Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, Dráteník napsal:

Kontrolovat dotažení šroubů i kol po sto kilometrech?? Cikrávo já mám jenom obyčejnýho roostera, ale cokoliv kontrolovat na autě jsem naposled dělal na škodě 105 balhé paměti. U roomstera jenom dolévám benzín a vodu do ostřikovačů a tí to hasne.

Mee too🙂 Od roku 88 jsem měl cca 20 aut, ujel 2 milióny km a 150 000 majlí po Státech, ale kontrolovat dotahování kol fakt ne.

Upraveno uživatelem neuromancer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamarád měl volný šroub 2 měsíce zpátky.
Něco mu tam rachtalo a bál se to že to sou brzdy. Taky mi to prislo divné ale jako první věc říkám zkusíme šrouby.
Takže je to nepravděpodobné ale děje se to. Každopádně obejít kola s klíčem zabere 30s. Akorát 50km mi příjde dost kontroluju to jak dojedu domů a pak ještĕ později.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, zceyee napsal:

A ted si predstav co by se stalo kdybys tam nebyl. :D

No ja som tam vzdy, nefajcim, tak kde by som inde bol a toto som zazil vazne iba tam. Inak uplne bezne stojim nad borcom a on tam tie sroby naraza utahovakom ako samorezky,... a ked mu to povies tak dalsiu sice nasadi rukou, ale tu nasledujucu uz ide zase samorezka style. A je mu uplne jedno jak moc nasraty od neho odides lebo za tebou stoji vzdy fronta dalsich, ktori budu jedine radi ked tam uz nabuduce nebudes.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, African napsal:

Správný moment mají nastavený přímo na pneumatickým utahováku, ruční už je jen pro kontrolu...takže dle mého to dělají správně. 

nic nemají nastavenýho, taková věc není. Ty utahováky mají jen jakési nastavení intenzity, velmi symbolické. Ono to pracuje úderama takže i při slabé intenzitě to dokáže utahovat teoreticky donekonečna, stačí jen dost dlouho rachtat. I pochybným slaboučkým utahovákem na 12 voltů jsem bez problémů ulamoval zarezlé šrouby M12 při rozebírání antenního stožáru. Když nepovolil, stačilo chvilku podržet, rup a byl "odšroubovanej".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po 50 km po přehození kontroluju, Rovnou si nechávám v autě momenťák. A jedikrát se mi kolo povolilo, neupadlo. Začlo vibrovat. Zastavil jsem a dotáhl celý auto. Doma jsem pak zjistil, že chyba byla na mý straně. Letní sada měla kuželová sedla, zimní pak polokulová. Já tam poslal stejný šrouby, vůbec mne to netrklo. Už se mi to nestane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, geometr napsal:

Zkus si představit, kdybys to měl dělat, že každej šroub nasazuješ ručně. A zdaleka všechny disky nejsou plecháče, kde ty šrouby čuměj ven.

Ja neviem no, skoly nemam, ale asi by som si dal ten orech z utahovaku na chvilu dole a nasadzoval to nim. Chapm vsak ze je to ukon navyse :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, Americkej napsal:

Po 50 km po přehození kontroluju, Rovnou si nechávám v autě momenťák. A jedikrát se mi kolo povolilo, neupadlo. Začlo vibrovat. Zastavil jsem a dotáhl celý auto. Doma jsem pak zjistil, že chyba byla na mý straně. Letní sada měla kuželová sedla, zimní pak polokulová. Já tam poslal stejný šrouby, vůbec mne to netrklo. Už se mi to nestane.

na to není potřeba momenťák, stačí ten klíč co je nebo možná býval ve výbavě. Jen tak jednou rukou, když se šroub nehne je to v pořádku. Myslím že jde spíš o to že by se na některý zapomnělo, pokud je všecko správně, není důvod aby se to povolilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, cali napsal:

Ja neviem no, skoly nemam, ale asi by som si dal ten orech z utahovaku na chvilu dole a nasadzoval to nim. Chapm vsak ze je to ukon navyse :D

To se dá i s nasazeným, jen to prostě vezmeš rukou a když se chytne jedeš..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mívají na to dlouhý ořech na akuvrtačce, ta to nezničí kdyby se netrefil do závitu. Ono to jde blbě, obzvlášť litý kola trefit na díry. Na to je taky pomůcka, tuším Pasaty to měly ve výbavě, takový kolík co se tam zastrčil a na něj se nasadilo kolo. Holt někde to dělají poctivě a jinde jsou mistři světa. Kultem byly a možná pořád jsou pomačkaný prahy od blbého zvedání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto si stavím dílnu a v prostředním vjezdu bude stát dvousloupovej 4T hydraulickej zvedák. Ne proto, že bych se chtěl živit pneuservisem, nebo přehazovat sousedovi za pár vajíček. Já se čím dál víc bojím patlalů. A ti jsou skoro všude, kam vlezu. Čest výjimkám!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mám za to, že tohle platí obecně, i když, jak jsem psal, na pneuservisy (lidi v nich) jsem měl zatím kliku. Já bych si tak nejradši všechno udělal na autě sám...

Edit:  ... ale teď mám auto pořád jako spotřebák max 4 až 5 let a pak jde, žádný mazlíky, i když každý svoje auto jsem měl rád. Tak mu dycky dopřeju, co má mít za pravidelný servis (i když teda volej 30 tis. jsem v něm ještě nikdy nenechal 🙂 ) a pak jde. Ale kdybych měl takový kousky, jako tu máte někteří z vás, taky si postavim dílnu / pořádnou garáž se zvedákem a lapolem 🙂

Upraveno uživatelem geometr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 minutami, Americkej napsal:

Proto si stavím dílnu a v prostředním vjezdu bude stát dvousloupovej 4T hydraulickej zvedák. Ne proto, že bych se chtěl živit pneuservisem, nebo přehazovat sousedovi za pár vajíček. Já se čím dál víc bojím patlalů. A ti jsou skoro všude, kam vlezu. Čest výjimkám!

Tak to by chcelo este domacu prezuvacku, bez vyvazovacky sa da prezit, mozes tam sypat tie vyvazovanie gulicky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...