Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Stačí když je přejezd blízko u zastávky a situace neznalej fíra motoráku zastaví kousek za šraňkama, “aby to lidi neměli na hlavní tak daleko”. Přesně tak je to u nás (akorát jde o zastávku na dvoukolejném hlavním tahu, necelých 500 metrů od nádraží - kde se občas čeká i na zpožděné rychlíky) a s drážním předpisem co místy pamatuje císařpána tady ani Francouz nic nenadělá, dokud nebude stát most... :thumbsdown_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U nás na přejezdu, co je blízko nadraží, to občas dlouze bliko-cinká, pak pŕijede mašina nebo drezína, zastaví přímo na přejezdu, chvilku čeká a pak jede zpátky na nádraží (asi na jinou kolej). To je taky moc dobrý :D ... zejména když by mohla zastavit a hodit zpátečku klidně 100 metrů před přejezdem. Třeba do toho Hopa vnese světlo... ale vypadá to dost jako hra na nasrávanou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zjednodušeně většina přejezdů má pevně daný izolační bod, dokud ho dvoukolí mašinky nepřejede, bere se, že je přejezd obsazený a bliká červená, šraňky jsou dole. To je automaticky a proces ovliňuje rychlost jízdy vlaku, výstup a nástup cestujících v zastavce. Do procesu vstupuje v některých stanicích i výpravčí , tzv. postaví vlakovou cestu a tím se mohou závory nebo blikače aktivovat.  Protože nám pomáhá a jsem jim za to vděčný, přichystá mi tu zelenou už o chvilku dřív, čímz mi umožní jet uplně nejvíc rychle a snižovat tím zpoždění. 

Zároveň umožní řidičům aut v dnešní uspěchané době trochu vydechnout a rozvinout pri čekání  u koleji svůj klid.

Mnohdy se ovšem najdou rozčilení šoféři, kteří se mračí a jsou hrubě nespokojeni.

Těm se tedy omlouvám.  

 

Upraveno uživatelem hopa26
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady v Řevnicích máme taky docela výživnej přejezd. Rozčilovat se nad pouhými 5 minutami čekání mi v mém kontextu přijde usměvné. Jednou mi to i nějakej nádražák vysvětloval, proč tak tak je. Popravdě jsem to nepochopil a je mi to úplně jedno, prostě by si to měly dráhy nějak upravit 😄 Btw. dokonce jsem jednou dostal málem od týpka přes držku, že prý jsem k tomu přejezdu jel moc pomalu (50 v obci) a bohužel jsem ho nestihnul přejet včas než začaly blikat světla. Druhý případ byl na druhý svátek vánoční večer, kdy se zas nějaká ženská tloukla do hlavy a blikala na mě, opět z důvodu že jsem si dovolil ihned po spuštění světelné signalizace zastavit a nezkusil jsem to ještě přejet 🙂 Debilní přejezd, fakt!

Upraveno uživatelem Waya03
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, Waya03 napsal:

Tady v Řevnicích máme taky docela výživnej přejezd. Rozčilovat se nad pouhými 5 minutami čekání mi v mém kontextu přijde usměvné. Jednou mi to i nějakej nádražák vysvětloval, proč tak tak je. Popravdě jsem to nepochopil a je mi to úplně jedno, prostě by si to měly dráhy nějak upravit 😄 Btw. dokonce jsem jednou dostal málem od týpka přes držku, že prý jsem k tomu přejezdu jel moc pomalu (50 v obci) a bohužel jsem ho nestihnul přejet včas než začaly blikat světla. Druhý případ byl na druhý svátek vánoční večer, kdy se zas nějaká ženská tloukla do hlavy a blikala na mě, opět z důvodu že jsem si dovolil ihned po spuštění světelné signalizace zastavit a nezkusil jsem to ještě přejet 🙂 Debilní přejezd, fakt!

Hele,a tos byl aspoň v autě. Já tam jednou stál v dešti a zimě na kole 🙂 Od tý doby to raději objíždím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 minutami, Waya03 napsal:

Tady v Řevnicích máme taky docela výživnej přejezd. Rozčilovat se nad pouhými 5 minutami čekání mi v mém kontextu přijde usměvné. Jednou mi to i nějakej nádražák vysvětloval, proč tak tak je. Popravdě jsem to nepochopil a je mi to úplně jedno, prostě by si to měly dráhy nějak upravit 😄 Btw. dokonce jsem jednou dostal málem od týpka přes držku, že prý jsem k tomu přejezdu jel moc pomalu (50 v obci) a bohužel jsem ho nestihnul přejet včas než začaly blikat světla. Druhý případ byl na druhý svátek vánoční večer, kdy se zas nějaká ženská tloukla do hlavy a blikala na mě, opět z důvodu že jsem si dovolil ihned po spuštění světelné signalizace zastavit a nezkusil jsem to ještě přejet 🙂 Debilní přejezd, fakt!

Vy už nemáte v Řevnicích ten objezd, kde podjedete trať a vyhnete se tak přejezdu? Dlouho jsem tam nebyl anebo jde o jiný přejezd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 minutami, geometr napsal:

Vy už nemáte v Řevnicích ten objezd, kde podjedete trať a vyhnete se tak přejezdu? Dlouho jsem tam nebyl anebo jde o jiný přejezd.

Ale jasně, objížďka tam je, většinou jezdim. Ale občas jsem línej obracet a vracet se tam když mě to zastaví těsně před, nebo si říkám že zkusím štěstíčko a že to zvednou rychleji než bych to objel .... 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, par-pa napsal:

5¾ minuty čekání na přejezdu, to už je fakt moc

prejezd.jpg

Skoro jako  nás. Závory se rozblikají, když je vlak kilometr před nádražím a již jenom plachtí a dobržduje, pak než vystoupí nebo nastoupí poslední babička, než se konečně rozjede, i když již nikdo nevystupuje ani nenastupuje a rekord mám 7,5 minuty. Přejezd je hned za nádražím a pár desítek metrů za poslední vyhybkou. Rychlíky tady snad ani nejezdí a když ještě jezdívaly, tak tu všechny 2 stavily, proto poněkud nerozumím tomu zavírání  závor umístěných za nádražím, když je vlak kilometr před nádražím. Když v tom nádraží zastavuje, tak by snad stačilo závory zavřít, až když si je jistý, že chce odjet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pche,na přejezd na Mělníku k vlečce přístaviště na Labi nemáte: když tam posunujou kontejnerovej vlak, šraňky jsou dole, a vlak jezdí pomalu tam a zpět, jak odpojujou na seřadišti jednotlivý vozy. Je pravda, že to není moc často, ale je to pěkná zábava a 10 min to v extrému hodí v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kam všichni tak spěcháte? Do důchodu?  

 

:D sorry, to byl jen vtip, zdálo se mi že to berete tak že by ČD měly skočit do 21. století a místo spínačů na kolejích jak vysvětluje Hopa by snad měli mít něco moderního :) což je při stáří vozového parku a zabezpečovacího zařízení utopie. Taky znám silnici kde na kousku křižuje železnice silnici 4x a poblíž každého přejezdu je stanice, takže nezbývá než jezdit podle jizdního řádu, jinak se jednomu udělají plošky na gumách :D

Mně se to kecá, pár let zpět jsem komplet otočil vnímání času spěchu a stresu. Bylo to těžký. Ale jde to. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je tedy složité vysvětlovat, že jsou v těch spínačích ČD nevinně, protože jsou jenom jedním z mnoha dopravců, kteří po kolejích jezdí. Přejezdy se zavorami patří úplně někomu jinému, jsou majetkem SŽ a bylo by tedy správné hubovat někde jinde.

Podobnou osvětu jsem několikrat zkušebně aplikoval na srazu hodinářské buňky v Pardubicích, ovšem pohrdavé pohledy spolustolovníků a tváře plné opovrženi či dokonce zloby mi dali jasně najevo marnost snahy uvést věci na pravou míru a ukázat, že jsme skutečně ti dobří!  

Upraveno uživatelem hopa26
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tenkrát jsem nevnímal nějaký eko příběh tak intenzivně. Nevím, jak to tenkrát promovali, ale teď to dělaj nejlíp, jak to jde, byť samozřejmě ta láhev už ten punc exkluzivity (jinak to fakt říct nejde) ztratila.

Ale podle mě to teď v týhle době prodeje a výstav nijak neovlivní. Takže jen udělali, co bylo z pohledu CSR vhodný.

Ještě by mohli ze svý pozice lídra trhu a lovebrandu něco udělat s neeko plechovkama. Aspoň zapracovat na osvětě k zálohování...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...