Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

před 5 minutami, Americkej napsal:

Člověče, Tobě snad jde po krku úplně každej, koho potkáš. A z vobyčejnýho vrutu je teroristickej čin. Chyba bude určitě na straně zeměkoule, u sebe nehledej.

Ne, nemám pocit, že po mě někdo jde 🙂 jen se nějak tyhle situace nashromáždili do krátkého časového úseku. Já jsem jinak vcelku milý člověk 🙂 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, safi napsal:

Resumé celé akce je: pravděpodobný nákup nové pneu (nebo rovnou celé dvojice), protože i přes opravu to lehce uniká. Uvidím, co řeknou v normálním pneu servisu. Vrut byl přesně na hraně mezi bočnicí a běhounem (snad to správně nazývám) a to šikmo do boku. Prošel jsem si místa, kde jsem parkoval včetně nabíječky a holt v Praze je tolik bordelu, střepů, atd, že jsem prostě měl štěstí a při rovnání auta. Možná že jsem ho cestou nějak nabral a při parkování u obrubníku zarazil / dorazil.. netuším

Na druhou stranu vzhledem k mám zkušenostem a zážitkům z posledního měsíce bych se ani nedivil mé původní teorii. Od chlápka, co mi vynadal, když jsem mu dával přednost zprava, přes rusky smýšlejícího dědulu, co se mnou chtěl diskutovat o politice při nabíjení, nebo jiného řidiče, co se dožadoval, ať mu uhnu, i když jel po parkovišti v nákupáku v protisměru, až po různé eko magory včetně některých mladých kolegů, kteří nechápou, proč musím jezdit autem. A to nehovořím o některých kurýrech v levných EL autech, kteří přijedou k nabíječce, odpojí vás (resetem nabíječky) a zapojí se místo vás.  Občas si říkám, že nějaký odstrašovací prostředek v autě by se hodil. 

Ale zase vím, že jsem chvílema magor, který prostě žádnou zbraň ani nůž nikdy nesmí mít....

To jsem netušil že elektromobilita je takova kovbojka. To mne v nejhorším potká maximálně nějaký zemědělec co tankuje na ONU do 10ti kanystrů v kufru. Je fakt že když hodinu sedíš v autě na nabíječce tak to musí přilákat spoustu divnolidí :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na cestách je to o život 🙂

V pátek jsem vezl holky do tanečních, z vesnice do města, pár kilometrů. Asi v polovině cesty stojí u silnice napůl vybydlenej barák, kterej pronajímají takovejm zvláštním individuím, bezdomovci, stavební dělníci.... 

Když jdou do města, tak chodí po silnici zásadně vpravo.

No a v pátek navečer jedem, tma jak v prde.i, mineme místo s tím barákem, proti nám dvě auta a skoro uprostřed našeho pruhu dva chlapi a baba. Samozřejmě zádama k nám, žádný reflexní označení, tmavý hadry, všiml jsem si jich na poslední chvíli, těsně jsem hodil myšku kolem nich, před nima ještě další dva chlapi.

Tak mi bliklo vzteky, že jsem to zadupl, vylítl z auta a začal na ně řvát něco o čur.cích, že v naší zemi se chodí vlevo, aby viděli co jede a že by měli být v noci vidět, aby někdo kvůli takovejm kreténům nešel do kriminálu.

Bez reakce, sed jsem do auta a odjeli jsme. Kamarádky dcery trochu vyplašené, ta jim navíc povyprávěla, co jsem vyvedl v Chorvatsku, když nás z raftů odváželi ožralí řidiči 🙂 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, long napsal:

Hele neber to špatně ale tak nějak zkušenosti a opravdu zkušenosti jsou dvě věci. To kolo již před defektem něco najelo a nyní po zásahu "patlalaů" dále utrpělo.

Jestli o to Safi bude stát, vyřeším to  a čísla promluví 🙂

Souhlasím, nicméně úkon by měl být zalepit kolo, nikoliv vyvážit kolo. Že s tím něco najel je jasný, ale to bychom to pak mohli vyvažovat kvůli každýmu zrnku písku v dezénu (pokud jak tvrdíš knot rozváží kolo). Za zalepení kola po mě chtěli v pneuservisu 100,- .. za vyvážení chtějí daleko víc (podle závaží) .. předpokládám že se vyvažují v páru a  ne rovnou všechny 4. Pokud by po mě chtěli rovnou i za vyvážení kol, zrovna bych je potom dvakrát nedoporučil. Doporučit můžou samozřejmě, pak je na každém zda tuto službu zaplatí nebo ne, ale tvrdit že servis který to neudělal není dobrý (já vím že to netvrdíš přímo, ale taknějak to z toho co píšeš vyplývá).

Máš pravdu že zkušenosti nejsou zrovna objektivní (ať už "tak nějak" nebo "opravdu"), chtělo by to něčim podložit. Máš k dispozici vyvažovačku? Dodam vrut. :) @safimá teď dvě gumy co nepotřebuje. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, gunman napsal:

Na cestách je to o život 🙂

V pátek jsem vezl holky do tanečních, z vesnice do města, pár kilometrů. Asi v polovině cesty stojí u silnice napůl vybydlenej barák, kterej pronajímají takovejm zvláštním individuím, bezdomovci, stavební dělníci.... 

Když jdou do města, tak chodí po silnici zásadně vpravo.

No a v pátek navečer jedem, tma jak v prde.i, mineme místo s tím barákem, proti nám dvě auta a skoro uprostřed našeho pruhu dva chlapi a baba. Samozřejmě zádama k nám, žádný reflexní označení, tmavý hadry, všiml jsem si jich na poslední chvíli, těsně jsem hodil myšku kolem nich, před nima ještě další dva chlapi.

Tak mi bliklo vzteky, že jsem to zadupl, vylítl z auta a začal na ně řvát něco o čur.cích, že v naší zemi se chodí vlevo, aby viděli co jede a že by měli být v noci vidět, aby někdo kvůli takovejm kreténům nešel do kriminálu.

Bez reakce, sed jsem do auta a odjeli jsme. Kamarádky dcery trochu vyplašené, ta jim navíc povyprávěla, co jsem vyvedl v Chorvatsku, když nás z raftů odváželi ožralí řidiči 🙂 

Říkal jsem si, že se na to vykašlu a nebudu psát, no přidám se. Dement předjíždí v obci, 5tá, tma, 2 přechody, plno odboček a musí to rvát 😠 Za vsí rovinka, klidně mohl cca 10 sekund počkat.... ach jo... 😏. Nonic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, zceyee napsal:

Souhlasím, nicméně úkon by měl být zalepit kolo, nikoliv vyvážit kolo. Že s tím něco najel je jasný, ale to bychom to pak mohli vyvažovat kvůli každýmu zrnku písku v dezénu (pokud jak tvrdíš knot rozváží kolo). Za zalepení kola po mě chtěli v pneuservisu 100,- .. za vyvážení chtějí daleko víc (podle závaží) .. předpokládám že se vyvažují v páru a  ne rovnou všechny 4. Pokud by po mě chtěli rovnou i za vyvážení kol, zrovna bych je potom dvakrát nedoporučil. Doporučit můžou samozřejmě, pak je na každém zda tuto službu zaplatí nebo ne, ale tvrdit že servis který to neudělal není dobrý (já vím že to netvrdíš přímo, ale taknějak to z toho co píšeš vyplývá).

Máš pravdu že zkušenosti nejsou zrovna objektivní (ať už "tak nějak" nebo "opravdu"), chtělo by to něčim podložit. Máš k dispozici vyvažovačku? Dodam vrut. :) @safimá teď dvě gumy co nepotřebuje. :D

Zkusím Ti napsat abys to pochopil i ty.

Opravovat pneu po defektu a kolo nevyvážit je hloupost. Knot stojí obecně za houno a není plnohodnotnou opravou a měla by se oprava udělat pořádně tedy záplatou uvnitř.

Vyvažování kol v páru je také hloupost, vyvažuje se vždy celé vozidlo a nikoliv pouze jedna náprava

Například při kompletním přezutí na disk se úkonem rozumí přezutí a vyvážení například do 160 gramu na celé vozidlo jako komplet a nikdo nic nedělí. Jestli že by bylo na jednou kolo více těch 40 gramů je potřeba zjistit jestli je porušená pneumatika ( poškozený běhoun) či zdeformovaný disk. Záleží i na uskladnění pneu ( kol)

Normální servisní středisko dělá i  při sezonním přezutí ( i nazutých kompletů) vyvážení kol zcela automaticky a to nikoliv proto, že by chtěli vydělat těch 100 kč na kolo.

Hlavně moderní auta jsou na rozvážená kola velice citlivá a poznáš to na razantních vibracích při rychlostech od 80 km/hod, které někdy ustanou v rchlosti kolem 10k,/hod a někdy ne.

 

Jestli na to máš jiný názor, zajeď si do pneuservisu, aby Ti to vysvětlili. Já již reagovat nebudu a nechci, jelikož je to jak vidím zbytečné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 38 minutami, long napsal:

Zkusím Ti napsat abys to pochopil i ty.

Opravovat pneu po defektu a kolo nevyvážit je hloupost. Knot stojí obecně za houno a není plnohodnotnou opravou a měla by se oprava udělat pořádně tedy záplatou uvnitř.

Vyvažování kol v páru je také hloupost, vyvažuje se vždy celé vozidlo a nikoliv pouze jedna náprava

Například při kompletním přezutí na disk se úkonem rozumí přezutí a vyvážení například do 160 gramu na celé vozidlo jako komplet a nikdo nic nedělí. Jestli že by bylo na jednou kolo více těch 40 gramů je potřeba zjistit jestli je porušená pneumatika ( poškozený běhoun) či zdeformovaný disk. Záleží i na uskladnění pneu ( kol)

Normální servisní středisko dělá i  při sezonním přezutí ( i nazutých kompletů) vyvážení kol zcela automaticky a to nikoliv proto, že by chtěli vydělat těch 100 kč na kolo.

Hlavně moderní auta jsou na rozvážená kola velice citlivá a poznáš to na razantních vibracích při rychlostech od 80 km/hod, které někdy ustanou v rchlosti kolem 10k,/hod a někdy ne.

 

Jestli na to máš jiný názor, zajeď si do pneuservisu, aby Ti to vysvětlili. Já již reagovat nebudu a nechci, jelikož je to jak vidím zbytečné.

Já bych k tomu jenom dodal, že kolo by se mělo vyvážit při každým sundání (třeba přehození zimní/letní celá kola) protože za sezonu se najede spousta tisíc km a gumy se můžou nestejnoměrně ojet. Takže nejen kvůli knotu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud mám kompletní sadu na sezonu vyváženou, při opravě jedné pneu nevidím důvod vyvažovat krom té opravované zbylá tři kola. Netuším, jak může šroub v jednom kole ovlivnit ostatní? A za stovku kolo? Já tady na vsi platil převážení 2700,-Kč za tři sady (12 kol), bez papíru na dřevo. A to vozím kompletní kola sundaná a pečlivě umytá na přívěsu. Všechna od nových bez defektu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, elloco napsal:

Já bych k tomu jenom dodal, že kolo by se mělo vyvážit při každým sundání (třeba přehození zimní/letní celá kola) protože za sezonu se najede spousta tisíc km a gumy se můžou nestejnoměrně ojet. Takže nejen kvůli knotu...

Máš pravdu předsedo a napsal jsme to Normální servisní středisko dělá i  při sezonním přezutí ( i nazutých kompletů) vyvážení kol zcela automaticky a to nikoliv proto, že by chtěli vydělat těch 100 kč na kolo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 37 minutami, Americkej napsal:

Pokud mám kompletní sadu na sezonu vyváženou, při opravě jedné pneu nevidím důvod vyvažovat krom té opravované zbylá tři kola. Netuším, jak může šroub v jednom kole ovlivnit ostatní? A za stovku kolo? Já tady na vsi platil převážení 2700,-Kč za tři sady (12 kol), bez papíru na dřevo. A to vozím kompletní kola sundaná a pečlivě umytá na přívěsu. Všechna od nových bez defektu.

Platil jsem loni kousek vedle v trochu větší vsi - Písku 🙂  (BestDrive) vyvážení, mytí a výměnu kol  (přehodit letní za zimní, osobák) 639,- za 4 ks kartou s daňovým dokladem. S autem tam dycky přijedu jak je, takže kola špinavý, je fakt, že ta myčka je důkladně neumeje, doumeju si je pak sám (když se mi teda chce, někdy taky ne, auto je na ježdění). Možná to bude letos trochu dražší, ale nevim, jenom jsem nechal přehodit kola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 33 minutami, Americkej napsal:

Pokud mám kompletní sadu na sezonu vyváženou, při opravě jedné pneu nevidím důvod vyvažovat krom té opravované zbylá tři kola. Netuším, jak může šroub v jednom kole ovlivnit ostatní? A za stovku kolo? Já tady na vsi platil převážení 2700,-Kč za tři sady (12 kol), bez papíru na dřevo. A to vozím kompletní kola sundaná a pečlivě umytá na přívěsu. Všechna od nových bez defektu.

Asi takhle, provozem v sezoně tedy 1/2 roku se kola prostě rozváží, následně i skladováním. Převážení si koukám jak píšeš platíš a děláš dobře. O tom je nyní řeč, jelikož během toho co je pneu na autě dochází  nejen k deformaci disku, ale stejně tak dochází k deformaci pneu a to i vlivem toho, že  prostě vezmeš díru. Další věc je nevhodné skladování pneu v části sezony, kdy je nepoužíváš.

Obecně mi šlo o to, že když se dává knot, je to provizorní krátkodobá oprava a i tak by se mělo kolo vyvážit a to nikoliv s přihlédnutím k váze knotu jak zde někdo zmiňoval, ale k prostému faktu, že se tím to kolo opravdu rozváží.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 minutami, McStinger napsal:

Ja pneu vyvažujem vždy pred jazdou a na skladovanie mám v garáži veľký vrtič. Kde sú blbci?

Pokud foukáš dusíkem a používáš jako vyvažovací závaží slitinu titanu, tak jsi na docela dobré cestě. 😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyvazovat kolo len ked sa lepi knotom defekt je imho zbytocne. Ak ide pneu z disku dole, tak urcite ano. Ale naco vsetky styri??

Samozrejme ked sa vymienaju sady na sezonu, tak vsetko zavazie obuchat a vyvazit. Zial, niektori servisaci su tak lenivi a blbi, ze vyvazuju bez odstranenia a len dolepuju nove. A zrazu ma kolo o pol kila viac :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...