Jump to content

Recommended Posts

Musí to bejt vůbec do 31.3. nebo je to zas prodloužený? To nechávám uplně na poslední chvíli tradičně.
Mám dojem, že to posunuli do konce dubna, respektive do konce května, pro online podání.
Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kdyby tam bejvalo bylo vystupovalo i třeba víc Vašich dětí, moh je přejet úplně všecky. Kdyby teda nezastavil.

Toto je pokračování diskuse pro rok 2020, odděleno do nového vlákna z výkonnostních důvodů. Původní téma bylo založeno @safi 8. srpna 2008 a obsahuje 88 tisíc odpovědí; průměrně do něho tedy přis

Me prave nastvalo, ze tu lidi rozdelujou historicka vlakna kvuli par milisekundam. Tststs.

před 10 hodinami, geometr napsal:

Musí to bejt vůbec do 31.3. nebo je to zas prodloužený? To nechávám uplně na poslední chvíli tradičně.

dane.PNG.769635d40ba062b2743808364cbd03ba.PNG

Link to post
Share on other sites

Já dával letos zatím jen silniční (přes EPO a datovku a to bylo v poho), tak uvidím. Díky kluci! Já to nechtěl odkládat, není důvod, ale nějak furt nenacházím chvíli času a jednomu se do toho taky dvakrát nechce, že jo. Ale pokud to teda technicky půjde, dám to v normálním termínu, ještě je pár desítek hodin čas 🙂

Link to post
Share on other sites

Jsem se úspěšně přihlásil přes bankovní identitu, našel způsob, jak vložit víc příloh jednoho druhu atd. atd. (programoval to debil), abych nakonec zjistil, že bez kvalifikovaného certifikátu/bez datovky musím na poštu poslat papírově " potvrzení o elektronickém podání "bez řádného podpisu" ". S poučením, že když do pěti dnů  nedodám papírový podpis, bude to, jako bych elektronické podání neučinil. Tvl kdo tenhle systém vymyslel.... A ještě se tím Schillerka veřejně chlubí.

Link to post
Share on other sites

Komerčka. Po třech měsících mi začal blbnout nový telefon, kde jsem měl RB klíč a KB klíč do internetové banky na PC. RB na pohodu, nabídne přihlášení přes smsku, zadám nový, v mém případě starý původní telefon a jedu dál. KB nikoliv, jediný možný způsob, dojít na pobočku, oni mi na telefon pošlou smsku pro přihlášení, podívají se do občanky, podepíšu a snad budu fungovat. Jako v dnešní době? Na pobočku? Super. 🙄

Link to post
Share on other sites

Jde to z bankomatu a jde i na starým telefonu nastavit, aby se klíč převedl na novej telefon (v aplikaci toho klíče). 

Link to post
Share on other sites

Tak tak, akorát právě myslím že když si ten klíč třeba omylem na tom starém telefonu zablokuješ jako já, tak musíš k tomu bankomatu.

Link to post
Share on other sites

Z bankomatu to jde, bohužel do téhle banky nemám kartu, protože jí k ničemu nepotřebuji. V tomhle telefonu jsem to už jednou měl, leč to nelze obnovit bez přihlášení. Šlo by to, kdybych měnil telefon, tak jako před tím, ze starého se přihlásil do banky a tam to předělal na nový. Bohužel bez telefonu, na kterém je to aktivní a přestal fungovat to nejde.

Link to post
Share on other sites

Sis holt vytáhnul peška no )) Ale asi to nebude úplná tragedie, taky jsem to jednou podstoupil. Ještě je mám pocit možnost zavolat na infolinku, nechat se identifikovat a možná ti pošlou dočasnej kód. Už jsem takhle něco řešil, možná zablokovaný bankovnictví, ale je fakt že mě tenkrát identifikovali právě přes ten klíč. Ale za zkoušku nic nedáš.

Link to post
Share on other sites

mall.cz - to je banda diletantů. Objednal jsem v pondělí ráno zboží a dopravu expres do druhého dne za 119 Kč, ihned platba online s potvrzením přijetí. Objednávku o 3 položkách rozdělili na dvě a dali nějaké dopravě WE/DO. Dneska čekám balíky a nic, tak jsem volal na mall - u nás všechno v pohodě, dnes odpoledne jsme dali přepravci. Na dotaz, proč až dnes (úterý) odpoledne, když v pondělí ráno objednávka s platbou online, neumí odpovědět.

Tak jsem volal dopravci a ti mi řekli, že doručí nejdříve zítra 31. 3., ale spíš 1. 4. Na dotaz, proč jsem platil expres přepravu mi řekli, že mall ji nabízí i přesto, že má dopravce, kteří tuto službu nemají.
Takže výsledek: u mall objednána expres doprava a mall ji zadal firmě, která má doručení 2 - 3 (spíš 4) dny.

21. století v plné parádě...

Link to post
Share on other sites

@antitomas no tak pokud oni zvolili We/Do, což je značka Intime a tím pádem absolutně nejhorší dopravy v zemi, kdy i ČP je hyper expres, tak se nemůžeš divit. Nicméně je to pouze vychcanost Mallu. Obávám se, že ani 1.4. není konečné datum doručení...

Link to post
Share on other sites
mall.cz - to je banda diletantů. Objednal jsem v pondělí ráno zboží a dopravu expres do druhého dne za 119 Kč, ihned platba online s potvrzením přijetí. Objednávku o 3 položkách rozdělili na dvě a dali nějaké dopravě WE/DO. Dneska čekám balíky a nic, tak jsem volal na mall - u nás všechno v pohodě, dnes odpoledne jsme dali přepravci. Na dotaz, proč až dnes (úterý) odpoledne, když v pondělí ráno objednávka s platbou online, neumí odpovědět.
Tak jsem volal dopravci a ti mi řekli, že doručí nejdříve zítra 31. 3., ale spíš 1. 4. Na dotaz, proč jsem platil expres přepravu mi řekli, že mall ji nabízí i přesto, že má dopravce, kteří tuto službu nemají.
Takže výsledek: u mall objednána expres doprava a mall ji zadal firmě, která má doručení 2 - 3 (spíš 4) dny.
21. století v plné parádě...

Hele, resil jsem to mesic zpatky. Zavolej na mall a oni ti prachy za dopravu vrati. Nema cenu u nich za express priplacet.

Jinak s WEDO nemam zatim problem. Posledni dobou mi dorucovali nekolikrat a komunikace i doruceni v cajku.
Link to post
Share on other sites

S WEDO take pozitivni zkusenost - cca. 5 zásilek za posledni 4 měsíce včetně období před Vánoci a žádný problém. Mě naštvalo, ze jsem si objednal hadry on-line z C&A před temper Dave a Tyndall a pořad nic. 23. Března mi psali, ze doručení 21. Března bohužel nestíhají, no Koukal jsem jak puk. Obchody zavřeny a já se dokopu to koupit přes web a skončím jak sedláci u Chlumce. Možná jsou ty hadry na ty lodi v Suezu :).

Link to post
Share on other sites
před 15 hodinami, ragu napsal:

Sis holt vytáhnul peška no )) Ale asi to nebude úplná tragedie, taky jsem to jednou podstoupil. Ještě je mám pocit možnost zavolat na infolinku, nechat se identifikovat a možná ti pošlou dočasnej kód. Už jsem takhle něco řešil, možná zablokovaný bankovnictví, ale je fakt že mě tenkrát identifikovali právě přes ten klíč. Ale za zkoušku nic nedáš.

Tragédie to není, to ne. Ale časová tíseň v době přezouvání. 😀Jinak, přes infolinku jsem to zkoušel jako první, tam mě odkázali na mého bankovního poradce a ten na návštěvu u nich.

Link to post
Share on other sites
před 15 hodinami, antitomas napsal:

mall.cz - to je banda diletantů. Objednal jsem v pondělí ráno zboží a dopravu expres do druhého dne za 119 Kč, ihned platba online s potvrzením přijetí. Objednávku o 3 položkách rozdělili na dvě a dali nějaké dopravě WE/DO. Dneska čekám balíky a nic, tak jsem volal na mall - u nás všechno v pohodě, dnes odpoledne jsme dali přepravci. Na dotaz, proč až dnes (úterý) odpoledne, když v pondělí ráno objednávka s platbou online, neumí odpovědět.

Tak jsem volal dopravci a ti mi řekli, že doručí nejdříve zítra 31. 3., ale spíš 1. 4. Na dotaz, proč jsem platil expres přepravu mi řekli, že mall ji nabízí i přesto, že má dopravce, kteří tuto službu nemají.
Takže výsledek: u mall objednána expres doprava a mall ji zadal firmě, která má doručení 2 - 3 (spíš 4) dny.

21. století v plné parádě...

Mall je marnej už delší dobu, žádné překvapení, ale séře mě poslední dobou Rockpoint. Dodání když to jde rychle týden, teď čekám na botky pro holku psané skladem už 14 dní, to ať jdou někam. V Hudy včera objednávka asi pěti věcí, dnes PPL doručuje a tak by to prostě nejak mělo vypadat....

Link to post
Share on other sites

Akce balík přes WE/DO má smutné pokračování. Jeden balík podle trackingu zítra a u druhého je poznámka: Doručení odloženo na nový termín dodání. Ale kdo měnil termín dodání nebo proč, na to na infolince neumí odpovědět. Nicméně vzhledem k velikonocím to bude nejdřív úterý příštý týden.  Tzn. týden po objednání expresní přepravy...

Komunikace s Mall taky slabota, na infolince mě odkázali na poslání stížnosti mailem (nechápu, na co tedy hovory nahrávají), ten jsem posílal už včera a zatím bez reakce...
Příště dám přednost té uřvané zelené věci...

 

Oproti tomu včera objednávka na detailingshop.cz na mytí auta a PPL dovezla dnes ráno. To zase klobouček...

Edited by antitomas
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...