Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

@kuncák7No tak máš ještě pár měsíců čas, abys jí rozumným směrem zkorigoval názory. Ve studijním plánu má na závěrečný projekt X vyhrazených hodin týdně, tak si ji vem bez milosti "do terénu" na stáž, ať pozná realitu i z druhé strany než z webových blábolů AutoMatu - a třeba budeš výsledkem mile překvapen.

Že to vzala z módního ale blbého konce + vedoucí je lempl se stává, ale i tak po letech na VŠ tvrdím že diplomová práce by měla být hlavně proces při kterém se student něco naučil a ne ten blábolama popsaný papír. Čímž samozřejmě nepopírám že by i trotli zmiňovaní kolegou @ragu nemohli dosahovat na nižší akademické tituly (zejména v humanitně/ekonomických směrech, viz Benda jr. nebo někdejší ministryně pro spravedlnost králíků) - ale i když se boj s lidskou blbostí vyhrát nedá, musí se vést B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel v tomhle nejsem ten správnej pedagog. Když jsem si přečetl nadpis, tak jsem jí to málem vyhodil z okna. Neumím se na ně zlobit, což vědí a projde jim to. Teď se desím, s jakým nápadem přijde ta druhá ( to je větší ero ), to bude teprv téma. Nějak na tohle nemám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 40 minutami, Radek124 napsal:

... No ale i tak po letech na VŠ tvrdím že diplomová práce by měla být hlavně proces při kterém se student něco naučil a ne ten blábolama popsaný papír...

Já jsem asi fakt idealista. Furt si myslím, že proces učení by měl probíhat nejen při psaní závěrečné práce, ale i před ní a diplomová práce samotná by měla být proces, při kterém student buď přijde s něčím novým (teze, souvislosti, nová data, nebo alespoň dosud málo známé téma zpracované v nebývalé hloubce či rozsahu. Tedy nikoliv jen učení, ale první praktický přínos. U některých studentů a studentek je diplomka bohužel prvním a zaroveň posledním příspěvkem pro studovaný obor :) Ale možná, že na technických či humanitních fakultách to funguje jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem asi fakt idealista. Furt si myslím, že proces učení by měl probíhat nejen při psaní závěrečné práce, ale i před ní a diplomová práce samotná by měla být proces, při kterém student buď přijde s něčím novým (teze, souvislosti, nová data, nebo alespoň dosud málo známé téma zpracované v nebývalé hloubce či rozsahu. Tedy nikoliv jen učení, ale první praktický přínos. U některých studentů a studentek je diplomka bohužel prvním a zaroveň posledním příspěvkem pro studovaný obor Ale možná, že na technických či humanitních fakultách to funguje jinak.

Něco podobnýho mi tenkrát říkala vedoucí v IT oboru, tak na tom asi něco bude.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To že by měl být u závěrečné práce i praktický přínos je snad bez debat a sám jsem to na seminářích hřímal, nicméně tuhle idealistickou iluzi už jsem po letech u státnic tak trochu ztratil, nejen co se bakalářů týče. Občas je jeden rád že troubu jedoucího stylem start-cíl podle jediného doporučeného zdroje včas zastavila nějaká chybějící zkouška nebo zápočet, aby se pak před "cizíma" přísedícíma nemuselo trapně řešit proč jsou vedoucí i dotyčný nešťastník s výsledkem úplně mimo mísu 🚽  ...právě proto by se měl Martin pochlapit a holce včas pomoct, když už je zatraceně sám od fochu :speak_cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dalo by se to klidně pojmout i jako "Automobil-symbol svobody" a zdůraznit, že omezování svobodné individuální dopravy bylo vždy znakem totalitních režimů, nevolnictvím počínaje 🙂

Edit: taky bych doporučoval vyčíslit, jakou částkou přispívají spotřební daně z PHM + silniční daně + dálniční poplatky + mýto do státního rozpočtu a jaký podíl z této sumy je investován zpět do dopravní infrastruktury. 

Upraveno uživatelem Foundryman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 30 minutami, Radek124 napsal:

To že by měl být u závěrečné práce i praktický přínos je snad bez debat a sám jsem to na seminářích hřímal, nicméně tuhle idealistickou iluzi už jsem po letech u státnic tak trochu ztratil, nejen co se bakalářů týče. Občas je jeden rád že troubu jedoucího stylem start-cíl podle jediného doporučeného zdroje včas zastavila nějaká chybějící zkouška nebo zápočet, aby se pak před "cizíma" přísedícíma nemuselo trapně řešit proč jsou vedoucí i dotyčný nešťastník s výsledkem úplně mimo mísu 🚽  ...právě proto by se měl Martin pochlapit a holce včas pomoct, když už je zatraceně sám od fochu :speak_cool:

Radku, a když se ohlídneš zpátky, jaký přínos, nový přístup, objev, atd., najdeš ve svojí práci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, Foundryman napsal:

Dalo by se to klidně pojmout i jako "Automobil-symbol svobody" a zdůraznit, že omezování svobodné individuální dopravy bylo vždy znakem totalitních režimů, nevolnictvím počínaje 🙂

Edit: taky bych doporučoval vyčíslit, jakou částkou přispívají spotřební daně z PHM + silniční daně + dálniční poplatky + mýto do státního rozpočtu a jaký podíl z této sumy je investován zpět do dopravní infrastruktury. 

Ten doplněk bych nezmiňoval, to je ostuda a není ke zveřejnění 

Bohužel na tyhle starší už toho moc nestiham- učím se znovu číst, psát po novu, učit se hodiny, vyrábět píčoviny na pracovky a podobně s nejmladsi. Nejvíc mi vadí to psaní, mě písmo připomínající blechy se krasopisu ne a ne nechce podobat :-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@kuncák7 Bez obav, krasopis i živočichopis blech malou naučí soužka paní učitelka, do devítky času dost. Spíš se soustřeď na průšvih že Tvůj obor se kterým teď potřebuje pomoct ta starší jí ani půl roku před státnicema žádný od reality odtržený akademický teoretik (resp. komprimát jeho všeobjímajících pouček) vysvětlit nedokázal - a přece nechceš aby Tě jednou při vyhazovu vystřídala úplně blbá nána :thumbsdown_anim:

@JR_2010 Chronomag naštěstí není Držkabůček ani na Linkedin, takže tu místo výčtu obšťastněných imperialistických korporací raději zůstaňme u geniálního tipu kolegy Nickolase, že přednáším etiketu:smoke:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 38 minutami, Muffik napsal:

Máš portfolio v EUR nebo proč?

Kromě vlastní firmy v EURozóně, jsou veškeré mé příjmy v EUR, platy lidí které jdou do Kč zase pocházejí z EUR, atp. Spíš je to teď práce navíc. Chtělo by to trochu stability.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě štvou dementi, co někde zastaví, jdou si do obchodu nebo pokecat a nechají běžet auto. A co nejvíc před školou, kde stojí skupinky dětí a do toho smrdí tři starý ochcávky v kterých maminky čekají na svá dítka 😡 Dneska jsem je všechny obešel a zeptal se zdali je to normální tam smrdět malým dětem pod nos. Prostě bezohledný, na celé své okolí těžce seroucí kreténi. Jak se říká, na každé kravině si najdi něco pozitivního, tak to je asi první důvod se těšit na plně elektrická vozítka :D

Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@African Piš si že až Vám tam jako mamataxi budou zaclánět olbřímí “plugin-SUV”, tak tytéž pipiny si do nich nechají namontovat nezávislé naftové topení, aby si při čekání na pitomka a vypalování držky nevybíjely baterku a nenachladily spodek… :smoke:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otakzka je ci tie stare oktavky viacej "nezasmrdia" pri dalsom starte, nez keby si desat minut na volnobeh pobezali. Ak to ma manina do skoly desat minut, tak to nevypinanie motora mohla mat od stareho kludne aj nariadene v ramci ohriatia motora, znizenia poctu studenych startov atd :) (teraz neriesme ci je to v skutocnosti nejak prinosne, ale faktom proste je, ze mnoho ludi to tak robi)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...