Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kdyby tam bejvalo bylo vystupovalo i třeba víc Vašich dětí, moh je přejet úplně všecky. Kdyby teda nezastavil.

Toto je pokračování diskuse pro rok 2020, odděleno do nového vlákna z výkonnostních důvodů. Původní téma bylo založeno @safi 8. srpna 2008 a obsahuje 88 tisíc odpovědí; průměrně do něho tedy přis

Me prave nastvalo, ze tu lidi rozdelujou historicka vlakna kvuli par milisekundam. Tststs.

Za situaci na P3 je odpovědný magistrátní odbor dopravy. I přes několik upozornění umožnili opravu komunikace která je objízdnou trasou jiné akce.. A pak škrábou prstíčkem že jim to nejezdí 

Link to post
Share on other sites
před 4 hodinami, montemar napsal:

vsude kam se podivam, plukovnik.. brrr

Prymula neexistuje! Vymyslel ho Kazma a chystá něco velikýho. Nejspíš vymyslel i ten koronavirus protože takovej bizár co se děje, to se nemůže dít jen tak samo.

Link to post
Share on other sites
před 28 minutami, bandicoot napsal:

Škoda ze nejde u voleb vybírat, jestli chci volit v místě bydliště nebo pracoviště. 

Praha 3 tam ma suverénně ty největší kokoty. Proč tu ulici nerozkopali v létě, kdyz byl minimální provoz? Proč když je uzavřena i část Konevky? Proč to za rok nebyli schopni opravit? Nicméně za chvíli čekám opět rozkopanej Krejcárek a Jarov, abyste nevyšli ze cviku.

Link to post
Share on other sites

dneska jsem tamtudy jel, ve dvanact jsem vyrazel od Cernaku, do Nusli jsem dorazil 14:20, moje chyba, byl jsem linej si zapnout gmaps, mozna by to bylo obchvatem rychlejsi 🙂

Link to post
Share on other sites
před 17 hodinami, bandicoot napsal:

@kuncák7 to neřeš, prostě když jedu Koněvkou od Jarova, jsem v koloně, dtto, na krejcárku. Kdybych to podjel Karlínem, narazím na zavřenou Koněvku od Husitské výš. A jet to shora Malešickou, tak musím Ohradu projet odbočením z Jana Želivského doleva do Koněvky a to taky není žádnej med se tam nacpat a neblokovat tramvaje a protijedoucí auta.

Odkud kam máš tu trasu přesně? Občas, když vezu ženu do práce na Jarov, tak se mi osvědčilo jezdit těmi okolními uličkami a hlavním tahům (např. Koněvce) se vyhýbat. Sice se tam člověk motá, ale jede, takže reálný čas určitě lepší. Trasa z Flory na Jarov a pak už pryč, ovšem někdy i zpět.

 

Btw: Když už jsem v naštvávacím, tak si taky postěžuju. Vážně nerad házím lidi do jednoho pytle, ale fakt musí v BMW jezdit dementi? Já nevím, jestli to z těch lidí dělají ta auta, nebo jsou fakt mimo, nebo z těch aut nevidí, fakt nevím, co je příčinou, ale přísahám, že v 90% případů nějakých problému je to vždy bawor. Třeba včera ukázkové vytlačení ze silnice, respektive kdybych neuhnul, tak mám odrbaný celý bok - takhle je to "jen kolo", když jsem si pěkně seskočil z asfaltu a pak se vracel, protože frajer asi neviděl ke své krajnici, jinak by si třeba všiml, že tam má asi tak metr. Následně na nyní aktuální Želivárně se pro změnu další tlačí tam, kam to úplně nejde, ale co, přece je frajer ve staré vylítané pětce, tak by mu asi měli všichni uhnout že. Pak má být člověk pořád asertivní a defenzivní a nevím co ještě. Vážně se o to snažím, když mohu a nebrzdím tím někoho dalšího, tak i pouštím na křižovatkách apod., nedělám prasárny, ale tyhle situace mě vážně vytáčí, to bych dotyčné vždy nejraději vytáhl, ale nejsme v GTA :D

Další kategorií jsou dálnice, ale to je snad i úplně zbytečné psát, u nás se prostě jezdí zásadně vlevo, na to si snad i jednou zvyknu :D Taková D1 ven z Prahy, suverénně nejrychlejším pruhem by byl ten úplně pravý, protože v něm nikdo nejezdí, toho se jako vždy všichni bojí. Musím přiznat, že se vždy přemáhám, abych právě v něm všechny nepředjížděl.

Sorry, musel jsem si ulevit, pohár už přetekl a vážně nechci nějaký flame skrze ty BMW. Jak říkám, nerad házím do jednoho pytle a čest vyjímkám, i na ty člověk narazí, ne že ne, ale bohužel to horší převažuje.

Link to post
Share on other sites
před 10 minutami, Bells napsal:

Odkud kam máš tu trasu přesně? Občas, když vezu ženu do práce na Jarov, tak se mi osvědčilo jezdit těmi okolními uličkami a hlavním tahům (např. Koněvce) se vyhýbat. Sice se tam člověk motá, ale jede, takže reálný čas určitě lepší. Trasa z Flory na Jarov a pak už pryč, ovšem někdy i zpět.

Od Jarova na Ohradu. Ty uličky chápu. Pokud mě ale vyloženě netlačí čas, tak se mi příčí objíždět běžný tahy postranníma ba dokonce rezidenčníma uličkama a smrdět lidem pod oknama. Jsem na to alergickej od nás ze šestky kdy mezi vilkama postávám eska, účka a podobný, jen aby ušetřili pár minut semaforů na evropský.

BTW, dneska jsem to jel o půl h dřív a místo 90 minut jen 20. S jednou drobnou úpravou trasy.

Link to post
Share on other sites

Aha, takže komplet jen spodem, já jak tam viděl i Želivárnu, tak jsem si říkal, že jedeš i třeba někam nahoru. To se pak dá právě pěkně kolem OMV a dozadu, takže ani člověk nejede lidem pod okny apod.

Link to post
Share on other sites
před 46 minutami, Bells napsal:

Odkud kam máš tu trasu přesně? Občas, když vezu ženu do práce na Jarov, tak se mi osvědčilo jezdit těmi okolními uličkami a hlavním tahům (např. Koněvce) se vyhýbat. Sice se tam člověk motá, ale jede, takže reálný čas určitě lepší. Trasa z Flory na Jarov a pak už pryč, ovšem někdy i zpět.

 

Btw: Když už jsem v naštvávacím, tak si taky postěžuju. Vážně nerad házím lidi do jednoho pytle, ale fakt musí v BMW jezdit dementi? Já nevím, jestli to z těch lidí dělají ta auta, nebo jsou fakt mimo, nebo z těch aut nevidí, fakt nevím, co je příčinou, ale přísahám, že v 90% případů nějakých problému je to vždy bawor. Třeba včera ukázkové vytlačení ze silnice, respektive kdybych neuhnul, tak mám odrbaný celý bok - takhle je to "jen kolo", když jsem si pěkně seskočil z asfaltu a pak se vracel, protože frajer asi neviděl ke své krajnici, jinak by si třeba všiml, že tam má asi tak metr. Následně na nyní aktuální Želivárně se pro změnu další tlačí tam, kam to úplně nejde, ale co, přece je frajer ve staré vylítané pětce, tak by mu asi měli všichni uhnout že. Pak má být člověk pořád asertivní a defenzivní a nevím co ještě. Vážně se o to snažím, když mohu a nebrzdím tím někoho dalšího, tak i pouštím na křižovatkách apod., nedělám prasárny, ale tyhle situace mě vážně vytáčí, to bych dotyčné vždy nejraději vytáhl, ale nejsme v GTA :D

Další kategorií jsou dálnice, ale to je snad i úplně zbytečné psát, u nás se prostě jezdí zásadně vlevo, na to si snad i jednou zvyknu :D Taková D1 ven z Prahy, suverénně nejrychlejším pruhem by byl ten úplně pravý, protože v něm nikdo nejezdí, toho se jako vždy všichni bojí. Musím přiznat, že se vždy přemáhám, abych právě v něm všechny nepředjížděl.

Sorry, musel jsem si ulevit, pohár už přetekl a vážně nechci nějaký flame skrze ty BMW. Jak říkám, nerad házím do jednoho pytle a čest vyjímkám, i na ty člověk narazí, ne že ne, ale bohužel to horší převažuje.

Ahoj, taky nikoho nepředjíždíš - myšleno pravej pruh na D1. V pravém je můžeš "předjíždět", cca souběžná jízda. Jen dbej zvýšené pozornosti, mohl bys padnout na nějakého "učitele" a mravokárce, co se tě bude snažit vyškolit. Tohle mě vadí hodně, hlavně na okruhu.

Link to post
Share on other sites

Martine, ty se hlavně nedej proti dalšímu škrcení klíčových tahů "čárama a zahrádkama", jedno jestli na periferii a nebo v centru. Vždyť i ten Váš "pupek světa" (který je mi s každou návštěvou rok od roku odpornější) je organismus co se stovky let vyvíjel a zahušťoval, takže bez masivní dopravy lidí/zboží/služeb se už dávno neobejde, i kdyby se Hřib rozkrájel a agenti pumpičkářů nuceně přesedli na rikšu. A to o čem tady kluci lamentují není nic jiného než dobrovolné ucpávání si tepen na které ve finále doplatíte všichni, až Vám tam při dalších opravách kvůli něčí choré vizi o "humanizaci bez bourání" neprojede ani MHD, ani hasiči a sanitky... :skull:

Edited by Radek124
Link to post
Share on other sites
před 18 minutami, Radek124 napsal:

Martine, ty se hlavně nedej proti dalšímu škrcení klíčových tahů "čárama a zahrádkama", jedno jestli na periferii a nebo v centru. Vždyť i ten Váš "pupek světa" (který je mi s každou návštěvou rok od roku odpornější) je organismus co se stovky let vyvíjel a zahušťoval, takže bez masivní dopravy lidí/zboží/služeb se už dávno neobejde, i kdyby se Hřib rozkrájel a agenti pumpičkářů nuceně přesedli na rikšu. A to o čem tady kluci lamentují není nic jiného než dobrovolné ucpávání si tepen na které ve finále doplatíte všichni, až Vám tam při dalších opravách kvůli něčí choré vizi o "humanizaci bez bourání" neprojede ani MHD, ani hasiči a sanitky... :skull:

Všechno, co je ochotno naslouchat argumentům, to odpálkuju ( vysvětlím, zamítnu,...…). Bohužel hodně lidí ví, že lze obejít toho "wola" co debatuje a jdou rovnou k tomu, co tomu nerozumí, ale byl zvolen a má na 4 roky pocit všemoci. No a ten mi to sem pošle s rozběhem a befelem ( a tam se nedebatuje, nebo ne se mnou ). 

Link to post
Share on other sites
před 1 hodinou, kuncák7 napsal:

Ahoj, taky nikoho nepředjíždíš - myšleno pravej pruh na D1. V pravém je můžeš "předjíždět", cca souběžná jízda. Jen dbej zvýšené pozornosti, mohl bys padnout na nějakého "učitele" a mravokárce, co se tě bude snažit vyškolit. Tohle mě vadí hodně, hlavně na okruhu.

Teoreticky to tak je, ale víš jaká pak bude realita, buď narazím na blba, co bude školit apod., nebo na někoho, kdo čirou náhodou do toho pravého i vjede, navíc samozřejmě bez zrcátek a problém je na světě, nebo si to nějaký mravokárce, který jede v prostředním kilo natočí a opět mám problém, že jsem podjížděl. To, že on v tom prostředním nemá co dělat, když je pravý volný už je druhá věc, ale to je ta klasika na našich dálnicích, na kterých je obecně pravý pruh bez ohledu na počet celkových pruhů vždy jak nějaký odstavný, nebo co...já tomu fakt nerozumím.

Link to post
Share on other sites

Vsak ale ty nepodjizdis. Ty se zaradis do sveho volneho praveho pruhu a jedes. Neni samozrejme dobre to tam palit 130, kdyz v prostrednim jedou 80, ale jet mirne rychleji je cajk. Mne tady to nezarazovani a drzeni se vlevo taky prestava bavit.

Link to post
Share on other sites

Na prázdné tříproudové jedu vpravo. Když se blížím k loudovi v prostředním, ukázkové jedu za něj, pak doleva, pak před něj a zpět doprava. Správně?  ;)

 

Link to post
Share on other sites

Já samozřejmě chápu, kam tím oba směřujete, viz souběžná jízda, ale obávám se, že v reálu bych to schytal akorát já, protože to zrovna nebude případ souběžné jízdy, ale podjíždění. Ono tomu nahrává i to, že když v prostředním jedou 100, v levém 120 (aneb klasika, kdo by je chtěl předjíždět, když jedou skoro maximální povolenou :D) a já bych jel v pravém 130 (+), tak jsem tuplem nahraný.

Jak jsem psal, vážně se snažím být defenzivní, takže ani nenajíždím a nelepím se na ty pomalejší apod., jak to někteří dělají, fakt se nehodlám pak někomu podívat do kufru, ale občas je to vážně ke vzteku, respektive poslední dobou už ne občas, ale prakticky neustále. Nejhorší je, že tohle jsou vážně až komické situace a naprosto zbytečné, vždyť jaký je problém se zařadit kam mám proboha. Samozřejmě ne každý jede na dálnici těch 130 a absolutně s tím nemám problém, ale ať si tak jede tam, kde má.

Edit:

@Tom4 No tak by to mělo normálně fungovat, respektive ten v prostředním tam nemá co dělat, když je pravý prázdný, ale tvá jízda je podle mě na prosto OK...kéž by to tak bylo obecně. A teda vážně mi přijde, že ten problém je snad jen u nás.

Edited by Bells
Link to post
Share on other sites

Myslím, že žádný podjíždění už dávno neexistuje. 

" Jezdí se vždy v pravém pruhu a při pravém okraji vozovky, krom předjíždění a pokud tomu nebrání žádná zvláštní okolnost".

No a arogantní sebestřední zmetci co jezdí výhradně prostředním či levým, protože dva kiláky před nima je náklaďák nejsou zvláštní jev, je jich už většina. Smutný.

Link to post
Share on other sites

Ja dneska ctu ze se pomalu zacina s barrandakem a ze oprava bude trvat 5 let, z toho 4 roky bude omezeny prujezd. Tak nejak jsem zil v predstave ze za 1-2 roky to musi byt hotove. 

Kuncaku vidis do toho nejak, opravdu je potreba 5 let na opravu? Asi jsem si to s tim bydlenim na Barrandove mel loni jeste rozmyslet :)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...