Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vezu vám takhle do Onyxu na servis Béčka a Perrelety, a ve výloze takový pěkný 22let starý hodinky, že prej potápěčský, vodotěsný. Tak si je příští neděli rozbalím k narozeninám. Nikdy jsem nepočítal že se posunu do takovejch výšin. Díky moc.

P1060219.JPG

P1060221.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Občas se najdou místa se skvělým přístupem k zákazníkovi.
A pak je tu Onyx. Tam je to povýšeno na zážitek. Ale nebudu se o tom dlouze rozepisovat, protože už to tu asi bylo vše zmíněno :)

Rudovi bych chtěl moc poděkovat, jak se věnoval mým Zeppelinům (poljot 3133), které šly naprosto tragicky. Po předchozím servisu (jinde), jsem si nebyl jistý, zda to zkoušet znovu... A samozřejmě, že v Onyxu to cenu mělo. Vrátily se mi a jdou cca +2/-2 s za den. Klobouk dolů. Dělají mi teď velkou radost.
 
Díky a ať se dál daří!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji....

Ano, tyto hodinky šly opravdu tragicky, tak jsem udělal repas kroku a vyčistil a přemazal incablocky. Porovnal a vystředil jsem vlásek, trochu jsem se pověnoval zámečku regulační ručky. I přes to vykazovaly velkou polohovou chybu a tak jsem sáhl ještě po vyladění setrvačky. Myslel jsem si, že bez generálky stroje nebude možné hodinky dotáhnout do nějaké uspokojivé přesnosti. Avšak když jsem s nimi skončil, byl jsem opravdu spokojený. I z Poljotu se dá udělat přesný stroj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

@ONYX servis hodinek

Mohu poprosit? mam dotaz ohledne intervalu automatu do servisu.

Bylo mi doporuceno zeptat se i zde.

Omlouvam se jestli to tu uz padlo.

Potreboval bych potvrdit servisni interval k automatum.

U FB prispevku mi nekdo komentoval, ze servis u automatu se neceka az jsou hodinky hodne do + nebo -

Ale, ze zhruba ~po 5 letech by se mel servis udelat. Ze pry orig olej muze vyschnout. Cili je jedno jestli se hodinky nosi, nebo lezi ve skrini. Tedy kdyz opominu nejake hodinky, ktere maji 10 let servis interval (Oris Aquis cal. 400 atd).

Je tedy 5 let (pevna doba) aktualni udelat servis u automatu?

 

Vim, ze to zni jako elementarni dotaz. Jsem v tohle novy, a doted jsem prave myslel, ze to je s automatem, jako s tim "nastartovanym motorem u auta". Jakoze, kdyz nenosim, tak je zastaveno, strojek se netoci, a prodluzuju cas. interval stroje.

Ale nejspis to tak uplne neni.

 

Dekuji moc za potvrzeni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpoved je zde:

"Přesně jak píše Ramon....buď je necháš každých 5 let servisovat ale i to není jistota, že tam nebude něco vydřeného a nebo je necháš jít tak dlouho dokud půjdou a budou splňovat tvojí představu o přesnosti, ale pak počítej s výměnou vícero dílů a tím i vyšší cenou za servis."

Upraveno uživatelem seikó
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes telefonát od Rudova kolegy, Samuraje hotové z -30 zregulované do plusu co nejblíž k nule. Ptal jsem se jestli jim nic nebylo, protože mi jednou spadly z nočního stolku a nic jim nebylo. Polohová odchylka stejná jako u jiných Seiko. Primky potřebují servis komplet.

Tímto děkuji za informace a hotové Samuraje s cenovkou více než lidovou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Samuraje jsou zpět na ruce. Po regulaci v Onyxu. Trvalo to asi týden. Hodinky za první 4 hodiny -2s což přičítám tomu, že nepoužívám manuální nátah a musely se rozběhnout, možná i nepřesnosti internrtoveho času způsobené tragickým připojením. Od té doby čistá nula, tedy stále jsme - 2. 

Podle lístku z vibro dost divoký polohově, ale kluci asi mají představu o tom jak to nastavit, aby to bylo při nošení na nule. Byl jsem i mezi řečí tázán, jak moc mám pohybu. U Seiko je to asi potřeba brát trochu v úvahu. 

Takže kluci dobrá práce. Děkuji a těším se na Prim Sport 2, jestli půjdou takhle přesně, tak jste fakt borci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkujeme za kladné hodnocení. 

Seiko  všeobecně mají horší polohovou chybu, než hodinky švýcarské produkce.  Někdy je dohonit k nějaké rozumné deltě a diferenci je velmi náročné. Proto se zákazníků někdy i vyptáváme na to jak je nosí. Docílit přesné nulu je i přes to víceméně náhoda a ne často se to podaří. Sám osobně bych byl radši, kdyby výsledek byl trochu do plusu.

Pokud by se ti hodinky nějakým způsobem začali více či méně rozcházet, tak nezapomeň jsme to pro tebe a provedeme dodatečnou regulaci.

Za ONYX Ruda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také se hlásím mezi spokojené zákazníky a děkuji. Glycine Airman se zpožďovaly a "šmajdaly". Po kompletní generálce strojku se mi včera vrátily a chodí v rámci COSC i přesto, že certifikaci nemají. Super, moc děkuji ONYXu...

 

Musím vyzdvihnout super komunikaci všech ze servisu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stalo se vloni, těsně před Vánoci..

Tak jsme se opet shledali, a to o dost drive, nez bylo dohodnuto. Problemy zacaly v rijnu, kdyz jsem si vsiml, ze se hodinky zpozduji. Muj hodinar zjistil, ze se nezpozduji, ale zastavuji. A kdyz je otevrel, tak se jich......lekl. Povidal, na to jsem ja kratkej, to vidim poprvy v zivote, to bych mohl leda posrat. Co ted? Kroky vedly do koskomu, coz nebyla uplne dobra volba. Pultovy pracovnik porad nekam odbihal konzultovat, a nakonec z nej vypadla suma, kterou bych byl asi se skripenim zubu ochotny akceptovat, ALE chlapec vyslovil neco, co rikat nemel, a to, ze hodinky poslou do Nemecka a odtud je budou posilat do Japonska. 😂. No uznejte, mohu sverit svoje oblibene hodinky nekomu, kdo je ani neumi poslat do Japonska? Sveril jsem se kamaradovi Jeronimo Watchmaker, a ten mne poslal do jihlavskeho Onyxu. Ze pry pred par lety Spring drive jeste neumeli, ale, ze by uz mohli umet, a taky, ze jo. Behem jedne cesty do Brñele jsem se stavil v Jihlave, a povidali, ze jsou sice zasekany, ale pokud nebudou potreba nahradni dily, tak ze by to meli zvladnout. Chvili se nic nedelo, a najednou telefonat, abych rozbil prasatko, ze hodinky jsou oservisovane a serizene k vyzvednuti. Zhruba o dva mesice drive, nez jsem ocekaval, a za o neco vic, nez tretinu ceny navrzene koskomem! Pri vyzvednuti a dalsi prijemne navsteve jsem byl i uveden do jejich svatostanku / laboratoria, abych videl, komu jsem hodinky sveril. Domnivam se, ze v zadne hodinarske dilne nemohou byt vybaveni lepe, ale jak uz modri vědí, zaklad je v sikovnych a pracovitych lidech. Abych to shrnul, podle meho nazoru a zkusenosti v Onyxu nehledaji duvody proc to nejde, ale hledaji zpusoby a cesty aby to slo. Urcite to nejsou posledni moje hodinky, ktere byly na vylete v Onyxu. Panove dekuji. Hosi, pro vase Spring drive Seiko je Onyx to prave misto.

322576001_1212139769707786_1071976406085077701_n.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 15. 1. 2023 v 16:33, wolfesh napsal:

Občas se najdou místa se skvělým přístupem k zákazníkovi.
A pak je tu Onyx. Tam je to povýšeno na zážitek. Ale nebudu se o tom dlouze rozepisovat, protože už to tu asi bylo vše zmíněno :)

Rudovi bych chtěl moc poděkovat, jak se věnoval mým Zeppelinům (poljot 3133), které šly naprosto tragicky. Po předchozím servisu (jinde), jsem si nebyl jistý, zda to zkoušet znovu... A samozřejmě, že v Onyxu to cenu mělo. Vrátily se mi a jdou cca +2/-2 s za den. Klobouk dolů. Dělají mi teď velkou radost.
 
Díky a ať se dál daří!

tak hlavně nezapínej stopky, protože se spuštěným chronografem ti udělají klidně deset minut za den..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Loňský a vlastně i letošní rok se u mě nese ve znamení servisů. Když jsem hodinkám před těmi 10+ lety propadl, byla to jedna z mých obav (jednak kvůli ceně a jednak kvůli nejistotě, komu svý hodinky svěřím). S cenama to lepší nebude, ale ten pocit, že to dávám do Onyxu, který jsem díky tomuhle fóru objevil, člověka aspoň uklidní.  Vlastně první moje zkušenost byla podobná jak píše @tolja, jen tedy s Wardama, který bych musel posílat do UK (sice v jako záruční opravu, ale stejně). To se mně logicky nechtělo a vyhrál raději výlet do Jihlavy. Od té doby tu šňůru oprav nějak ne a ne zastavit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 minutami, Radik napsal:

Loňský a vlastně i letošní rok se u mě nese ve znamení servisů. Když jsem hodinkám před těmi 10+ lety propadl, byla to jedna z mých obav (jednak kvůli ceně a jednak kvůli nejistotě, komu svý hodinky svěřím). S cenama to lepší nebude, ale ten pocit, že to dávám do Onyxu, který jsem díky tomuhle fóru objevil, člověka aspoň uklidní.  Vlastně první moje zkušenost byla podobná jak píše @tolja, jen tedy s Wardama, který bych musel posílat do UK (sice v jako záruční opravu, ale stejně). To se mně logicky nechtělo a vyhrál raději výlet do Jihlavy. Od té doby tu šňůru oprav nějak ne a ne zastavit :)

do UK už bych neposlal ani stěžejku, dvakrát mně ti zmrdi zlodějský na překladišti ukradli celý cenný psaní s hodinkama, teď když ode mně někdo něco chce z ostrovů, tak má smůlu, anebo se musí přestěhovat před kanál 😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové,

všem Vám moc tady za sebe, ale i za kluky ze servisu děkuji. Tolik chvály najednou si snad ani nezasloužíme. 

Zítra až budu na dílně číst Vaše chvalozpěvy, vím že budou všichni nadšeni a budeme mít skvělí den....

Ruda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžu mít všetečnej dotaz? Nevadí mistrům hodinářům, že do dílny občas zavedete zákazníka, který tam někdy stráví nemálo času a vlastně jim tam funí za krkem? Přece jen toho místa tam není moc a myslím, že při hodinařině člověk potřebuje hlavně absolutní klid. Ač jsem měl takhle možnost poznat spoustu zajívavých věcí a vidět strojky hodinek, které bych si nikdy doma netroufnul otevřít, tak z toho, že tam ruším některého z hodinářů při práci jsem neměl moc dobrý pocit. Jasně, on to neřekne, ale představuju si, jak bych se asi cítil já na jeho místě. A to vysedávám 15 let v open-spacu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Tak já se tedy přidám s recenzí na Onyx, ač to mám celkem daleko, tak tam prostě jedu. důvod ? skvělý pokec, skvělý servis, skvělá káva. Po peripetiích s hodinkami které nebyly uplně v top stavu, ač po generálním servisu mimo Onyx, se jich ujal sám mr. Ruda a udělal z nich prostě strojovnu jdoucí -1 /24 hour. Normálně jsem se dozvěděl tolik informací o hodinkách, kroku, deltě, amplitudě, incabloku, křemíkovém vlásku, zámku a další, že bych mohl přednášet na nějaké škole. 🙂 Naštěstí takové ambice nemám, ale děkuji za poučení. Bylo mi a bude ctí se zase zastavit. Ať se daří i nadále, zvyšovat renomé již takto skvělé firmy. Děkuji a s úctou.  

Upraveno uživatelem ferrycz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...