Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Jezdím téměř výhradně švestkama od roku 1999. Výjimečně jako druhé auto jsem měl Pažouty. S tou užitnou hodnotou a cenovou hladinou se na trhu v devadesátkách nedalo najít lepší auto. Mondeo - každé co jsem měl- bylo super, Focus - každý co jsem měl - byl super, modré podsvícení se mi i  líbí, připouštím že jsem si zvykal, ale pak červené  v půjčené Audině i Ochcávce mi přišlo agresivní...S-Max je úplně boží auto. Doslova mě drásá pomyšlení, že si časem budu muset pořídit  něco jiného. už teď je mi to líto...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja myslim ze vsetko je o zvyku a tiez nahode ci stasti ak chcete.... mne keby niekto pred 4 rokmi povedal ze najazdim 70t na francuzkom aute a este dodavke, tak by som si len tukal na celo a dnes sa divam po novsej verzii tej dodavky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Geometr, Krtenek - jo tohle dodrbali 

Andy - já mám 1.6 naftu po FL, možná ten easyfuel začali montovat až po něm 

No a dopoledne jsem přehazoval kola, máme tu takovej plácek kde se parkuje a dělá takováhle údržba, tolik psích hoven jako teď jsem tady ještě nezažil, pochopitelně že jsem do jednoho šlápnul, takže než začnu umejvat kola před uskladněním, budu vyrejpávat hovno z podrážky, ach jo ... 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to modry podsviceni budiku je na oci nejhorsi. kdysi to mely passaty, parkrat jsem s tim asi pred 15 lety jako sluzebakem jel. citelnost mizerna a pritom to svitilo tak hnusne, ze z toho bolely oci. jakakoli jina barva je v pohode, v toykach mam sedou/bilou a oranzovou, ale modra je peklo, jakej idiot to mohl vymyslet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mondeo v aktualni genereaci netrpi zadnym z techto neduhu :). Klicek nemam, tudiz se hauptna otevira primo. Pristrojovka je digitalni, cisla bila, rucky cervene. Intezita se meni podle svetla. Barva vnitrniho osvetleni auta se da nastavit v plne rgb. A koule je z kufru na tlacitko, taky bez jakehokoliv klicku. Auto mam od novyho, aktualne 120t a jediny servis byla udrzba (plus drobna plecharina). Jediny co je blby je dotykovej panel ovladani, ale to je tim, ze mam prvni verzi, ted uz je tam novejsi a lepsi. A ano neni to sportak a ani srdecni zalezitost, ale proste rodinej kombik, kam se pohodlne vsichni vejdem i s hromadou kramu. Navic ta temer dvoutunova krava jezdi dlouhodobe lehce pres 6 litru nafty, na jizdni styl netreba moc hledet.  Ja si na to auto nemuzu stezovat :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 29 minutami, zceyee napsal:

Jak napul povolene, to tam mas dva srouby? :D

No šroubů je samozřejmě 5, 4 jsou povolené, ale rukou je neutáhnu a pátý šroub je utažený, že se roztrhl klíč

 

před 5 minutami, Wanderer napsal:

Mě spíš překvapuje, že má doma jen jeden klíč. 🙂

Mám byt a dva sklepy, ne dílnu a garáž.  V mazlíkovi ten kříž 17 - 19-22 - 13/16, ve služebáku je klíč na kola 17 , a Gola od ježíška má  oříšky x/x ( no ženská ) . Plocháčem se do liťáku nedostanu a prstýnkem taky ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, lub napsal:

to modry podsviceni budiku je na oci nejhorsi. kdysi to mely passaty, parkrat jsem s tim asi pred 15 lety jako sluzebakem jel. citelnost mizerna a pritom to svitilo tak hnusne, ze z toho bolely oci. jakakoli jina barva je v pohode, v toykach mam sedou/bilou a oranzovou, ale modra je peklo, jakej idiot to mohl vymyslet.

Budíky jsou v těch Fordech podsvícený bíle, ale ručky to má tak divně svítivě světle modrý, že to bije do očí. 

foto z netu 

Snímek obrazovky 2020-11-07 v 16.55.55.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 minutami, Irwinek napsal:
No šroubů je samozřejmě 5, 4 jsou povolené, ale rukou je neutáhnu a pátý šroub je utažený, že se roztrhl klíč

Ja pri vymene taky znicil racnu a zlomil "breaker bar" nebo jak se to rekne cesky. Tak jsem poridil nakonec tohle, https://www.conrad.cz/p/hazet-6121-1ct-6121-1ct-momentovy-klic-s-prepinaci-racnou-12-125-mm-20-120-nm-804684
 
edit: ne na paceni sroubu, ale na to abych je prave pacit nemusel. Kdyby nekdo vedel kde koupit kvalitni breaker bar tak hodte link, ja nasel jenom za 7 stovek a tomu se mi moc nechce verit ze bych to nezlomil.

4a9246be89cd389c37df258177aef063.jpg

Upraveno uživatelem zceyee
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, to je klasika, me to taky dotahujou pri vymene na moment a ja to pak jenom zkontroluju po par desitkach km, ale pak jsem tam nechal menit abs cidlo a kdo by se s nejakym momentem pak sral kdyz to jde razovym utahovakem taky. A neupadne to. :D Nadruhou stranu ja se jim ani nedivim, lidi si nechaj neco delat na podvozku a potom je hodne blba reklama "skoro mi upadlo kolo, uz tam nejedu" kdyz to pak nekdo po x km nezkontroluje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 34 minutami, zceyee napsal:

Jj, to je klasika, me to taky dotahujou pri vymene na moment a ja to pak jenom zkontroluju po par desitkach km, ale pak jsem tam nechal menit abs cidlo a kdo by se s nejakym momentem pak sral kdyz to jde razovym utahovakem taky. A neupadne to. :D Nadruhou stranu ja se jim ani nedivim, lidi si nechaj neco delat na podvozku a potom je hodne blba reklama "skoro mi upadlo kolo, uz tam nejedu" kdyz to pak nekdo po x km nezkontroluje.

Jako lidsky to chápu, ale těch sprostých slov, co lítalo vzduchem 😄

prostě někdy se zadaří

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už se to tady i jinde probíralo, oni ti gumárníci mají ten utahovák jako modlitební mlýnek nebo erotickou pomůcku, to rachtání je přivádí do extáze. A taky je mezi lidma furt zažité že se to musí pořádně utáhnout. Jenže ty šrouby mají předepsaný překvapivě nízký moment, typicky u osobáků tak 100-150 Nm a když to někdo dotříská tak že se pak na tom rozvalí klíč, kolik tam asi tak mohlo být? 300 nebo víc? A co to asi udělá se šroubama? Co s dírama v disku? Odhaduju že kolo neupadne proto že nebylo dost utažené, teď nechme stranou případ kdy to fakt někdo vůbec nedotáhne. Spíš se při dotahování překročí mez pevnosti a něco uhne a pak už to nedrží. Rozmáčknout materiál litého disku asi nebude vyžadovat moc síly navíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vždycky se mi ježí vlasy až na zádech, když vidím, jak v pneuservisu napřed všechny šrouby přetáhnou pneumatickým utahovákem a pak to jako obejdou s momenťákem, kterej jenom udělá lup lup, ale už nic neutahuje. Když jsem se snažil jim vysvětlit, že to je špatně, tak vyšlo najevo, že vůbec nevědí co dělaj. Jenom cvičený opice.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, Jerryl napsal:

Vždycky se mi ježí vlasy až na zádech, když vidím, jak v pneuservisu napřed všechny šrouby přetáhnou pneumatickým utahovákem a pak to jako obejdou s momenťákem, kterej jenom udělá lup lup, ale už nic neutahuje. Když jsem se snažil jim vysvětlit, že to je špatně, tak vyšlo najevo, že vůbec nevědí co dělaj. Jenom cvičený opice.

 

Já jsem to viděl taky...jsem si myslel, že na těch pneumatických mají nastavených třeba 90N a zbytek dotáhnou klasicky klíčem tak jak se má. Nebo se pletu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...