Jump to content

Co mě právě naštvalo


Recommended Posts

Idioti pracující na infolince T-Mobile. Napadlo mě, ze si pořídil od TM i televizi. Protoze používá Apple TV, opakovaně jsem se při jednání s pracovníkem na infolince ptal, jedtli je tato platforma podporovaná. Odpověděl, ze ano, po příchodu domu se ukázalo, ze to tak neni a paní na infolince mi k tomu, mimo jiné, rekla, ze ona by me tak mylně neinformovala a sluzbu musím zrušit na pobočce. Takze ja diky blbosti zaměstnance TM musím na jejich pobočku a vyřešit jejich chybu. Management této firmy je fakt na dve veci…..

Link to comment
Share on other sites

Dnes mi dementní kurýr z UPS doručoval balíček způsobem, že zastavil před domem a ani se nenamáhal přijít ke dveřím. Rovnou přešel silnici a v protějším domě uložil balíček na výdejní místo. Do systému napsal, že jsem nebyl zastižen... Kdybych průběžně nesledoval v počítači pohyb zásilky a neviděl UPS auto před domem, tak ani nevím, že už je balíček tady. Na centrále UPS mi vysvětlili, že oni jsou americká firma a že zákazníky nijak nevyrozumívají (ani SMSkou, ani emailem, ani telefonem). Zlatá Česká pošta..

Link to comment
Share on other sites

před 28 minutami, (z)denny napsal:

Dnes mi dementní kurýr z UPS doručoval balíček způsobem, že zastavil před domem a ani se nenamáhal přijít ke dveřím. Rovnou přešel silnici a v protějším domě uložil balíček na výdejní místo. Do systému napsal, že jsem nebyl zastižen... Kdybych průběžně nesledoval v počítači pohyb zásilky a neviděl UPS auto před domem, tak ani nevím, že už je balíček tady. Na centrále UPS mi vysvětlili, že oni jsou americká firma a že zákazníky nijak nevyrozumívají (ani SMSkou, ani emailem, ani telefonem). Zlatá Česká pošta..

Beru přes ně cca 5 až 10 X do roka, volají mi na tel. z objednávky a nikdy žádný problém. Takže je to asi v přístupu lidí co jezdi.

Link to comment
Share on other sites

Mě když vozí UPS věci z německého Amazonu tak ve 100 procentech případů mi přijde z Amazonu notifikace že zásilku nelze doručit protože je problém s adresou.

Předpokládám že aby UPS nemuselo dodržovat termín doručení který Amazon asi kontroluje tak nahlásí že je problém s adresou. Aniž by mne kdokoliv kontaktoval, tak se během 3-4 dnů adresa sama "opraví" a zásilka normálně přijde.

Když doručuje jiná kurýrní služba tak bez problémů.

Link to comment
Share on other sites

UPS je strašné bláto, problém s adresou jsem s nimi řešil snad měsíc (i přes odesilatele), dovolat se jim nedalo.  

Link to comment
Share on other sites

Čelní sklo, kua. Roky se mi to vyhýbalo a rozbíjel jsem jen na služebním. Teď soukromé. Jak to řešíte? Auto má dva roky, pojistku mám, "pachatel" mi ujel. Asi normálně do značkového servisu?

Link to comment
Share on other sites

Tiez dva roky stare auto, pachatela som nemal, riesil som to cez havarijnu poistku. V mojom pripade poistovna zaplatila celu vymenu v autorizovanom servise, bez spoluucasti. Neviem ako to mate v Cesku, u nas pri havarijnej poistke nemusis mat pachatela.

Link to comment
Share on other sites

jj, to platí, mít ho nemusíš, ale dycky je lepší mít to na koho hodit ;)

edit: spíš teď řeším jestli do Forda, nebo do nějaké speciálky na skla, kterou mi cpe pojišťovna

Edited by nickolas
Link to comment
Share on other sites

před 13 hodinami, (z)denny napsal:

Dnes mi dementní kurýr z UPS doručoval balíček způsobem, že zastavil před domem a ani se nenamáhal přijít ke dveřím. Rovnou přešel silnici a v protějším domě uložil balíček na výdejní místo. Do systému napsal, že jsem nebyl zastižen... Kdybych průběžně nesledoval v počítači pohyb zásilky a neviděl UPS auto před domem, tak ani nevím, že už je balíček tady. Na centrále UPS mi vysvětlili, že oni jsou americká firma a že zákazníky nijak nevyrozumívají (ani SMSkou, ani emailem, ani telefonem). Zlatá Česká pošta..

UPS jsou absolutně nejhorší doručovací společnost jakou jsem kdy viděl. Chodili mi od nich balíky v ČR i SR a se 100% jistotou to vždy skončilo dlouhýmy nasranými telefony a mnohadenním zpožděním. Takové věci, jakože Slovenské UPS cíleně nezvedalo hovory z českého čísla, to už jen třešnička na dortu.

Raději bych si balíček nechal poslat přes oceán na kajaku než těmito tragédy

Link to comment
Share on other sites

před 4 minutami, nickolas napsal:

jj, to platí, mít ho nemusíš, ale dycky je lepší mít to na koho hodit ;)

edit: spíš teď řeším jestli do Forda, nebo do nějaké speciálky na skla, kterou mi cpe pojišťovna

Ja to nekdy resil na Toyote, ale protoze mela obyc sklo bez nejakeho vyhrivani, tak jsem zvolil alternativu a spokojenost.

Link to comment
Share on other sites

před 16 hodinami, Tobi napsal:

Vláda chce nedodržet zákon, kdy valorizace je stanovena algoritmem zakotveným v zákonu, přesto, že je za dvou cifernou inflaci odpovědná.........Zajímavý paradox, Vláda zvýšila platy.....poslancům senátorů, soudcům s tím, že to nemůže změnit proto je zvýšení stanoveno zákonem..........Není zákon jako zákon.

 

Link to comment
Share on other sites

Před hodinou, nickolas napsal:

Čelní sklo, kua. Roky se mi to vyhýbalo a rozbíjel jsem jen na služebním. Teď soukromé. Jak to řešíte? Auto má dva roky, pojistku mám, "pachatel" mi ujel. Asi normálně do značkového servisu?

Kamínek od kol nebo kus nákladu? 

Link to comment
Share on other sites

před 21 minutami, nickolas napsal:

jj, to platí, mít ho nemusíš, ale dycky je lepší mít to na koho hodit ;)

edit: spíš teď řeším jestli do Forda, nebo do nějaké speciálky na skla, kterou mi cpe pojišťovna

Budeš to řešit přes tvé havarijní? Pokud ano, žádného viníka nepotřebuješ a pokud tam máš spoluúčast dej to do speciálky protože to bude levnější, bez spoluúčasti do Forda.

Link to comment
Share on other sites

před 2 minutami, safi napsal:

Kamínek od kol nebo kus nákladu? 

Klasika, od kol. Náklaďák bych si dojel, teda pokud by mi to nevysklil komplet :D  Takhle jsem nejdřív ani neviděl tu prasklinu. Našel jsem ji až po chvíli a za minutku lup a je to 30 cm. 

Link to comment
Share on other sites

před 25 minutami, nickolas napsal:

jj, to platí, mít ho nemusíš, ale dycky je lepší mít to na koho hodit ;)

edit: spíš teď řeším jestli do Forda, nebo do nějaké speciálky na skla, kterou mi cpe pojišťovna

Pokial je auto v zaruke a ma vyhrievane sklo, siel by som do autorizovaneho servisu

Link to comment
Share on other sites

před 7 minutami, African napsal:

Budeš to řešit přes tvé havarijní? Pokud ano, žádného viníka nepotřebuješ a pokud tam máš spoluúčast dej to do speciálky protože to bude levnější, bez spoluúčasti do Forda.

Pojistku mám bez omezení a spoluúčast 500,- takže Ford. Akorát to budu muset cvaknout sám a pak čekat na proplacení.

edit: @pato31681 ano, vyhřívané a auto v záruce

Edited by nickolas
Link to comment
Share on other sites

před 6 minutami, nickolas napsal:

Klasika, od kol. Náklaďák bych si dojel, teda pokud by mi to nevysklil komplet :D  Takhle jsem nejdřív ani neviděl tu prasklinu. Našel jsem ji až po chvíli a za minutku lup a je to 30 cm. 

Mne to takhle tuklo v Rumunsku na dalnici, nez jsem dojel domu tak z 2cm to bylo napric cele okno 🙂

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...