Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

před 21 minutami, Tom4 napsal:

Aha, a kde je v tom případě globální oteplování? že by se tak rychle projevily ty litrový tříválce? 

 

(ironie, trpká, ale ironie :D)

 

To už možná spíš ten covid s tím má něco společného, protože třeba můj slávný 1,2 tříhrnek má větší spotřebu než 2,0 Outlander :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 33 minutami, African napsal:

To už možná spíš ten covid s tím má něco společného, protože třeba můj slávný 1,2 tříhrnek má větší spotřebu než 2,0 Outlander :D

Asi to máš pokažené a nebo neznáš to tajemství, že francouzi umí sýry a víno, ale na auta moc nejsou... 😉

Moje das auto v 1.2 teda žere míň než japonská 2.0 ale řidičský zážitek nula nula prd. 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, guzmic napsal:

Asi to máš pokažené a nebo neznáš to tajemství, že francouzi umí sýry a víno, ale na auta moc nejsou... 😉

Moje das auto v 1.2 teda žere míň než japonská 2.0 ale řidičský zážitek nula nula prd. 🙂

Jo, tak s Pažoutem mě baví jezdit, není to špatné autíčko do města. Copak když jsem měřil spotřebu z bodu A do bodu B a jel jak ocas, tak wow efekt jezdím za 4L se také dostaví, ale pokud jezdím normálně a mrknu na dlouhodobý průměr třeba za dva měsíce, tak jsem na plus mínu sedm a půl....ale já na ty čítače spotřeby stejně upřímně nevěřím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skutečně auta jsou větší a okresky stejné, pro zajímavost jsem si našel Karoq má na šířku 188 mm někde se udává 184 mm zatím co první Spartak který se vyráběl měl 160 mm. Takže když se na okresce potkají 2 Kodiaqy najednou je to o 56 cm více.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, Conrad napsal:

Skutečně auta jsou větší a okresky stejné, pro zajímavost jsem si našel Karoq má na šířku 188 mm někde se udává 184 mm zatím co první Spartak který se vyráběl měl 160 mm. Takže když se na okresce potkají 2 Kodiaqy najednou je to o 56 cm více.

Oprava Kodiaq ne Karoq

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 28 minutami, guzmic napsal:

Asi to máš pokažené a nebo neznáš to tajemství, že francouzi umí sýry a víno, ale na auta moc nejsou... 😉

Moje das auto v 1.2 teda žere míň než japonská 2.0 ale řidičský zážitek nula nula prd. 🙂

Nojo ale 1.2 das auto je ctyrhrnek. Všechno je to o stylu jízdy. když porovnam neporovnatelne - tak simply nevr litrovy trihrnek v rapidu jsem při vyletu do rakousku stlačil na 5.2 (včetně ne příliš ekonomické cesty z prahy, ale o to ekonomičtější cestě po alpách, kde jsem se přirozeně na natahování dostal i pod 5), ktezto 2.5 outback pod 8 nedostanu ani kdybych se stavěl na hlavu.

Rozdíl nastane na dálnici kdy outback pri 150 poskoci na 10 tedy cca o 25 % A rapid taky na 10 tedy o 100 %. Pak už ten trihrnek ale nemá kam růst a přes 10 se dostaneš jenom horko těžko, s outbackem není až tak složité se dostat se spotřebou i mnohem výš.

Dlouhodobý průměr jsem v rapidu měl 7, outback 9

Samozřejmě váha auta, aerodinamicky odpor, 4x4, neumerne opotřebení spojky vlivem debilniho zprevodovani a nasledne vyssi naklady apod. v tomhle srovnání nejsou a ani nejde příliš zohlednit. Jak píšu porovnávam neporovnatelne, čistě jenom číslo na palubním počítači a chování starého velkeho vs nového maleho turbomotoru. uživatelsky jsem rád, ze rapid je uz davno z domu:-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není to úplně tak naštvání, ale potěšení taky zrovna ne. Naše za měsíc pětiletá dcerka se dnes rozhodla, že už nebude čekat na to, až agenti z vlády otevřou kadeřnictví. Vzala to pevně do svých rukou... 💇‍♀️ Výsledné foto mi manželka raději neposlala.

173939269_1352732531774731_2639584248292396927_n.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...