o to, že náš servis nezvládne současně obsloužit vícero zákazníků najednou, neumožňují nám to prostory, alespoň prozatím. Tak se Vám všem, kdo se nedostal přímo k nám do zázemí servisu omlouvám. Po novém roce, pokud se zadaří už bude všechno jinak, všechno lepší....

Ruda ONYX.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Moje moony, zakoupené 12/2019, se v poslední době začaly dost zpožďovat. Poslal jsem je do Onyxu, kde je v rámci záruky rozebrali a udělali kompletní servis strojku. Teď zase šlapou tak, jak mají :-).

Chci tímto poděkovat za kvalitní servis a bezproblémovou komunikaci, v budoucnu se na vás určitě zase obrátím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední dobou pravidelně posílám do Onyxu polofunkční vraky vintážek a hromádky dílů, ať mi z toho vykouzlí hodinky. Krom toho, že je výsledek vždy perfektní, bych chtěl upozornit především na ochotu a precizní komunikaci celého týmu.

Díky a těším se na další várku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za skvělou práci, včera jsem si odvezl hodinky Blanckpain jako nové, dělaly 9s denně, nyní ani 1s za den a průměrná amplituda strojku o 30% lepší. Pěkný je tištěný test z vibrografu před a po opravě.

Co musím ještě ocenit, je to skvělá parta s velmi příjemnými lidmi a jejich snaha udělat svou práci dobře je nekonečná. Jen tak dál 👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

V Onyxu jsem za poslední rok nechal provést kompletní servis u 4 hodinek, z toho tři kusy byly 50 let staré Seiko, které měly své neduhy. Někdy je potřeba si na zakázku počkat déle - to bohužel už patří k servisu takto starých strojů s hůře dostupnými díly. Většinou je práce servisu 100% a i když se něco nepovede, tak je maximální snaha věc napravit, vyjít zákazníkovi vstříc a docílit jeho konečné spokojenosti. Tímto ještě jednou Rudovi díky za to, že má maximální snahu věci dotahovat, i když je někdy řešení pro něj administrativně i finančně náročné. 👌👍  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Asi v případě Onyxu těžce nošení dřeva do lesa, ale musím pochválit taky. Oslovení Rudy zde, drobná konzultace s doporučením odeslat hodinky do Jihlavy. Hodinky jsem odeslal, druhý den volala paní Jelínková že v pořádku dorazily a hodinář na to mrkne a ozve se. Za 4 dny mail od mistra hodináře, že hodinky jsou po zdárné operaci a že by si je rád nechal pár dní na pozorování. Za týden telefon od paní Jelínkové, že hodinky bude odesílat. Za další den hodinky doma. Celkem 12 dní. Byl bych s radostí souhlasil klidně s měsícem. A ještě jsem dostal nový cestovní penál. Pro mě jasný aspirant na firmu roku. Rudo, pěkně to vedeš! Díky moc a že všecky u vás moc pozdravuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji,

pokud to jde a není to nic podobného běhu na dlouhou trať, tak se snažíme věci řešit co nejrychleji. Avšak i my máme máslo na hlavě v podobě dlouhých termínů a nedodržených dat dokončení zakázek. Snažíme se vždy, když nastane nějaký takovýto problém zákazníka informovat. Tak všem tady, co od nás neměli svoji zakázku hotovou do 12 dnů :) a nebo hůře i po nějaké delší čekací lhůtě se dočkali pouze oddálení dokončení zakázky, velká omluva. Věřte, že děláme vše pro to, aby jsme termíny co nejvíce zkracovali. Průlom by měl nastat s okamžikem přestěhování hodinářské dílny do nových prostor, ale to si ještě chvilku počkáme.....

Děkuji všem zde za trpělivost

Ruda a kolektiv ONYX.

PS. Moje ambice, bez urážky, jsou úplně nikde jinde než je post firmy roku. To mě v podstatě vůbec nezajímá. Co mě nejvíce táhne je schopnost ( nás všech, nejenom moje ) poskytovat služby, rozumět věcem a umět opravovat to co jinde nikdo ne. Vysoká kvalita poskytnuté služby je pak na stejném místě. A to co mě žene ku předu, je pak spokojenost Vás všech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budu zde nosit sovy do Athén a dříví do lesa. Ale dnes na den přesně po 3 měsících jsem dostal zpět z Onyxu mé Hamiltony s pohnutým osudem. Pohnutý osud = koupě zde na fóru jako originály bez dokladů, jež se ukázaly jako "originály", poté servis u jednoho zdejšího člena  - bohužel nedopadl úplně podle mých představ. Takže odcestovaly poštou do Jihlavy, kde se jich ujal Ruda. Protože sice to byly "originály", ale mám k nim neuchopitelný a iracionální citový vztah, domluvili jsme se na výměně celého strojku za Powermatic 80. Cena více než přátelská, kvalita odvedené práce a komunikace ze strany Onyxu opět excelentní. Jediné, co mě mrzí, že jsem se do Jihlavy nemohl vypravit osobně, posedět s kávou v dílně a s otevřenou pusou sledovat Mistry při práci. Snad příště...

Hodinářům z Onyxu přeji splnění všech tužeb a snů v jejich dalším rozvoji. Ještě jednou moc děkuji za vše, zejména za trpělivost s mojí horologickou nevzdělaností a tupostí.

P.

 

Na fotce oba majstrštyky z jejich rukou

image.thumb.jpeg.0b04bc35458e8ccbd5729c65fac5a715.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Taky se přidám s dalším velkým poděkováním Rudovi, tentokrát za osobní servis mého chrono-exota od GO. Naštěstí nic nebylo fyzicky pokažené a nemuselo se čekat na díly, ale věřím že i rozborka a sborka + přetěsnění té pekelné konstrukce musely být něco jako další maturita z vysoké hodinařiny. Vše opět včetně vzorné komunikace a poctivé fotodokumentace detailů - prostě ultra-all-inclusive lázeňský sen každého chronomagora...  :notworthy::notworthy::notworthy:

image.jpeg.973fed5859f363791fe42606838a2074.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Nejlepší servisní partner v Československu za poslednich 15 let na kterého jsem narazil - spolehlivost, ochota a špičkový tým hodinářů. Onyx se nebojí ani těžkých manufakturních kalibrů a tedy nových výzev. Servisováno již několik kusů dražších hodinek a vždy jsem v klidu, protože jsou hodinky v nejlepších rukách. Důvěra, spolehlivost, odvedená práce, navíc jako bonus přístup, který se dnes již nevidi - s úctou k tomuto povolání i týmu Onyxu dávám šest hvězd z pěti. 

Děkuji pánové. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...