geometr Odesláno 3. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. listopadu 2020 Kaju se. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 3. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. listopadu 2020 V pohodě, taky jsem znejistěl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guzmic Odesláno 3. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. listopadu 2020 Před hodinou, horal napsal: Strom má oškrábanou kůru až na dřevo. Ob strom je modřín, kůrovec nehrozí. To poblití je vysmolení, brání otevřenou ránu. Značky jsou podél cesty kilometr naším lesem. Hovada. Asi jako by ti vyskrábali omítku na baráku až na cihlu. Asi osm stromů Jsem si toho napoprve nevšimnul...no je to hnus, zkus aspoň email, tohle se nedělá... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
horal Odesláno 3. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. listopadu 2020 před 3 minutami, guzmic napsal: Jsem si toho napoprve nevšimnul...no je to hnus, zkus aspoň email, tohle se nedělá... Napsal jsem s žádostí o reakci do 14 dnů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 3. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. listopadu 2020 Silný strom by to měl zvládnout. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
horal Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 (upraveno) před 13 hodinami, Bert napsal: https://kct.cz/kontakty-na-znackare odpověď: Velice se Vám za naše značkaře omlouvám. Takto provedené značení opravdu není to, co po našich značkařích chceme. Naopak, vždy se snaží, aby naše značení přírodu nepoškozovalo. Zjistím si, kdo prováděl značení v tomto úseku a těmto značkařům opět vysvětlíme, jak mají při značení postupovat. Pokud to nepochopí, rozloučíme se s nimi. Není pro nás akceptovatelné, aby se podobná situace opakovala. Děkuji Vám za pochopení a doufám, že si stromy i s takto necitlivým zásahem poradí bez větších následků. S pozdravem Upraveno 4. listopadu 2020 uživatelem horal Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 Inu, je fajn že se k tomu postavili čelem. Možná by mohli poslat ty patlaly zpátky s kýblem štěpařského vosku- stromům to sice moc nepomůže, ale výchovné by to bylo... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 (upraveno) Ono to není všechno tak černobílé. Otázka je, zda do budoucna budou pořád lidi ochotni to značení provádět a bude jich dostatek. Je to spíš koníček a láska k turistice a jejim tradicim u nás. Pak je taky otázka, zda bude značky kam malovat. Znam trasy, kde už neni kam, protože stromy a celý lány lesa sežral kůrovec. Člověk, který jde takhle po lese, vidí jen značku. Ale ona to není jen značka, je za tím potřeba vidět práci více lidí, ne jen těch (obvykle) dvou lidí, co tu značku kreslí. Ty trasy se nějakým způsobem navrhují, udržují, překládají, kreslí do map. Provádí se revize - venku, map... A nutno říci, že jsou oblasti kde to dneska neni z mnoha důvodů zrovna jednoduché (znam osobně) vzhledem k dnešní legislativě a chování některých lidí. A některé trasy se třeba ani přes veškeré úsilí KČT i za podpory místních obyvatel i turistů nepodaří zachovat / přeložit. Některé případy jsou pak opravdu smutné. A lidi, co malují značky? Pořád jenom lidi, všude se najdou nešikové a blbci, tak už to na světě chodí. Upraveno 4. listopadu 2020 uživatelem geometr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kloubik Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 (upraveno) Alza - do ted jsem s nimi nemel problem, ale dneska me teda nastvali. Vcera objednavka za 2 tisice na 3 veci, nejdrive rano potvrzeni ze objednavka se pripravuje, ale misto 3 polozek vidim v v potvrzeni jen 2. Tak jdu na svuj ucet a koukam do detailu objednavky a tam napsano "chceme vam vratit 500 Kc, kontaktujte nas". Tak snad kdyz to bylo placeny kartou, tak automaticky penize vrati ne? Za hodinu email - stornovali jsme vam celou objednavku. Pokud chcete 2 polozky ktere jsou dostupne, tak si vytvorte novou. A dodatek: Jestli chcete vratit penize pokud jste platil dopredu, tak nam poslete potvrzeni, ze chcete vratit penize. To si jako delaji srandu ne? Jasne maji v systemu, ze zbozi bylo zaplacene dopredu kartou. A oni vystornuji celou objednavku vcetne polozek ktere jsou skladem a penize si jako planujou nechat, kdybych si nahodou o ne nerekl zpatky? No nic, amozon.de funguje dobre, vetsina veci levnejsich, tak si ty 2 dni navic pockam. Upraveno 4. listopadu 2020 uživatelem kloubik Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom4 Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 On ještě někdo po X zkušenostech s eshopy platí dopředu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 Taky nechápu, já zásadně nic dopředu neplatim a kde to nejde prostě nenakupuju. Zkušenost je taková, že když ještě nemaj tvoje prachy, chovaj se jinak. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxmillian Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 Ja byl v patek v Alzaboxu neco vyzvednout ... a nebylo to tam ... Proste prazdny box. Resil jsem to do vcerejska. Misto penez zpatky na kartu mi je vraceli dobropisem jak za Krale Klacka a pak alespon prepsali na ten jejich kredit, abych si to milostive mohl objednat znovu. Serou me hrozne. Kdyz to funguje, tak nemaji konkurenci, kdyz ne, tak je to peklo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek124 Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 Proboha co to kecáš, jak "nemají konkurenci"? To je jak když se ve školách učívalo "internet spustíme kliknutím na modré éčko - seznam internetu" - solidních tuzemských e-shopů které mají zboží skladem a doručujou na tisíce výdejních míst jsou 3 prdele, nutí Tě snad někdo utrácet své peníze furt a znova u zelenýho zmrda? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 před 21 minutami, geometr napsal: Taky nechápu, já zásadně nic dopředu neplatim a kde to nejde prostě nenakupuju. Zkušenost je taková, že když ještě nemaj tvoje prachy, chovaj se jinak. Tesat do nějakého trvanlivého kamene, případně odlít do bronzu a pozlatit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxmillian Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 před 9 minutami, Radek124 napsal: Proboha co to kecáš, jak "nemají konkurenci"? To je jak když se ve školách učívalo "internet spustíme kliknutím na modré éčko - seznam internetu" - solidních tuzemských e-shopů které mají zboží skladem a doručujou na tisíce výdejních míst jsou 3 prdele, nutí Tě snad někdo utrácet své peníze furt a znova u zelenýho zmrda? Ty ostatni solidni tuzemsky eshopy bud nemaji zbozi vubec skladem, nebo neberou zahranicni platebni karty nebo nemaji moznost civilizovaneho doruceni/vyzvednuti. Pokud Alza funguje, tak mam zbozi dorucene do boxu, ktery mam 10 minut od baraku a nemusim se s nikym vybavovat a prijedu tam (pokud neni lockdown) kdy chci. Adekvatni alternativu proste nemam. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kloubik Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 Ja jsem odkojenej roky Amazonu v US a zatim jsem s alzou problem nemel, i kdyz stiznosti tady dlouhodobe registruju. Jak je zmineno vyse, kdyz to funguje nebo clovek potrebuje neco opravdu rychle, tak je to fajn. Alzabox v prizemi kancelare nebo vedle Billy u baraku je pohoda - a clovek si na to rychle zvykne. Ale zas tak casto neco urgentne nepotrebuju. A asi teda zmenim strategii na platit zasedne pri vyzvednuti. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 U boxu je akorát trochu blbý, že zaplatíš a až pak vidíš krabici se zbožím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 To je tak i na krámě přece- zaplatíš a vyvolají číslo- ne ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 Zlatý CZC, tam mám dopravu na výdejnu zdarma, takže není problém ani s krytkou za 15 Kč a i při platbě předem zboží klidně druhý den. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxmillian Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 CZC zrovna z naprosto nepochopitelnych duvodu neakceptuji zahranicni platebni karty a tvrdosijne prohlasuji, ze to je problem banky. Neni... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se