Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

před 12 minutami, juk napsal:

Může být, ale i tak někdo zadává / objednává, někdo zpracovává, někdo kontroluje, někdo platí, atd.

Ja som ten článok len preletel, priznám sa. Ale hľadať podobné informácie na základe článku na idnes (varovanie č. 1), ktorý je dokonca ešte prepísaný na základe článku v nemeckéhom Bilde (varovanie č. 2), a aj ten sa ešte odvoláva na únik návrhu (varovania č. 3 a 4), by mi nenapadlo, je to dosť zbytočné. Zmysel článku je ľudí nasrať, nie poskytovať informácie.

Upraveno uživatelem wawrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spolu s Tomem4 se mi taky do mozku vkrádá otázka, na co tedy máme celý ansámbl ministerstva nejen zdravotnictví, ale i průmyslu a obchodu, vnitra a další státní instituce, když slavný PES vlastně připravují lidi odjinud? Mně se tedy ještě navíc vkrádá otázka, jestli by nebylo lepší mít 4-5 ministerstev (obrana, zahraničí, vnitro, finance no a , dejme tomu, hospodářství) a kalamity řešit ad hoc angažovanými týmy pod kuratelou předsedy vlády. Všichni ti nadprůměrně schopní úředníci by se zajisté hladce uživili v privátní sféře, kde by byli navíc i něčím užiteční.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, wawrik napsal:

Ja som ten článok len preletel, priznám sa. Ale hľadať podobné informácie na základe článku na idnes (varovanie č. 1), ktorý je dokonca ešte prepísaný na základe článku v nemeckéhom Bilde (varovanie č. 2), a aj ten sa ešte odvoláva na únik návrhu (varovania č. 3 a 4), by mi nenapadlo, je to dosť zbytočné. Zmysel článku je ľudí nasrať, nie poskytovať informácie.

Ajo, to je fakt. Občas se nechám unést a rychleji píšu, než myslím... Je to věc, která mě zajímá (spolu s politikou), tak jsem se chytil na senzaci 😞 Radši budu za naivu, který se nechá vyděsit, než aby to byla časem pravda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, juk napsal:

Ajo, to je fakt. Občas se nechám unést a rychleji píšu, než myslím... Je to věc, která mě zajímá (spolu s politikou), tak jsem se chytil na senzaci 😞 Radši budu za naivu, který se nechá vyděsit, než aby to byla časem pravda.

Jasně, není to sice pravda, ale mohla by byt... Tvl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako ja uprimne verim, ze sa da postavit pouzitelna elektrika a mozno uz aj nejake trochu pouzitelne existuju.... len bude stat trojnasobok toho co spalovak podobnych parametrov ... tak aby to ludom tak neprislo, tak tie spalovaky musime vcas zakazat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, straspol napsal:

Nechápu, proč to má být dražší než spalováky, když je to konstrukčně daleko jednodušší. Tyhle píárové kecy nám podsouvají už dlouho a je potřeba je důsledně veřejně dehonestovat. 

no protože jsou to jen kecy. Ono to vůbec není jednodušší, to se jen zdá pitomcům zblblým propagandou. Někdo jim nakuká že motor má jen jednu pohyblivou součást a oni to nadšeně papouškujou. Ale že i ten motor je složený ze stovek součástek a zdroj z mnoha tisíc součástek, to už je mimo chápání. Spalovací motor má zdroj energie z jednoho kusu, škopek z plastu a kus hadice, kdyby se spočítaly díly spalováku, tak nejspíš i s šroubkama to bude násobně jednodušší než elektrika ale to se nepočítá.

Podobný je to s kecama o nabíjení, jak to jednou půjde skvěle rychle strašně moc. Každému kdo má aspoň základní povědomost o elektrice a ovládá matematiku základí školy, musí být jasné že to tam prostě nejde nalejt rychle. Matka příroda a její dcera Fyzika jsou pěkný mrchy a nedají se tahat za nohu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, montemar napsal:

citigo stoji (nebo stalo) 460 a vymena baterie prijde na 420

Fakt? Tak to je síla, tuhle jsem počítal srovnání současného povozu vs. elektrická Škoda Enyaq a vyšlo mi při mých parametrech (km, palivo, servis, nabíjení v garáži atd.) bych za 6 let provozu ušetřil asi 300 tisíc.

Pokud tedy nebude po těch 6-ti letech potřeba vyměnit za 300 baterku. :( no a když to bude třeba 500 tak je to úplný nonsens.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kuna dobrá, ale taky něco mám. Včera probírám s klientkou, že před 2 týdny mi umřel kolega a kamarád 41 let. Když dovolám, mám zprávu SMS a whtas app. Tam mi dcera posílá fotku jak byla upravit hrob a na SMS mi žena píše, že jí v další pátek musím zaskočit, že musí na pohřeb tety.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, warann napsal:

Tak kuna dobrá, ale taky něco mám. Včera probírám s klientkou, že před 2 týdny mi umřel kolega a kamarád 41 let. Když dovolám, mám zprávu SMS a whtas app. Tam mi dcera posílá fotku jak byla upravit hrob a na SMS mi žena píše, že jí v další pátek musím zaskočit, že musí na pohřeb tety.

no, tak to teda zlatá kuna

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, PepaSFI napsal:

no protože jsou to jen kecy. Ono to vůbec není jednodušší, to se jen zdá pitomcům zblblým propagandou. Někdo jim nakuká že motor má jen jednu pohyblivou součást a oni to nadšeně papouškujou. Ale že i ten motor je složený ze stovek součástek a zdroj z mnoha tisíc součástek, to už je mimo chápání. Spalovací motor má zdroj energie z jednoho kusu, škopek z plastu a kus hadice, kdyby se spočítaly díly spalováku, tak nejspíš i s šroubkama to bude násobně jednodušší než elektrika ale to se nepočítá.

Podobný je to s kecama o nabíjení, jak to jednou půjde skvěle rychle strašně moc. Každému kdo má aspoň základní povědomost o elektrice a ovládá matematiku základí školy, musí být jasné že to tam prostě nejde nalejt rychle. Matka příroda a její dcera Fyzika jsou pěkný mrchy a nedají se tahat za nohu.

Ano ano. Přesně takhle to zkoušejí. Ve skutečnosti  ale  mnoho částí úplně odpadá, a zrovna je to spousta těch, kvůli kterým ceny aut tak nabubřely...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ludia si predstavia dedovu cirkularku z roku 2 s motorom z roku 1, ktory stale funguje a lahko uveria, ze elektroauto na tom moze byt podobne a bola by to skoro pravda, keby to auto mohlo byt trvale pripojene na 380 ako ta cirkularka. Lenze nemoze a musi si svoju elektraren vozit so sebou a taka elektraren to su stovky kurvitok, ktore si so spalovacim motorom nakoniec vobec nezavdaju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...