Kid_A Posted January 29 Report Share Posted January 29 parada, @Seamaster diky za foto report. Jak je prosim te starej ten strojek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seamaster Posted January 29 Report Share Posted January 29 Otevirali jsme casovou konzervu Omega z roku 1967, nikdy to nebylo servisovany, ale drzelo to do minuty za 24h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kid_A Posted January 29 Report Share Posted January 29 před 28 minutami, Seamaster napsal: Otevirali jsme casovou konzervu Omega z roku 1967, nikdy to nebylo servisovany, ale drzelo to do minuty za 24h poctiva pracicka Link to comment Share on other sites More sharing options...
ONYX servis hodinek Posted January 30 Report Share Posted January 30 Tak prvně díky za pochvalu práce na Bulova Accutron.... Pak s tou časovou konzervou je to pravda... tolik let v těch místech nikdo nebyl, připadal jsem si jak znovu objevitel . 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josef01 Posted February 4 Report Share Posted February 4 V 22. 1. 2025 v 15:58, ONYX servis hodinek napsal: A ještě z jiného soudku. Odborně zrestaurovaný číselník od firmy Causemann v Německu. Něco tak sprostého jsem dlouho neviděl. Kvalita žádná, číselník zničen a ještě si naúčtovali 365,- Euro. Neskutečný! Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. Tohle je tragický, ale sám nápad nechat restaurovat cifr je špatně. Má to prostě zůstat tak jak to je, jen případně vyčistit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ONYX servis hodinek Posted February 6 Report Share Posted February 6 Dovolím si nesouhlasit. Bylo to již probíráno několikrát zde na fóru a tak se budu opakovat. Pokud je číselník vyrezlý barva a vše kolem zničené, nevidím důvod proč ho tak nechat. A to ani z hlediska sběratelské hodnoty, jelikož cena takto poškozeného kusu bude hrubě podprůměrem. Pak osobní preference a způsob užití jsou důležité aspekty v rozhodování. V neposlední řadě úroveň a kvalita renovace. Pokud to nikdo udělá jako mistr Causemann patří mu urazit ruce. Naštěstí máme i jiné borce, kteří dělají nesrovnatelně lépe. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
filltos Posted February 6 Report Share Posted February 6 A budeš to řešit dál? Reklamace? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ONYX servis hodinek Posted February 6 Report Share Posted February 6 Nezaplatil jsem mu to dopředu a ani nezaplatím.... není co řešit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondrej71 Posted February 10 Report Share Posted February 10 Další skvělá, a jsem si jistý, že ne poslední, zkušenost s Onyxem. Ruda mi velice ochotně pomohl s kontrolou, seřízením a přetěsněním hodinek. Moc děkuji a opětovně mohu potvrdit, že Onyxu na zákaznicích záleží a na jejich přístupu je to vidět. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jiří Sedlák Posted February 12 Report Share Posted February 12 V 6. 2. 2025 v 11:25, ONYX servis hodinek napsal: Dovolím si nesouhlasit. Bylo to již probíráno několikrát zde na fóru a tak se budu opakovat. Pokud je číselník vyrezlý barva a vše kolem zničené, nevidím důvod proč ho tak nechat. A to ani z hlediska sběratelské hodnoty, jelikož cena takto poškozeného kusu bude hrubě podprůměrem. Pak osobní preference a způsob užití jsou důležité aspekty v rozhodování. V neposlední řadě úroveň a kvalita renovace. Pokud to nikdo udělá jako mistr Causemann patří mu urazit ruce. Naštěstí máme i jiné borce, kteří dělají nesrovnatelně lépe. A já mohu potvrdit, že když Ruda píše, že máme jiné borce, tak já můžu říct, že jednoho má on. Byl jsem od renovace cifru mnohými zde odrazován, ale nechtěl jsem, aby mi stará kvetoucí lumi padala do stroje po opravě. Výsledek už jsem tu prezentoval viz moje Pogue, vypadá to jako nový a dokonce to i svítí a ne zase přehnaně, jenom déle. Nakonec kdo by chtěl ohnilej ciferník v renovovaným pouzdře s novým sklem. To je buď udělat všechno nebo nic. Jinak to vypadá blbě. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ONYX servis hodinek Posted February 20 Report Share Posted February 20 Vrátím se k renovacím číselníku. Dnes nám přišly tři kousky číselníků po renovaci a troufám si tvrdit, že takováto renovace mi opravdu dává veliký smysl. Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. 4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rekib1 Posted February 24 Report Share Posted February 24 O5 velká pochvala za komunikaci příjmu a výdeje hodinek a udělání maxima pro hodinky! Rudovi a jeho týmu děkuji! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bandicoot Posted February 25 Report Share Posted February 25 Po zkušenostech s loňským perfektním servisem PAM 312 (full péče vč. refreshe pouzdra a nového skla) jsem Alešovi dnes s klidným svědomím dal na servis RLX 14060. Link to comment Share on other sites More sharing options...
papun Posted February 25 Report Share Posted February 25 @ONYX servis hodinek Ty ciferníky vypadají perfektně. Nemáš prosím foto před renovací? Zajímalo by mě co se z té renovace dá ,,vymáčknout". Díky Link to comment Share on other sites More sharing options...
ONYX servis hodinek Posted February 26 Report Share Posted February 26 Bohužel foto před nemám... nestíhám takový věci řešit... číselníků renovujeme do roka cca 20 a více ks a vždy naprostá spokojenost. Jestli si někdy vzpomenu dám sem foto před a po u dalšího kusu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaba Posted March 13 Report Share Posted March 13 Opakovaná pochvala, večerní komunikace s Rudou, poptávaná kontrola LACO Squad Watch 1000 (zastavovaní). Druhý den na místě, zjištěn uvolněný šroubek, povalující se v pouzdru. Vyřešeno, provedena demagnetizace, seřízení chodu, tlakovka. A k tomu pokec na dílně. Děkuji a těším se na další setkání Vašek Link to comment Share on other sites More sharing options...
CEGY Posted Saturday at 09:28 AM Report Share Posted Saturday at 09:28 AM Já už posledních pár let spolupracuju jenom s Onyxem. Onehdá jsem tam nesl jedny chrona na opískování a výměnu ruček. Hodinky byly kupovány tady a měly kompletní servis od autorizovaného servisu včetně faktury. Po otevření se zjistilo, že servis byl dost odfláklej, a že by bylo nejlepší ho udělat znovu. Ruda se nabídl, že celou záležitost s firmou vykomunikuje. Autorizovaný servis poté uznal, že práce nebyla zcela dobře provedena. Využili jsem jedno z nabízených řešení a to, že nový servis udělá Onyx a náklady mu zaplatí. No a já jsem spokojenej a ještě jednou díky týmu Onyxu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now