Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Nasral ma krpatý ulízanec na gejte Wizzairu vo Schwechate, čo ma nechcel pustiť do lietadla, lebo nemám test. Vraj No test, no entry. A ževraj no exceptions. Ten idiot si ani nepozrel podmienky na vstup do cieľovej krajiny, pritom to posudzovanie papierov je jediný dôvod, prečo tú prácu zverili živému človeku a nie turniketu.

Vrchol bol, keď začal vyžadovať rezidenčnú kartu - čo je doklad, ktorý na Islande neexistuje. Ale zrejme sa na ňu v Rakúsku dosť narobil, tak si vylieval frustráciu. Nenávidím debaty s hlupákmi obdarenými právomocou.

Upraveno uživatelem wawrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nasral ma krpatý ulízanec na gejte Wizzairu vo Schwechate, čo ma nechcel pustiť do lietadla, lebo nemám test. Vraj No test, no entry. A ževraj no exceptions. Ten idiot si ani nepozrel podmienky na vstup do cieľovej krajiny, pritom to posudzovanie papierov je jediný dôvod, prečo tú prácu zverili živému človeku a nie turniketu.
Vrchol bol, keď začal vyžadovať rezidenčnú kartu - čo je doklad, ktorý na Islande neexistuje. Ale zrejme sa na ňu v Rakúsku dosť narobil, tak si vylieval frustráciu. Nenávidím debaty s hlupákmi obdarenými právomocou.

Chápu tvoje nasrání. Nicméně podmínky vstupu do země nejsou to stejný jako podmínky vstupu na palubu letadla. Ty si určuje společnost a jsou určitě vystavený na jejich stránkách.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 34 minutami, rado74 napsal:

toto zažívam skoro na každom úrade, hlavne že ako kokot platím nemalé dane 😡 

Radši nic. Ona ta debata musí být skvělá, jestli se vyjadřujes takhle i tam. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, kuncák7 napsal:

Radši nic. Ona ta debata musí být skvělá, jestli se vyjadřujes takhle i tam. 

Kuncák7, nie prídem vždy slušne, kto ma pozná vie že som nekonfliktný a maximálne ústretový voči každému aj keď ho nepoznám. Ale keď je niekto chuj tak mu to dám náležite pocítiť. Ako som už písal platím nemalé dane, chcem za to určitú protihodnotu. Možno u Vás je to iné, na Slovensku si väčšina úradníkov myslí že sú páni sveta, ale sú kurva na omyle pretože na ich výplatu sa niekto musí poriadne narobiť.......to je celé   MIER

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, rado74 napsal:

Kuncák7, nie prídem vždy slušne, kto ma pozná vie že som nekonfliktný a maximálne ústretový voči každému aj keď ho nepoznám. Ale keď je niekto chuj tak mu to dám náležite pocítiť. Ako som už písal platím nemalé dane, chcem za to určitú protihodnotu. Možno u Vás je to iné, na Slovensku si väčšina úradníkov myslí že sú páni sveta, ale sú kurva na omyle pretože na ich výplatu sa niekto musí poriadne narobiť.......to je celé   MIER

Mír též 🤣🤣, u nás je to totéž, jen mluvím z druhé strany barikady. Jen jsem po úředním dni lehce rozvrkocen. Doufám, že komunální volby letos s tím trochu hnou ( a pak se přidá i vrchnost nejvyšší a vyčistí to ) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 34 minutami, kuncák7 napsal:

Mír též 🤣🤣, u nás je to totéž, jen mluvím z druhé strany barikady. Jen jsem po úředním dni lehce rozvrkocen. Doufám, že komunální volby letos s tím trochu hnou ( a pak se přidá i vrchnost nejvyšší a vyčistí to ) 

😆pohoda, viem že aj medzi Vami sa nájde veľa ľudí ochotných pomôcť 👍,  ale šťať proti vetru je naozaj náročné 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, wawrik napsal:

Nasral ma krpatý ulízanec na gejte Wizzairu vo Schwechate, čo ma nechcel pustiť do lietadla, lebo nemám test. Vraj No test, no entry. A ževraj no exceptions. Ten idiot si ani nepozrel podmienky na vstup do cieľovej krajiny, pritom to posudzovanie papierov je jediný dôvod, prečo tú prácu zverili živému človeku a nie turniketu.

Vrchol bol, keď začal vyžadovať rezidenčnú kartu - čo je doklad, ktorý na Islande neexistuje. Ale zrejme sa na ňu v Rakúsku dosť narobil, tak si vylieval frustráciu. Nenávidím debaty s hlupákmi obdarenými právomocou.

Ja minule na Schwechate podobne. Let do Bangkoku a babisko na gate pri kontrole testov ma začalo cvičiť, že nemám víza. Slušne som jej vysvetľoval, že Slovensko je tiež v EU tak ako Rakúsko a že v Bangkoku Visa on arrival. Už ma začínala srať a chcel som volať nadriadeného, keď vytiahla mobil, niečo kutrala na webe, nasratá mi dala štempel a otočila sa bez slova k ďalšiemu. Za mnou už fronta, tak som to neriešil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úroveň nkvinařiny v Česku, tuhle chybu zopakovali už v 3 článku a lepší to neni moc nikde.... 

tvl tak když už chcou chrlit něco s covidem a dávat grafy a čísla, tak ať se naučí trochu počítat. To je úplná zoufalost a ano ty čísla za každou zemi jsou 10x větší...

Flegr ve svém modelu nakazí v ČR za měsíc a půl 30 mil lidí a pak se fotí s věšteckou koulí a novináři dělaj tohle. Sakra to když se na to podívám, tak vidím na první dobrou, že to je snad blbost ne? 

Screenshot_20220202-211739_Chrome.thumb.jpg.1c46b9bff0506c48b0e4502b60abd4e0.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, McStinger napsal:

Ja minule na Schwechate podobne. Let do Bangkoku a babisko na gate pri kontrole testov ma začalo cvičiť, že nemám víza. Slušne som jej vysvetľoval, že Slovensko je tiež v EU tak ako Rakúsko a že v Bangkoku Visa on arrival. Už ma začínala srať a chcel som volať nadriadeného, keď vytiahla mobil, niečo kutrala na webe, nasratá mi dala štempel a otočila sa bez slova k ďalšiemu. Za mnou už fronta, tak som to neriešil.

Ono na Schwechate sú na toto “odborníci”…mna tam podobný pacient tiež jedného času keď som letel na Taiwan cvičil s tým že nech mu ukážem čínske víza lebo má nepustí do lietadla smer Doha. Vtedy som sa mu smial a hovoril mu že ja mám času dosť, nech si kľudne naštuduje kam to vlastne letím…dnes mám vsak občas “zimomriavky” či pán nebol vlastne vizionár…

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera mne úplně brutálně rozčílila ženská na reklamační lince společnosti ForCamping, která vůbec nebyla ochotna se bavit o nějakém řešení mé reklamace, kterou tedy uzavřeli fakt excelentně a jediné co bylo, že mi doporučila se obrátit na svého právníka. Byla jako robot, tedy on to možná byl i robot 😞

Tady to asi zapadne, ale není tu někdo kdo by mi dokázal pomoci se obrátit na někoho z vedení ForCamping, případně přímo na jednatele Jaroslava Skalku. Když bude potřeba, popíšu celou reklamaci detailně.

Díky Nestler

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, Nestler napsal:

Včera mne úplně brutálně rozčílila ženská na reklamační lince společnosti ForCamping, která vůbec nebyla ochotna se bavit o nějakém řešení mé reklamace, kterou tedy uzavřeli fakt excelentně a jediné co bylo, že mi doporučila se obrátit na svého právníka. Byla jako robot, tedy on to možná byl i robot 😞

Tady to asi zapadne, ale není tu někdo kdo by mi dokázal pomoci se obrátit na někoho z vedení ForCamping, případně přímo na jednatele Jaroslava Skalku. Když bude potřeba, popíšu celou reklamaci detailně.

Díky Nestler

Na 4camping nakupujem celmom dost. Zatial som ale nemusel riesit reklanaciu. Podel sa so svojou skusenostou, mozno tam uz nakupovat nebudem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, eskimak napsal:

Na 4camping nakupujem celmom dost. Zatial som ale nemusel riesit reklanaciu. Podel sa so svojou skusenostou, mozno tam uz nakupovat nebudem.

Jasně, neni problem. Ono to jejich řešení je zřejmě z pohledu jejich reklamačního řádu ok, ale lidsky je to alespoň pro mně nepochopitelný. Rád si poslechnu váš názor.

V létě jsme byli v Letňanech na té jejich prodejní výstavě. Manželka si tam vybrala nějakou bundu či co  a vzhledem k tomu, že tam byla akce 2 + 1 zdarma, tak aby to využila, vzala si ještě druhou věc (což moc nepotřebovala), ale docela se ji líbila a třetí věc, v tomto případě reklamovaná mikina (v hodnotě cca 900,- Kč), byla za 1,- Kč.  Mikina se po krátké době rozpárala asi na třech místech, tak jsem ji odnesl na reklamaci a požádal o opravu, nebo výměnu. Po čase, vyřízeno, opraveno, ale hrozně. Tak hned na prodejně, mi doporučily prodavačky, když to viděly, ji  reklamoval znovu. No a ta druhá reklamace, vyřízena tak, že  mikinu prý zlikvidovali a nám vrátí 1,- Kč, slovy jednu korunu. Jen ještě jednou, mikina byla jen rozpáraná, kdybych se na to vyprdl,  že to nic nevydrželo, nebo kdyby nás vyrozuměli jak to chtějí řešit, tak jsem to nechal mamku zašít a měli bysme mikinu. Takhle prý máme nárok jen na jednu korunu a více se nebudou bavit.

Když se vrátím na zpět,  že jsme ty 3 kusy vlastně koupili jen proto, že ta sleva na mikině amortizovala vysokou cenu těch dvou zaplacených kusu (což je vlastně cíl takových akcí)  a bez toho bysme možná vzali jen ten jeden kus, nebo taky nic, tak to, že se ta ženská nechtěla vůbec bavit a že prý cena byla 1,- Kč, tak co po nich chci a ještě mi řekla ať řeším s právníkem mne fakt vytočilo.

Prostě si to vyhodnotili jen a jen ekonomicky...vrátit částku, v tomto případě jedna koruna, nebo nechat opravit a uspokojit zákazníka...samozřejmě za více peněz. Jasná matika bez ohledu na zákazníka.

Jsem vůl, nebo jsem nas.anej opodstatněně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to prostě je a neudělá s tím bohužel nic ani právník. Já to měl podobně u samsungu se sluchátky, které jsem dostal k telefonu za 1kč, kterou mi při reklamaci vrátili 🙂 Z lidského hlediska je to bullshit, ale z toho právního je to absolutně v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, tak to je podobnej případ. Je mi skoro jasný, že právně s tím nic neudělám. Říkám si, možná alibisticky, že kdybych se dokázal spojit s někým z vedení, který na to kouká z jiné perspektivy, tak by to mohl hodnotit právě po té lidské stránce. Na reklamační lince, nasraná holka, že jí tam volá někdo, kdo je primárně nepříjemnej, je tam za pár kaček a nemá důvod se snažit vyjít vstříc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...