Radek124 Odesláno 24. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. srpna 2020 (upraveno) Já tohle před lety (zdánlivě) vyřešil odchodem a přenosem čísla - a po roce od zrušení mi začaly chodit nové faktury, že prý (na onom čísle, ze kterého jsem zrovna volal, “takže vlastně nebylo zrušené”) nečerpám placené služby a že podle aktualizovaného ceníku mi odteď účtují “minimální měsíční plnění” 115Kč včetně DPH. Prodejna kde bych za tu drzost mohl někoho inzultovat žádná, jen poblblá infolinka na které najaté pipky danou situaci “neměly v checklistu” - přičemž jediná odpověď na “žádost o reklamaci chybně fakturované částky” tehdy spočívala v připomenutí nutnosti “tuto nejdřív uhradit, jinak se tím nebudeme zabývat”. Svině telekomunistické - trvalo 3 měsíce upomínek a vyhrožování div ne exekucí (nedostali ani prd) než se mi podařilo probourat k někomu dostatečně kompetentnímu na to aby uznal že je to blbost - a ještě že jsem si to nechal dát písemně, protože o čtvrt roku později zkusili další kolečko... Každopádně tímhle u mě ta Kellnerova banda šmejdů (jedno jestli si říká Telecom/Eurotel/Telefonica/O2) definitivně skončila, bez ohledu jaké uvítací/retenční nabídky si kdy vymysli... Upraveno 24. srpna 2020 uživatelem Radek124 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom4 Odesláno 24. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. srpna 2020 Je pravda že mi před časem klučina na infolince tvrdil že číslo z kterého mu volám zrušili. A pak mi to poslal i písemně Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 24. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. srpna 2020 @Tom4 každá stížnost musí jít někam eskalovat. Stránky maj teda pekelně anonymní, nikde žádný kontakt. Zkus na to jinak. Pokud rozporuješ částku, tak zřejmě i rozporuješ nějaké "provozní údaje", které jsou údaji osobními https://www.o2.cz/spolecnost/soukromi/ Bez nějakého odkazu na konkrétní § bych do O2 napsal že v souladu se svými právy, která máš dle Obecného nařízení o ochraně osobních údajů, tzv. GDPR, žádáš o opravu chybně zpracovávaných osobních údajů (specifikuj), jejíž provedení O2 doloží správným vyúčtováním. Pokud to bude nějakým webovým formulářem, tak do subjectu bych napsal "uplatnění práva dle GDPR". Když nic, aspoň se to dostane jinam, než běžná stížnost a team okolo DPO to bude muset prošetřit a odpovědět ti. Jako je to trochu přes koleno, ale takhle velký korporát by měl být trochu transparentnější, kam eskalovat stížnosti... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom4 Odesláno 24. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. srpna 2020 (upraveno) To není špatný, ono totiž jde o to že O2 poskytuje moje údaje někomu, kdo toho zneužil pro vyúčtování "digitálního obsahu", odeslání několika premium sms nejsou ochotní dohledat (nelze, jelikož nic nebylo posláno) a reklamovat si to mám já u třetí strany - v Rakousku Jako nemají to blbě vymyšlený, shrábnou provizi a nazdar, podvod nepodvod. Ostatně s "třetí stranou" mají smlouvu oni, tak co by se snažili když platit mám já. Nabídli mi zablokovat premium služby, povídám to jsem už udělal protože jinak byste mi to účtovali dále, ale jak teď zaplatím třeba parkování smskou? No, musíte mít s sebou hotovost edit Nejsmutnější na tom je, kolik stojí ten čas (obou stran) který zabere step by step vysvětlení toho co udělali špatně (účtují dvakrát například), třem lidem, než se někdo chytí a řekne ty jo, ono fakt, máte to tady naúčtováno 2x. Upraveno 24. srpna 2020 uživatelem Tom4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 24. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. srpna 2020 @Tom4 správcem tvých osobních údajů je O2 a tak je jedinou protistranou k debatě nad osobními údaji, pokud bys na to šel touto krkolomnou cestou. V těch jejich Zásadách o předávání os. údajů mimo přesně vyjmenované subjekty taky tuším nic není. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guzmic Odesláno 25. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. srpna 2020 Ráno jsem šel běhat.... dobře jsem sebou v lese plesknul na zadek.... Kurva bolí mě jak čert. Jooo aj fotečku mám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 25. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. srpna 2020 Zadek vem čert, hlavně že hodinky jsou o.k. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobi Odesláno 25. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. srpna 2020 Jj,sportem k trvalé invaliditě Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wanderer Odesláno 26. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. srpna 2020 ALZA - ta mě teď štve neskutečně. To je katastrofa. Po zadání objednávky a zaplacení předem na účet toho přišla polovina a ještě poškozená. Druhá půlka nepřišla vůbec. Po okamžité reklamaci prakticky nekomunikují, už víc jak týden čekám, až mi k tomu něco napíšou a nic. Jenom po mé urgenci odpověď, že je to mrzí a že to řeší, prostě nic konkrétního. Fakt si připadám jak debil a ne jak zákazník. Dneska tu část, co mi poslali zabalím a pošlu zpět, seženu si to jinde a už s nima nechci mít nic společného. Doufám, že se s nima nebudu tahat o peníze. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom4 Odesláno 26. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. srpna 2020 Mám podobné zkušenosti u spousty obchodů pokud platím dopředu. Najednou po zaplacení není skladové zboží skladem, expedice trvá násobně déle, neposílají vše, rozbalené zboží atd., takže jsem přestal platit dopředu, za těch 30 korun za dobírku si kupuju komfort toho že mi neblokují prachy, odešlou hned atd.. A mám klid. Už jsem se několikrát vyškolil a prostě platit předem nechci. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 26. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. srpna 2020 Jo, u zelenýho skřeta už nikdy nic, nikde jinde jsem problém neměl a to objednám něco pořád. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 26. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. srpna 2020 (upraveno) Ja uz jinde nez v Alze nenakupuji a mam jen ty nejlepsi zkusenosti. Mam tam vice jak 40 nakupu... Vcera jsem se tak nejak rozmyslel, ze zbozi, co jsem koupil vlastne uplne nechci, ze bych chtel neco jineho. Zajel jsem k nim do skladu na vydejnu (byl tam jeste jeden zakaznik, ale obvykle tam byvam sam ) a slecna s usmevem rika: Nechte mi to tady hodinku, pripravim Vam mezitim dobropis a nove zbozi. Za pul hodiny SMSka, tentokrat jsem tam byl sam a vse cajk... Takovych zkusenosti mam vic. Budto jsem klikar, nebo vy smolari.... PS: jo, a platim vzdy az na miste (mam tedy to 2km od domova, coz priznavam hodne zjednodusuje situaci) Upraveno 26. srpna 2020 uživatelem Murphy97 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wanderer Odesláno 26. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. srpna 2020 Před hodinou, Tom4 napsal: akže jsem přestal platit dopředu, za těch 30 korun za dobírku si kupuju komfort toho že mi neblokují prachy, odešlou hned atd.. Takhle mě nenapadlo se na to dívat a asi to přehodnotím. Poslal jsem jim prachy dopředu, považoval jsem je za seriózní obchod, ale to fakt nejsou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 26. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. srpna 2020 Suhlas s Tom4. Vacsinou platim na dobierku, aj za cenu mierneho navysenia postovneho, prave z dovodu ze som opakovane mal pocit ze to obchodnika podstatne viac "motivuje" vybavit objednavku vcas. Su aj vynimky, ak mam s obchodom opakovane dobru skusenost tak sa nebojim poslat peniaze vopred. Ale uz som to parkrat olutoval. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy68 Odesláno 26. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. srpna 2020 před 2 hodinami, Wanderer napsal: ALZA - ta mě teď štve neskutečně. To je katastrofa. Po zadání objednávky a zaplacení předem na účet toho přišla polovina a ještě poškozená. Druhá půlka nepřišla vůbec. Po okamžité reklamaci prakticky nekomunikují, už víc jak týden čekám, až mi k tomu něco napíšou a nic. Jenom po mé urgenci odpověď, že je to mrzí a že to řeší, prostě nic konkrétního. Fakt si připadám jak debil a ne jak zákazník. Dneska tu část, co mi poslali zabalím a pošlu zpět, seženu si to jinde a už s nima nechci mít nic společného. Doufám, že se s nima nebudu tahat o peníze. Naprosto stejna zkusenost, ja to resil takhle asi 3 tydny, nemas se kam dovolat a kdyz, jen odpoved ze je to mrzi a situaci resi.....Aspon ze prachy po ukonceni poslali asi za dva dny. To bylo jediny pozitivni. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wanderer Odesláno 26. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. srpna 2020 Tvl, tak oni mi teď ještě poslali hodnocení dodávky. Tak jsem jim to tam od plic napsal... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
T1000 Odesláno 26. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. srpna 2020 To máte z toho, že podporujete toho zelenýho o zmrda. Jsem se zařekl, že skrz tu reklamu z alzy NIKDY nic nekoupím A taky nebudu nikdy klientem Equa a v životě nevlezu k těm s tou židlí ! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom4 Odesláno 26. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. srpna 2020 A co roztomilá kočička kde si páníček pučí a ještě na tom vydělá? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan7 Odesláno 26. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. srpna 2020 (upraveno) Náhodou gumoví medvídci co dělají hop hop hop mi chutnaj. Upraveno 26. srpna 2020 uživatelem Jan7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ismit Odesláno 26. srpna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. srpna 2020 Sinn 556 šel jsem v úplné tmě ze sklepa a nebyl si vůbec jistý, jestli je 21:05, nebo 22:05Jinak perfektní hodinky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se