Jump to content

Co mě právě naštvalo


Recommended Posts

před 2 hodinami, Micey napsal:

Mno, ne ze by se mi na chronomagu uz taky nestalo ze prodavam hodinky treba za sedmdesat, kupujici prohlidne, nadhodi moznost slevy, ja teda jakoze neco treba jo a on “ja si stejnak rovnou vzal jenom sedesat”.. :)

Ale jasny, to se stava i v lepsich rodinach. Me spis prekvapil ten Vinted a ze se nekdo chce tahnout 100km, aby prodal vec za petibabu. Dyt to uz je skoro ekonomictejsi to jebnout do kose. 

Link to comment
Share on other sites

Kurva kurva kurva. Sobotní aerobní trénink, osmý kilometr, a najednou křup. V koleni. A to tak silně, že ten vjem prolítl až do hlavy. Teď už brufen, chlast a led. Bych to viděl na další meniskus v háji. Uvidím v pondělí. Jsem fakt nas-anej.

Link to comment
Share on other sites

před 7 minutami, Bert napsal:

Kurva kurva kurva. Sobotní aerobní trénink, osmý kilometr, a najednou křup. V koleni. A to tak silně, že ten vjem prolítl až do hlavy. Teď už brufen, chlast a led. Bych to viděl na další meniskus v háji. Uvidím v pondělí. Jsem fakt nas-anej.

Aj, tak to naštve, hlavně ať jsi v pohodě 😬 Můj parťák nalezení teď v Rakousku se začal před výstupem protahovat, tak na něj koukám jak z jara, nikdy jsem to nedělal, ale řekl jsem si proč ne. Dvakrát jsem se ohnul k zemi a ruplo mě v zádech 😂 Celé lezení v bolestech jak sviňa, ještě teď trpím.... Přeji rychlé uzdravení :cheers:

Link to comment
Share on other sites

311b97ca149d2d1714a0bb2f606f006c.jpg

Tak když jsem u toho jedna že včerejška.. úraz kyčle při sportu.. operace, díky kovidu rok a půl odkládána.. objednaný nadstandard a při příchodu člověk zjistí, že to založili a je tam na pokoji s třeba chrupajícíma důchodcema.. bolest jak prase a dva dny bez spánku..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Generali. Před nějakým časem mi poslali zvýšení povinného. Mám bezeškodnej průběh, maximální bonusy. Tak tam volám, ať si to strčej někam, že přejdu k jiný pojišťovně. Prej to né, uděláme vám cenu. Novou smlouvu pošleme  do mailu obratem, stačí když ji zaplatíte a tím se aktivuje. Říkám OK, rovnou mi tedy dopočítejte zůstatek tý minulý smlouvy, ta se ukončí aktivací nový smlouvy. Prej to né, my děláme jen nový smlouvy, ukončení a doplatek vám pošlou z jinýho oddělení. Zaplatil jsem obratem tu novou smlouvu a čekám. ...Pár měsíců odmlka, nikdo nic... Dnes mi přijde Email s dopočtem nedoplatku rovnou navýšeném o pár stovek za "náklady na upomínání". Takže buď jsou to idioti neschopní vést agendu, kteří tam mají bordel, nebo zas-aní zm-di, kteří tu situaci vytvořili zcela záměrně. Ani jedna varianta ve mně nevzbuzuje chuť u nich zůstat. Jsem zvědavej, koho pošlu v pondělí v 8 ráno do p-dele.

Edited by Americkej
Link to comment
Share on other sites

Šmarjá kámo, pomlčky místo "r" mi tam skáčou kvůlivá slibu Tobě (který jsem učinil při jasném vědomí a dobrovolně), že uberu na vulgaritách mně přirozenějších. Dyk já i editoval, první verze byla bez servítků 🙂

Link to comment
Share on other sites

před 2 hodinami, Americkej napsal:

Generali. Před nějakým časem mi poslali zvýšení povinného. Mám bezeškodnej průběh, maximální bonusy. Tak tam volám, ať si to strčej někam, že přejdu k jiný pojišťovně. Prej to né, uděláme vám cenu. Novou smlouvu pošleme  do mailu obratem, stačí když ji zaplatíte a tím se aktivuje. Říkám OK, rovnou mi tedy dopočítejte zůstatek tý minulý smlouvy, ta se ukončí aktivací nový smlouvy. Prej to né, my děláme jen nový smlouvy, ukončení a doplatek vám pošlou z jinýho oddělení. Zaplatil jsem obratem tu novou smlouvu a čekám. ...Pár měsíců odmlka, nikdo nic... Dnes mi přijde Email s dopočtem nedoplatku rovnou navýšeném o pár stovek za "náklady na upomínání". Takže buď jsou to idioti neschopní vést agendu, kteří tam mají bordel, nebo zas-aní zm-di, kteří tu situaci vytvořili zcela záměrně. Ani jedna varianta ve mně nevzbuzuje chuť u nich zůstat. Jsem zvědavej, koho pošlu v pondělí v 8 ráno do p-dele.

Tak takovej dopis k zelený kartě na další rok se zvýšením pojistného mi poslali taky. Samozřejmě jim nic navíc platit nebudu, chystám se to vyřešit v tejdnu. Tak vím teda, co mám čekat..  Mám pocit, že od tý doby, co je to Generali, to začíná stát za prd. Uvidím, co z nich vypadne, ale nejspíš půjdou.

Link to comment
Share on other sites

No asi sázej na to, že lenoch to nechá bejt. Já mám na dvorku 8 křápů na značkách, takže to řeším furt dokola. Kéž by mi někdo nabídl malou flotilu jednoho šoféra za rozum, koneckonců jsem nikdy současně dvě motorky/auta neřídil. Totéž dálnice. Aktuálně jsem u čtyř různejch pojišťoven, hlídat ty jejich šaškárny mě vážně nebaví. A zkoušejí je všichni, celoplošně. Zavedl bych "Castle doctrine" ve virtuálním světě!

Link to comment
Share on other sites

Já to docela řešil loni. Teď jsem měl v plánu, že to pojištění právě "přeceníme" na další období. Auto je starší, já mám další rok bez nehody a škodních událostí... No a co se nestalo? Předběhli mě. Akorát nějak špatně spočítali cenu.

Link to comment
Share on other sites

Podla mna to je uz taky folklor co robia obcas vsetky poistovne. Tipujem to na nejaky algoritmus, do ktoreho padnes a cena ide pokusne hore. Verim ze sa im to vyplati. Je uplne zbytocne a naivne sa s nimi dotahovat, rovno poslat vypoved a obratom naklikat nove poistenie. Vacsinou clovek este usetri, aj ked je to otrava. Ale inak to nejde, ak si niekto mysli ze sa tu tieto spolocnosti este hraju hru na "dobreho klienta" tak takto to naozaj nefunguje. Uz sa mi dokonca stalo ze prisiel novy predpis, zdrazenie, tak som poistku zrusil a cez web rovno urobil novu u TEJ ISTEJ POISTOVNE, za nizsiu cenu ako bola povodna... No, zarobili :lol2:.

Edited by eskimak
Link to comment
Share on other sites

u těch pojišťoven to platí stoprocentně ale je to trendem i jinde. Dlouholetý stálý zákazník nic neznamená, hlavní je valit nové. Takže ne že by se udělal bonus, sleva za věrnost, bezeškodnost, bezproblémovost. Blbec se zkusí podojit a když se cukne, nabídnem novou smlouvu. Nejspíš se odměňují za nový smlouvy ale že současně jiná smlouva skončila, to je v jiný kolonce, to se asi neřeší.

Link to comment
Share on other sites

Taky slibovala loni klientskou zónu pro podnikatele (pro soukromý osoby ji maj) a hov.. Mam pocit, že furt neni (jsem poslal dotaz, ale snad by mi ta informace přišla, kdyby už ji měli). Se s nima nejspíš dohadovat nebudu a rovnou je pošlu k čertu, když o tom tak přemejšlim.

před 47 minutami, Americkej napsal:

Spočítali ji dobře, jen ne pro Tebe.

Jojo, tak nějak 🙂

Link to comment
Share on other sites

Jen upozorňuju na novej zelenej výdobytek. Po papírovejch brčkách (který daj nápoji nezaměnitelnou pachuť) a po papírovejch taškách (se kterejma vyjdete z krámu do deště a za minutu nákup propadne jejich dnem na chodník) teď obchodní řetězce zachraňujou planetu taky recyklovanejma chladícíma taškama, ve kterejch není ta stříbrná folie ani bublinky. Funguje to bezvadně, právě vylejvám několik litrů zmrzliny do záchoda :D

Link to comment
Share on other sites

  • Bert locked this topic
  • Bert unlocked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...