Jump to content

Co mě právě naštvalo


Recommended Posts

před 10 hodinami, African napsal:

Zápal plic, na týden mimo a to jsem rád že jsem přežil noc, to bylo peklo na zemi 🥵 O víkendu jsem to přetáhl, ale je pravda že jsem s dechem bojoval od Nepálu.... takže otázka času. Kurňa, jsem mega naštvaný 😖

Afri, včera jsem si na Tebe vzpomněl, když jsem chodil v šortkách v -2 stupních po Grand Canyonu😂  Ať je Ti lépe👍

Link to comment
Share on other sites

před 4 hodinami, montemar napsal:

podchlazenej se dá s úspěchem píti i heineken nebo starobrno

Ale vopatrně s tim ...

 

WhatsApp Image 2022-11-18 at 19.06.26.jpeg

 

edit .. tohle bylo podchlazený přes měsíc :)

Edited by zceyee
Link to comment
Share on other sites

před 16 hodinami, African napsal:

Na tom něco pravdy bude, prostě pomalu paďoch 😆 Rád tě uvidím, takže až budeš mít cestu, dej dopředu věděti, trochu tady potrajdáme :cheers:

Opatrně, jsme cca stejně mladí, jestli si dobře pamatuji:-)

Link to comment
Share on other sites

před 9 hodinami, rmx napsal:

Vy mě děsíte, uvažuju o Karoqu

Karoq je v pohodě, není tolik dotykovej a i ten novej (po FL) má spoustu čudlíků a chodí jim to dobře. Za rok co ho mám se mně to seklo jednou. Nějak se to nedomluvilo při bezdrátovým připojování mobilu, stačil restart a zas to všechno šlape.

Link to comment
Share on other sites

před 11 hodinami, dtx napsal:

Nafasována nová Octavie a po týdnu nechápu jak si něco takového může výrobce dovolit uvést na trh? 

Takový ten plyšový Furby, který frčel před 15 lety měl v sobě sofistikovanější software než tohle. 

Že během jízdy porad vyskakuje chyba parkovacího asistenta, že se parkovací asistent náhodně zapne během jízdy. Že za jízdy náhodně přední senzory napíšou chybu, takové drobnosti neřeším. Ale, že za 20 minutovou jízdu se celý infotainment 6x sám resetuje, vytápění sedadel píše, že funkce není dostupná (vytápění sedadel se povedlo zapnout po 4tém resetu) a Bluetooth po každém druhém resetu infotainmentu funguje cca 20 sekund, to mi teda vadí hodně 🤬

Den předtím 6 hodin cesta, z toho 2 hodiny s telefonem v ruce u ucha. Den předtím vše bez problémů. Servis řekne, že to je benefit 4té generace a jediné co mohou udělat je přehrát software a modlit se, že to nebude horší 😤. V celé firemní flotile není jediná 4ková octavia, kde by ten krám fungoval normálně. 

Neumím si představit to koupit za vlastní peníze a ještě za tu cenovku, co za to chtějí. To by mě u dealera neměli rádi. 

Ve firemní flotile máme cca 25 Oktávek IV. a 3 ještě trojkový a vždy když fasuji auto na služební cestu, tak se modlím, abych dostal tu trojku. Co vím, tak to mají podobně i ostatní kolegové. Infotainment bych nejradši rozkopal nohama. Rozepisovat se nebudu, protože to by bylo na referát. Irituje mě, že musím po každém nastartování povypínat lane assist a start/stop. Samozřejmě, to je u drtivé většiny nových aut. Proč, proč to nedají na tlačítku pro trvalé vypnutí.... . Kdybych jel ze Španělska, tak si lane assist v půlce cesty pro jistotu zapnu, ale tak jak funguje u Oktávky je to chujovina, která se mě už snažila ohrozit na životě. 

 

Link to comment
Share on other sites

Pokud máte vypínání start/stop na tlačítko, tak se to dá řešit třeba takhle: https://www.aliexpress.com/item/1005003000304929.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.58251802LtMzBS

Je to "mechanická" věc, žádnej zásah do SW auta, jen to elektronika v tom kabelu zmáčkne za vás. Čekám, až mně v autě skončí záruka a prubnu to. (převzato z https://forum.skodahome.cz/topic/151641-deaktivace-start-stop-systému/)

Link to comment
Share on other sites

Já se hlásim, nevypínám to a upřímně řečeno jsem úplně nepochopil, proč bych to dělal. Nijak to u mýho benzínu neškube, když je to studený nebo tak něco tak to prostě nevypíná a než zařadim jedničku, nastartuje to rychlejc, nijak mě to nezdržuje. U nějakýho víc chrochtavýho dýzlu při pojíždění v koloně by mě to asi štvalo, pravda..

 EDIT: co teda vypínám vždy kdy si vzpomenu, je Line assist a to hlídání čelní kolize, toe strašná kravina, typicky když někdo před tebou odbočuje, ty vidíš že tam má volno tak k němu dojíždíš rychlejc a najednou to začne ťukat do brzdy nebo to dokonce na tu brzdu dupne, to mě sere dost.

Edited by Micey
Link to comment
Share on other sites

před 32 minutami, Americkej napsal:

 Neznám osobně nikoho, kdo by start/stop nevypínal.

Já. Ani nikdo z kolegů to nevypíná. Služební auta máme naplánované na obměnu 1x za 10 let, Octavie a Fordy takhle fungují pátým, šestým, osmým rokem bez problémů. Naftové i benzínové. Některé auta s plánovanou obměnou 1x rok taky nevypínáme s/s. 

Soukromé auta taky nevypínám startstop, jelikož tam žádný není 😁

Link to comment
Share on other sites

Já už jsem si zvykl, že při startu mačkam dvě tlačítka (je to jak dvě polohy, když byl klíček no...) - start a S/S off. Ve městě při poskakování se to fakt nedá a na dálnici, když zastavim s horkým turbem za stojící kolonou nebo někde před zavřeným přejezdem... (ale nevim, jsem stará škola, třeba je to tomu autu jedno). Je pravda, že když je auto studený, nevypíná to. Ale někdy, když je rozumně popojíždějící kolona, třeba na strakonický, když jedu v neděli odpo z jižních Čech, tak to zapnu. V servisu se divili, že mi vydržela baterka tak dlouho 🙂 Mimochodem (když jsem v tomhle vlákně) tu mi tam nabídli asi za dvojnásobek, než jsem ji normálně koupil ve slušným e-shopu (naprosto identickou), a to jsem nešel primárně po nejnižší ceně, ale slušný a slušnym e-shopu.

Link to comment
Share on other sites

Ja som to vypol hned druhy den po kupe auta. Vytiahol som jeden kabel z baterky. Odpojilo to meranie napatia baterky a tympadom nejde S/S ani "inteligentne" nabijanie, ktore baterku akurat nici. Jediny dosledok je oranzova kontrolka S/S neustale svietiaca na palubovke (rovnaka ako ked sa vypne tlacitkom).

Tiez prva vec po nastartovani je vypnutie kontroly jazdnych pruhov. Ten prvy level (odhadzovanie od ciar) sa vzdy defaultne zapina. Druhy level t.j. udrziavanie v strede pruhu zapinam len na dialnici a je to fajn. Nastastie je na to gombik na volante.

Link to comment
Share on other sites

Objednal jsem minulej tejden nějaký boty z UK. V ceně už byly import fees a taxy. První balík přišel za 48 hodin, žádná komplikace.

Objednal jsem teda v úterý další dva páry s tím, že dorazí dneska a všechno kolem toho naplánoval. Avšak ouha - boty sice přistály ráno v Praze, ale zastavila je celnice na DHL. Volám tam a kontrolujeme s operátorem (jinak velmi příjemným), že už je vše poplaceno předem a tudíž se clít nebude. Všechno OK.

Nicméně doručení se posouvá o den, na zítra. Musim zas překopat všechny plány a logistiku. Ach jo.

(1st world problem, já vim 😀)

Link to comment
Share on other sites

Já start stop po startu vypínam, ale po zahřátí motoru zapínám a pouštím eko - restart motoru jde z baterky hybridu, takže to neškube, EKO motor stejně vypíná i při plachtění, nejde to ovlivnit, a dochlazovani turba má vlastní motorek, takže vlastně nevidím důvod, proč to nepoužívat. Ale u něčeho staršího bych ho asi taky vypinal. Úspora paliva oproti standardní jízdě na normál s vypnutym start stop je cca 1l na 100. Oproti sportu cca 2l

Edited by Maro
Link to comment
Share on other sites

před 27 minutami, Maro napsal:

Já start stop po startu vypínam, ale po zahřátí motoru zapínám a pouštím eko - restart motoru jde z baterky hybridu, takže to neškube, EKO motor stejně vypíná i při plachtění, nejde to ovlivnit, a dochlazovani turba má vlastní motorek, takže vlastně nevidím důvod, proč to nepoužívat. Ale u něčeho staršího bych ho asi taky vypinal. Úspora paliva oproti standardní jízdě na normál s vypnutym start stop je cca 1l na 100. Oproti sportu cca 2l

Mas tam preklep v desatinnej ciarke. 0.1l na 100. Bezne si moderny motor na volnobeh vezme 0.6-1l paliva na hodinu. Musel by si pocas 100km viac ako hodinu stat na krizovatkach, semaforoch atd aby si spalil liter paliva. 

Link to comment
Share on other sites

Vypínám. Zásadně se to rozhodne chcípnout motor ve chvíli, kdy se chystám odpálit z křižovatky a okamžitý nástup výkonu by se mi hodil. Místo toho to buď chcípne, nebo to s motorem začne dělat takové věci, že je mi auta líto.

Link to comment
Share on other sites

před 19 minutami, eskimak napsal:

Mas tam preklep v desatinnej ciarke. 0.1l na 100. Bezne si moderny motor na volnobeh vezme 0.6-1l paliva na hodinu. Musel by si pocas 100km viac ako hodinu stat na krizovatkach, semaforoch atd aby si spalil liter paliva. 

Je to asi dané hodně tím plachtěním, kdy se motor vypíná. Přes léto jsem to měřil na dlouhých trasách. Normál 6.5 počítačových 7 reálných podle tankovani, EKO s rakví 5.5 počítačových 6 real a teď poslední pokus cesta z Itálie eko 5 počítačových 5.5 real. Sport dlouhodobě nemám, ale tam jsem na 7.5 počítačových ať dělám co dělám, ale u sportu to bude trochu i jízdním stylem. 1.5 T-GDi

Edit-u toho kundaje je taky fakt dost jiný projev než u koncernu, kde se mi přesně dělo to, co popisuje paya, jedno jestli to byla fabie, rapid, oktavka nebo superb, pravidelně mi motor kvůli start stopu chcipal, protože jsem byl příliš rychlý na spojce, tam jsem to taky vypinal. Teď asi díky tomu, ze se motor startuje přes elektromotor, tak tyhle situace nenastavaji, respektive žádná prodleva tam není, možná to mají hybridní škodovky taky tak, ale nevím, nejel jsem s tím.

Edited by Maro
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...