Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Výhodou šroubku, eventuálně kamínku pod čepičkou ventilku je to, že se na problém přijde mnohem později a nevíš, kde přesně se to stalo. Můžeš se maximálně domnívat. Zatímco u prořezané pneu (více pneu) je hned jasné, kde se to stalo.

Přijít k autu s prořezanými gumami, tak hned volám policajty už jen kvůli pojišťovně (snad to spadá pod vandalismus), zatímco pro tento případ nemá smysl někoho volat. 

V pneuservisu říkají, že jak začalo sněžit a začalo se  sypat, tak se jim zvýšil počet aut s proraženými pneu (hřebíky, vruty). Možná nastala nějaká shoda náhod, možná ne. Když se to bude opakovat, tak budu vědět najisto.

Spíše mě zajímá - v pneuservisu mi to opravili aniž by sundali kolo (vytáhli vrut, zvětšili díru a narvali tam červenou gumu s lepidlem). Je to trvalá oprava nebo jen dočasná? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 minutami, safi napsal:

Výhodou šroubku, eventuálně kamínku pod čepičkou ventilku je to, že se na problém přijde mnohem později a nevíš, kde přesně se to stalo. Můžeš se maximálně domnívat. Zatímco u prořezané pneu (více pneu) je hned jasné, kde se to stalo.

Přijít k autu s prořezanými gumami, tak hned volám policajty už jen kvůli pojišťovně (snad to spadá pod vandalismus), zatímco pro tento případ nemá smysl někoho volat. 

V pneuservisu říkají, že jak začalo sněžit a začalo se  sypat, tak se jim zvýšil počet aut s proraženými pneu (hřebíky, vruty). Možná nastala nějaká shoda náhod, možná ne. Když se to bude opakovat, tak budu vědět najisto.

Spíše mě zajímá - v pneuservisu mi to opravili aniž by sundali kolo (vytáhli vrut, zvětšili díru a narvali tam červenou gumu s lepidlem). Je to trvalá oprava nebo jen dočasná? 

Měla by být trvalá. Na tohle už technologie jsou. Otázka je, jak tomu budeš věřit ty ( můj táta toto považoval vždy za dočasnou opravu a ihned kupoval nové gumy, já na tom najezdil i pár tisíc km bez problémů ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 24 minutami, safi napsal:

Výhodou šroubku, eventuálně kamínku pod čepičkou ventilku je to, že se na problém přijde mnohem později a nevíš, kde přesně se to stalo. Můžeš se maximálně domnívat. Zatímco u prořezané pneu (více pneu) je hned jasné, kde se to stalo.

Přijít k autu s prořezanými gumami, tak hned volám policajty už jen kvůli pojišťovně (snad to spadá pod vandalismus), zatímco pro tento případ nemá smysl někoho volat. 

V pneuservisu říkají, že jak začalo sněžit a začalo se  sypat, tak se jim zvýšil počet aut s proraženými pneu (hřebíky, vruty). Možná nastala nějaká shoda náhod, možná ne. Když se to bude opakovat, tak budu vědět najisto.

Spíše mě zajímá - v pneuservisu mi to opravili aniž by sundali kolo (vytáhli vrut, zvětšili díru a narvali tam červenou gumu s lepidlem). Je to trvalá oprava nebo jen dočasná? 

Tak Ti nevím. Kdyby to bylo v běhounu, tak bych to považoval za trvalou opravu, ale pokud je to v bočnici, tak bych osobně hodně rychle kupoval novou pneu, nebo podle ojetí dvě, aby se to nelišilo vpravo a vlevo na nápravě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@safi dali ti asi knot, mělo by to držet, ale hříbek zevnitř je jistější. Já jsem píchnul asi 3 měsíce zpátky, šroubek zespodu, v prvním servisu kam jsem dojel mi dali knot ale pak jsem si to nechal opravit v pneuservisu zevnitř hříbkem, pro klid duše...cena asi 400.

Edit: jo aha, ty to nemáš zespod, tak to netuším

Upraveno uživatelem ragu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, safi napsal:

Výhodou šroubku, eventuálně kamínku pod čepičkou ventilku je to, že se na problém přijde mnohem později a nevíš, kde přesně se to stalo. Můžeš se maximálně domnívat. Zatímco u prořezané pneu (více pneu) je hned jasné, kde se to stalo.

Přijít k autu s prořezanými gumami, tak hned volám policajty už jen kvůli pojišťovně (snad to spadá pod vandalismus), zatímco pro tento případ nemá smysl někoho volat. 

V pneuservisu říkají, že jak začalo sněžit a začalo se  sypat, tak se jim zvýšil počet aut s proraženými pneu (hřebíky, vruty). Možná nastala nějaká shoda náhod, možná ne. Když se to bude opakovat, tak budu vědět najisto.

Spíše mě zajímá - v pneuservisu mi to opravili aniž by sundali kolo (vytáhli vrut, zvětšili díru a narvali tam červenou gumu s lepidlem). Je to trvalá oprava nebo jen dočasná? 

Odpověz si sám, když Ti kolo ehm jaksi nevyvážili 🙂

A jestli chceš ozvi se mi @safi

Upraveno uživatelem long
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, safi napsal:

Spíše mě zajímá - v pneuservisu mi to opravili aniž by sundali kolo (vytáhli vrut, zvětšili díru a narvali tam červenou gumu s lepidlem). Je to trvalá oprava nebo jen dočasná? 

Prosím, prosím, prosím .. moc prosím .. .já chci fotku jak narvali z boku knot. :D :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, eskimak napsal:

Zeby sa knotom opravovala bocnica pneu, to som este nevidel. Ale asi ani nepocul. Je tu niekto od fachu? Podla mna sa tak pneu opravovat ani nesmie.

 

Nemá se to, ale prachy nesmrdí 😞

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, long napsal:

ale,houno, knotem se rozváží kolo, ale to je to přeci jasné

Meh .. mam nejaky knoty v garazi, jestli si vzpomenu tak zkusim nejaky sebrat a zvazit na vaze na kavu. Tolerance vyvazovacky byva 5g, tech novejsich asi 1g. Neverim ze knot na kole poznas (a to taknejak ze zkusenosti, teda pokud se nebavime o motorce (kde takova oprava lze take provest, ale tam je to opravdu dojezdove).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 47 minutami, zceyee napsal:

Meh .. mam nejaky knoty v garazi, jestli si vzpomenu tak zkusim nejaky sebrat a zvazit na vaze na kavu. Tolerance vyvazovacky byva 5g, tech novejsich asi 1g. Neverim ze knot na kole poznas (a to taknejak ze zkusenosti, teda pokud se nebavime o motorce (kde takova oprava lze take provest, ale tam je to opravdu dojezdove).

Hele neber to špatně ale tak nějak zkušenosti a opravdu zkušenosti jsou dvě věci. To kolo již před defektem něco najelo a nyní po zásahu "patlalaů" dále utrpělo.

Jestli o to Safi bude stát, vyřeším to  a čísla promluví 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Resumé celé akce je: pravděpodobný nákup nové pneu (nebo rovnou celé dvojice), protože i přes opravu to lehce uniká. Uvidím, co řeknou v normálním pneu servisu. Vrut byl přesně na hraně mezi bočnicí a běhounem (snad to správně nazývám) a to šikmo do boku. Prošel jsem si místa, kde jsem parkoval včetně nabíječky a holt v Praze je tolik bordelu, střepů, atd, že jsem prostě měl štěstí a při rovnání auta. Možná že jsem ho cestou nějak nabral a při parkování u obrubníku zarazil / dorazil.. netuším

Na druhou stranu vzhledem k mám zkušenostem a zážitkům z posledního měsíce bych se ani nedivil mé původní teorii. Od chlápka, co mi vynadal, když jsem mu dával přednost zprava, přes rusky smýšlejícího dědulu, co se mnou chtěl diskutovat o politice při nabíjení, nebo jiného řidiče, co se dožadoval, ať mu uhnu, i když jel po parkovišti v nákupáku v protisměru, až po různé eko magory včetně některých mladých kolegů, kteří nechápou, proč musím jezdit autem. A to nehovořím o některých kurýrech v levných EL autech, kteří přijedou k nabíječce, odpojí vás (resetem nabíječky) a zapojí se místo vás.  Občas si říkám, že nějaký odstrašovací prostředek v autě by se hodil. 

Ale zase vím, že jsem chvílema magor, který prostě žádnou zbraň ani nůž nikdy nesmí mít....

Upraveno uživatelem safi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...