Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Já tohle před lety (zdánlivě) vyřešil odchodem a přenosem čísla - a po roce od zrušení mi začaly chodit nové faktury, že prý (na onom čísle, ze kterého jsem zrovna volal, “takže vlastně nebylo zrušené”) nečerpám placené služby a že podle aktualizovaného ceníku mi odteď účtují “minimální měsíční plnění” 115Kč včetně DPH. Prodejna kde bych za tu drzost mohl někoho inzultovat žádná, jen poblblá infolinka na které najaté pipky danou situaci “neměly v checklistu” - přičemž jediná odpověď na “žádost o reklamaci chybně fakturované částky” tehdy spočívala v připomenutí nutnosti “tuto nejdřív uhradit, jinak se tím nebudeme zabývat”. Svině telekomunistické - trvalo 3 měsíce upomínek a vyhrožování div ne exekucí (nedostali ani prd) než se mi podařilo probourat k někomu dostatečně kompetentnímu na to aby uznal že je to blbost - a ještě že jsem si to nechal dát písemně, protože o čtvrt roku později zkusili další kolečko... Každopádně tímhle u mě ta Kellnerova banda šmejdů (jedno jestli si říká Telecom/Eurotel/Telefonica/O2) definitivně skončila, bez ohledu jaké uvítací/retenční nabídky si kdy vymysli... :fyou:

Upraveno uživatelem Radek124
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Tom4 každá stížnost musí jít někam eskalovat. Stránky maj teda pekelně anonymní, nikde žádný kontakt.

Zkus na to jinak. Pokud rozporuješ částku, tak zřejmě i rozporuješ nějaké "provozní údaje", které jsou údaji osobními https://www.o2.cz/spolecnost/soukromi/

Bez nějakého odkazu na konkrétní §  bych do O2 napsal že v souladu se svými právy, která máš dle Obecného nařízení o ochraně osobních údajů, tzv. GDPR, žádáš o opravu chybně zpracovávaných osobních údajů (specifikuj), jejíž provedení O2 doloží správným vyúčtováním. Pokud to bude nějakým webovým formulářem, tak do subjectu bych napsal "uplatnění práva dle GDPR".

Když nic, aspoň se to dostane jinam, než běžná stížnost a team okolo DPO to bude muset prošetřit a odpovědět ti. Jako je to trochu přes koleno, ale takhle velký korporát by měl být trochu transparentnější, kam eskalovat stížnosti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není špatný, ono totiž jde o to že O2 poskytuje moje údaje někomu, kdo toho zneužil pro vyúčtování "digitálního obsahu", odeslání několika premium sms nejsou ochotní dohledat (nelze, jelikož nic nebylo posláno) a reklamovat si to mám já u třetí strany - v Rakousku :D

Jako nemají to blbě vymyšlený, shrábnou provizi a nazdar, podvod nepodvod. Ostatně s "třetí stranou" mají smlouvu oni, tak co by se snažili když platit mám já. Nabídli mi zablokovat premium služby, povídám to jsem už udělal protože jinak byste mi to účtovali dále, ale jak teď zaplatím třeba parkování smskou? No, musíte mít s sebou hotovost :lol2:

edit

Nejsmutnější na tom je, kolik stojí ten čas (obou stran) který zabere step by step vysvětlení toho co udělali špatně (účtují dvakrát například), třem lidem, než se někdo chytí a řekne ty jo, ono fakt, máte to tady naúčtováno 2x. 

Upraveno uživatelem Tom4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ALZA - ta mě teď štve neskutečně. To je katastrofa. Po zadání objednávky a zaplacení předem na účet toho přišla polovina a ještě poškozená. Druhá půlka nepřišla vůbec. Po okamžité reklamaci prakticky nekomunikují, už víc jak týden čekám, až mi k tomu něco napíšou a nic. Jenom po mé urgenci odpověď, že je to mrzí a že to řeší, prostě nic konkrétního. Fakt si připadám jak debil a ne jak zákazník. Dneska tu část, co mi poslali zabalím a pošlu zpět, seženu si to jinde a už s nima nechci mít nic společného. Doufám, že se s nima nebudu tahat o peníze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobné zkušenosti u spousty obchodů pokud platím dopředu.

Najednou po zaplacení není skladové zboží skladem, expedice trvá násobně déle, neposílají vše, rozbalené zboží atd., takže jsem přestal platit dopředu, za těch 30 korun za dobírku si kupuju komfort toho že mi neblokují prachy, odešlou hned atd.. 

A mám klid. Už jsem se několikrát vyškolil a prostě platit předem nechci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja uz jinde nez v Alze nenakupuji a mam jen ty nejlepsi zkusenosti. Mam tam vice jak 40 nakupu...

Vcera jsem se tak nejak rozmyslel, ze zbozi, co jsem koupil vlastne uplne nechci, ze bych chtel neco jineho. Zajel jsem k nim do skladu na vydejnu (byl tam jeste jeden zakaznik, ale obvykle tam byvam sam 🙂) a slecna s usmevem rika: Nechte mi to tady hodinku, pripravim Vam mezitim dobropis a nove zbozi. Za pul hodiny SMSka, tentokrat jsem tam byl sam a vse cajk...
Takovych zkusenosti mam vic. Budto jsem klikar, nebo vy smolari....

PS: jo, a platim vzdy az na miste (mam tedy to 2km od domova, coz priznavam hodne zjednodusuje situaci)

Upraveno uživatelem Murphy97
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Tom4 napsal:

akže jsem přestal platit dopředu, za těch 30 korun za dobírku si kupuju komfort toho že mi neblokují prachy, odešlou hned atd.. 

Takhle mě nenapadlo se na to dívat a asi to přehodnotím. Poslal jsem jim prachy dopředu, považoval jsem je za seriózní obchod, ale to fakt nejsou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Suhlas s Tom4. Vacsinou platim na dobierku, aj za cenu mierneho navysenia postovneho, prave z dovodu ze som opakovane mal pocit ze to obchodnika podstatne viac "motivuje" vybavit objednavku vcas. 

Su aj vynimky, ak mam s obchodom opakovane dobru skusenost tak sa nebojim poslat peniaze vopred. Ale uz som to parkrat olutoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Wanderer napsal:

ALZA - ta mě teď štve neskutečně. To je katastrofa. Po zadání objednávky a zaplacení předem na účet toho přišla polovina a ještě poškozená. Druhá půlka nepřišla vůbec. Po okamžité reklamaci prakticky nekomunikují, už víc jak týden čekám, až mi k tomu něco napíšou a nic. Jenom po mé urgenci odpověď, že je to mrzí a že to řeší, prostě nic konkrétního. Fakt si připadám jak debil a ne jak zákazník. Dneska tu část, co mi poslali zabalím a pošlu zpět, seženu si to jinde a už s nima nechci mít nic společného. Doufám, že se s nima nebudu tahat o peníze.

Naprosto stejna zkusenost, ja to resil takhle asi 3 tydny, nemas se kam dovolat a kdyz, jen odpoved ze je to mrzi a situaci resi.....Aspon ze prachy po ukonceni poslali asi za dva dny. To bylo jediny pozitivni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...