Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Ono je potřeba se na to podívat i z trochu jiného úhlu pohledu. Nikdo nebude prezentovat příběh o tom, jak se odpoledne bavil k kamarádem o vysavači (A) a když přišel domů, tak viděl reklamy na rum (B) a dámské plavky (C). Nuda.

Ale jednou, když se to náhodou potká, když A=B, nebo A=C. To je potom konspirační příběh do hospody.

Prostě si spočítejte, kolikrát jste se o něčem bavili.. a nic se nestalo. Pak uvidíte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale no. Ste tu (skoro) všetci inteligentní ľudia, odhadnite si, čo by to bolo výpočtového výkonu a trafficu. Všetci krypto ťažiari šuviks.
Každopádne, keďže tieto teórie podchvíľou vyplávajú v debatách, s kolegami sme to nedávno podrobili testu.
Dohodli sme sa (mimo dosahu akýchkoľvek mikrofónov našich zariadení), že po dobu niekoľkých dní budeme v rozhovoroch medzi nami neustále spomínať rýpadla. A predebatujeme od rýpadiel záhradných až po rýpadla priemyselné pre povrchové bane a ražbu tunelov. Zároveň sme si uložili po dobu testu prísny zákaz vyhľadávať rýpadlá - v kancelárii, doma, na PC, mobilných zariadeniach - aby sme v maximálnem možnej miere vylúčili ovplyvnenie testu. Niekoľko dní sme rozoberali rýpadla (veľmi laicky ;) zo všetkých strán.

Výsledok testu: Ani jedna reklama na rýpadla ani u jedného z účastníkov testu. ;)

Poviete si, jasné, algoritmy rospoznali, že nie sme primárny target pre reklamu na rýpadlá, tak sa nenamáhali. Ale to už sme v konšpirácii zase trochu ďalej ... :smile_anim:
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, cali napsal:

Chce to s kolegami behom obedovej pauzy prediskutovat, kde najlepsie zohnat vacsie mnozstvo methyldifluorofosfatu a ak do konca sichty nezazvoni NAKA, tak ten odpocuvaci mytus mozete povazovat za vyvrateny :)

Nemiešajme dve rôzne oblasti :), to je iné odpočúvanie, tam poniektorí nemusíme nič dokazovať 

Čo mi pripomína, že zložité problémy majú niekedy jednoduché vysvetlenie. Toto mi rozprával bývalý rožňavský biskup Edo Kojnok, za socializmu persona non grata bývalého režimu. Ešte ako prostého šikanovaného kaplána si ho Štb občas "pozvali" na výsluch. Po jednej z takýchto návštev o nej (vrátane obsahu) večer informovali vo večernom vysielaní Hlasu Ameriky. ŠTBáci zúrili, Eda Kojnoka si na druhý deň okamžite predviedli, prečo to spravil, ako, cez koho, kto je jeho spojka (vedeli že netelefonoval, mali ho napichnutého). Keď sa vykričali a navyhrážali, p.Kojnok im s jemu vlastným kľudom na to, chlapi, ak nechcete aby sa o tomto niekto dozvedel, nemali by ste ma vypočúvať na prízemí pri otvorených oknách do ulice...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čipy z očkování neasi 🤣🤣

No mě lehce zatrnulo, když jsme o víkendu v lese při procházce se ženou probírali kde máme stavebko a jak už dlouho. No a že teda bude možná i nějaká půjčka (cosi psali na netu, že to je vlastně "výhodné"). No a v týdnu mi volali z mé banky, že jestli nechci úvěr, že mám nárok na blabla....  Náhoda, jasný, ale v tom lese už chodíme jinou cestou 😕😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@DavidLCOno stačí když jeden z Vás ve svém e-bankingu před a nebo po podobné lesní debatě "zabloudil" na záložku s nabídkou úvěrů - a protože (nejenom pro banky) "neexistují nepropojená data", každé takové kliknutí se automaticky přiřadí do úkolovníku příslušnému naháněči dušiček v Call Centru, i bez pomoci strejdy Googla. Přesně takhle to funguje v bankách, pojišťovnách i v generických e-shopech: každý pohyb na stránce jde dnes do logu, pomocí cookies (i kdyby měl "souhlas" zabírat víc než půlku obrazovky), IP adres (stačí když to zkusí jeden v domácnosti) a dalších identifikátorů se v databázi páruje se zákazníkem - a běda Vám vypnout si pro daný web Javascript, protože na spoustě takto "vytuněných" webů se bez něho "kupodivu" nedostanete ani z titulní stránky :shit:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasný, já to nepoužívám. Žena to spoření má v jiné bance, než mi volala a mimochodem se nekoukala na nic, to jsem se ptal... Ono to bude nejspíš prosté, nabízí to, protože z těch spořáků toho mají plné trezory. A možná jim vadí že nedlužím  😀.

To mi připomělo veselou historku, jak si kamarád pořídil od jabka vše domů a pak na něj prasklo nějaký povídání se slečnou, když to manželka našla na jiným krámu 🤣

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 17. 2. 2023 v 9:59, geometr napsal:

No takhle jsem nepojistil auto u ČSOB pojišťovny (což je škoda, protože mi jinak udělali pěknou cenu komplet pojištění), která má za výhodných podmínek havarijko, ale podmiňuje (! ne upřednostňuje) to použitím "svých" servisů.

 

V 17. 2. 2023 v 10:09, nickolas napsal:

Jo jo, pojištění holt není veřejná služba, ale byznys jako každý jiný 🤷‍♀️  

 

 

Kluci bacha na pár, tedy víc pro proměnných a chce to opravdu velice pečlivě číst ty smlouvy

1) koukněte se jaký máte limit na poškození skel , také jakých skel a jestli není roční, to je dost omezující a také často dochází ke krácení pojistného plnění, když dojde k poškození čelního skla v dobé do dvanácti měsíců od uzavření pojistné smlouvy a velice často tam už nyní bývá i ten limit na plnění, který bývá roční, tedy nikoliv neomezený

2) doporučené(smluvní) servisní středisko není totéž jako "domovský servis" kam jet musíte díky definici Všeho smluvního ujednání, ale......

Tedy musíte v případě že je pojistné plnění uplatňované přes HAV a za škodu můžete vy a nebo je viník neznámý. Jestli, že se jedná o uplatnění pojistného plnění z POV nemá pojišťovna oporu v zákoně proto, aby Vám určovala, kde budete vozidlo opravovat a je jedno jestli se jedná o čelní sklo, či zmačkané plechy, když Vám někdo nedá přednost zprava.

 

Těch "pastí" bývá často ve smluvním ujednání s pojišťovnami více, tak je fajn si je pořádně nastudovat, jelikož ty výhodné nemusí být v konečném důsledku nejlevnější

Ano i pojišťovnictví je byznys, ale má svá pravidla a to i přes to, že se tento byznys v segmentu POV pohybuje na nule a nebo spíše v červených číslech a musí ho dotovat ostatní produkty( pojistné) pojišťoven

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych se připojil do diskuse. Můj otec sjel autem do příkopu - při odbočování. Má havarijní pojištění. Pomačkaný nárazník a evidentně poškozený chladič. Další poškození bude zjevné až po rozebrání předku (řízení? podvozek, atd). Odtahovka odvezla auto k nejbližšímu autorizovanému servisu Fordu (Galaxy cca 12 let starý, cena dnes tak 150). Servisák odhadl práce na 120 (před odstrojením předku), likvidátor oznámil, že to naštěstí není totálka, ale že pojištovna zaplatí jen cca 60 tisíc. Pojišťovna tvrdí, že není povinna provést opravu na základě origo dílů. Otec se bojí, aby nemusel platit 60 ze své kapsy… 

Přijde mi divné, že se dělají odhady před odstrojením auta. Navíc já nikdy žádné problémy s pojišťovnou neměl, ani když manželka promáčkla dveře Volva a oprava byla za 80 a nové dveře. 
 

Díky za zpětnou vazbu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro Safi:

Pozor na pojišťovny- každá má svou smlouvu a různé limity plnění. Dělám v autorizáku a ty jednání bývají občas... no hodně veselé, ale servis je jen prostředník, smlouva je mezi klientem a pojišťovnou.  Až na základě dané smlouvy se dá zjistit limit plnění. Při příjezdu technik musí napsat "nějakou" odhadovanou cenu, následuje prohlídka technikem pojišťovny před odstrojením vozidla až na zdravé díly a poté většinou dohlídka opět technikem pojišťovny, při velké ráně i dvě a více dohlídek. Servis je svázaný technologickým postupem opravy, pojišťovny mají stejný přístup k tech. listům, rozpadům dílů, cenám, atd. Už nejde jen hrubě odhadovat a mastit faktury od boku.

My doporučujeme likvidaci škody tzv krycím dopisem, kdy klient přez plnou moc předá škodu přímo na servis a pojišťovna vyplatí vše v plné výši, krom DPH ( u firmy) a spoluúčasti. V ten okamžik servis ručí za správnost a úplnost opravy a to včetně dokladů a dokumentace.

Ale vše je věcí smlouvy, jak ji má klient postavenou. Velice často se podhodnocuje krytí u čelního skla, nebo i doba a cena zapůjčení náhradního vozidla.

Ale že by pojišťovna oznámila 50% plnění... na to jsem opravdu ještě nenerazil. Ale ze zkušenosti- u auta za 150000 ( aktuální cena) je škoda 120000 totálka.

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, safi napsal:

Rád bych se připojil do diskuse. Můj otec sjel autem do příkopu - při odbočování. Má havarijní pojištění. Pomačkaný nárazník a evidentně poškozený chladič. Další poškození bude zjevné až po rozebrání předku (řízení? podvozek, atd). Odtahovka odvezla auto k nejbližšímu autorizovanému servisu Fordu (Galaxy cca 12 let starý, cena dnes tak 150). Servisák odhadl práce na 120 (před odstrojením předku), likvidátor oznámil, že to naštěstí není totálka, ale že pojištovna zaplatí jen cca 60 tisíc. Pojišťovna tvrdí, že není povinna provést opravu na základě origo dílů. Otec se bojí, aby nemusel platit 60 ze své kapsy… 

Přijde mi divné, že se dělají odhady před odstrojením auta. Navíc já nikdy žádné problémy s pojišťovnou neměl, ani když manželka promáčkla dveře Volva a oprava byla za 80 a nové dveře. 
 

Díky za zpětnou vazbu. 

Zažil jsem to také, havárka ne z mojí viny a plnění směšné (argument že nemusí být origo díly). Naštěstí jsem měl svoji pojistku a "vzal" jsem to z ní (cca jednou tolik) a to už bylo lepší. I tak jsem posháněl starší díly a nedělal to AD. Argument byl nájezd km a stáří. Osobně bych počkal na prohlídku (jak píše kolega), protože bez ní nemůžou říct přesný rozsah a cenu.Krycí dopis je určitě taky dobrý postup.I blbý nárazník u pojízdného auta by měl jít dolů... záleží určitě i na pojišťovně ČPP je prý nejhorší... Připravil bych se na variantu servisu který má smlouvu s pojišťovnou, ale je v jiné relaci než AD.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Chilliluk

Tak já už nevím, asi bych neměl přímo jmenovat, ale na jednom e-shopu s velmi dobrým hodnocením si objednám v neděli večer hodinky a zaplatit se tam dá jen předem, prachy hned mají jako okamžitou platbu a s objednávkou se nic neděje, i když jsem byl ujišťovaný už včera jejich tel. operátorkou, že bude dneska aspoň odesláno a přijde o tom mail a sms - je skoro 7 večer a zase nic! Shrábnou se mi zdá prachy a už je na odesílání času dost! To jinde večer objednám, druhý den přijde potvrzení o expedici a další den mám hodinky na ruce! 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, safi napsal:

Plány EU, přikázat kupovat firmám jen EL auta od 2030... Jako příznivce EL pohonu říkám, že to je kardinální blbost, která akorát povede k dalším tlakům na růst cenové hladiny a podpoří inflační %. 

Co jsem teď v rychlosti četl, tak je to zatím pouze návrh, zároveň bych čekal, že v tom návrhu nebude elektrické, ale bezemisní (v tom mě utvrzuje i to, že ten článek jsem našel pouze na idnesu, kde by to odpovidalo "kvalitě" jejich zirnalistiky) za třetí i škodovka očekává, že v roce 2030 už bude prodávat většinu aut na elektriku a za čtvrté velká část značek po roce 2030 bude nabízet výhradně elektrické modely.

V kontextu toho všeho mi teda přijde, že to je nařízení realitu kopírují spíše než utvarejici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, Maro napsal:

Co jsem teď v rychlosti četl, tak je to zatím pouze návrh, zároveň bych čekal, že v tom návrhu nebude elektrické, ale bezemisní (v tom mě utvrzuje i to, že ten článek jsem našel pouze na idnesu, kde by to odpovidalo "kvalitě" jejich zirnalistiky) za třetí i škodovka očekává, že v roce 2030 už bude prodávat většinu aut na elektriku a za čtvrté velká část značek po roce 2030 bude nabízet výhradně elektrické modely.

V kontextu toho všeho mi teda přijde, že to je nařízení realitu kopírují spíše než utvarejici.

Nařízení kopírující realitu je nařízení zbytečné... A pojem "zatím pouze návrh" je zakrýváním skutečnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...