Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vlastiku, servis a dily budou stejne. Pekne osazenej ghost bude na stejnejch komponentech jako garazovka. Kupoval jsem ted klukovi patku na ghosta a stala pres 4kila, cca stejne jak na mojeho turnera... Jen pro priklad. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, TLD napsal:

Vlastiku, servis a dily budou stejne. Pekne osazenej ghost bude na stejnejch komponentech jako garazovka. Kupoval jsem ted klukovi patku na ghosta a stala pres 4kila, cca stejne jak na mojeho turnera... Jen pro priklad. 

Tak jasný, sériové komponenty a cokoliv si uděláš doma nepočítám, jde spíš o inhouse věci a nutnost vyhledat AD. Já mám domluvenou na konci sezóny po třech letech rozborku zadní odpružené stavby v Cannondejlu, což obsahuje vyčištění, promazání, lepení spojů, vše dle doporučeného manuálu výrobce za 800,00 Kč. V případě vadného ložiska se mění všechny, plus pouzdra za 2.800,-Kč komplet repas. Mám takový pocit, že u poctivých inhouse staveb ti za osm stováků nepodají ani ruku, ale třeba se pletu ;) Prostě nic proti tomu, inhouse dílnám fandím, ale pokud chceš dělat opičky, musí být na banány. Za to Fox jsem koukal, že nějak podražil nepozoruješ? Servis Dyadu u Švece 3500,00 Kč, před rokem o pětikilo méně, zajímavé.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cotic velmi sympatická značka, ja mam teda v hladacku ht Solaris uvidím na rok.

Teraz som si spravil radost nech sa tolko do kopca nenarobím a 1x9 mením na slx 1x12 a k tomu oval 34z.
Na oval som velmi zvedavý, ak to bude blbé hodím klasický :-D.


Saci bagr, kasli na kompozit, dle toho cim si jezdil a myslim kolo a auta  mas celkem vkus, koukni na toto
https://www.cotic.co.uk/product/flareMAX




4170a3132853e56074a7483bf7650751.jpg

Odoslané z SM-A600FN pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Afri, ten dyad byl ,, pruser" od zacatku a Canon to vedel, proto se to nechytlo. To je trosku lahudka no. 

Minimus, solaris je krasnej. Tak to sem zvedavej, zda ho poridis. Dobra volba. 

Ja uvazuji nad dalsim chromagem, proste to HT je nejlepší :) kor na jezdeni v cz. 

Ja vozim 1x11,32t prevodnik. A nehodlám menit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dyad je parádní záležitost, ale musíš se o něj starat. Ve Foxu my to řekli jasně, jak přestane zatahovat na 4mm, okamžitě na repas těsnění, jinak jde do kopru, no a lidi na to dlabou a pak se diví. Já ho budu posílat po třech letech poprvé a zatahuje stále na mm přesně. Jinak jízdní vlastnosti mě baví, chová se to jinak než tlumič který tlačí, sranda s ním jezdit, zatím si nemůžu stěžovat :punk: Dá se to brát také trošku  jako inhouse, drahé jak sviňa, drahý servis a ještě se to nedá ničím nahradit.. ...:lol2:

_20200702_150012.jpg

DSC_0113.jpg

_20200702_145925.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vždyť to je všechno o šiškách, až uvidíš co dnes chtějí za ty garážovky, tak se vrátíš ke Ghostu stejně tak jako Sacíbagr k Giantu. Nemluvě o servisu a náhradních dílech... 

Nj ony sou dnes všechny fully o penezích. Pod 50 se nic moc rozumnýho koupit nedá. A já vnímám hlavní problém těch garážovek taky v té nemožnosti se na to podívat, sednout a projet.

Když se tady řešily ty převody, jezdíte jednoplacku i na XC HT? Mám tam ještě původní 3x10 a říkal jsem si, že bych v rámci výměny katezy a řetězu rovnou překopal i ten převodník.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska jsem se byl zaregistrovat na zítřejší MTB závod v Touškově.... kategorie Elite. Cimbál by se měl začít bát :D

no, dělám si prdel....ale zafandit půjdu. Bude tam i plno zahraničních bajkeru.

dneska na trati trénovali junioři a kadeti...tyvle sem čuměl, jaký mají stroje. Tak jsem si kousek trati dal taky a je to slusnej hardcore. Ne nadarmo se říká, že ta trať má světové parametry.

IMG_20200703_140219.jpg

Upraveno uživatelem Gustaf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ohledně servisu tlumičů, nemáte zkušenost s tímhle borcem? Dneska jsem měl možnost s ním dobře pokecat a vypadá to, že kluk opravdu ví co dělá. Dává si do výroby nechat dělat i některá těsnění, na které nedosáhne nebo je výrobci šidí na kvalitě. Záruka repasu šest měsíců. Dyada mě Marťo ale bohužel neudělá, klidně bych mu ho rád svěřil, ale nedosáhne na opravný sady od Foxe, který si distribuci náhradních dílů pečlivě hlídá. Ohledně modelu jako takového, průšvih byl jediný v tom že v prvních sériích se dělalo slabé těsnění a že servisy si moc nevěděli rady s repasem a dodnes je 50/50 jestli to udělají dobře, naštěstí se problém prý objeví po prvních pár sjezdech a mělo by se to stihnout reklamovat v tříměsíční záruce. Další překvapivá věc, jak AD říká, že když ho nebudu repasovat pravidelně  každý rok, že ho zničím je prý neskutečný blábol. Celé je to jen o těsnění, které odejde, vyjede pístek a jen magor prý bude jezdit na tlumiči který tluče a nefunguje. Takže v klidu jezdit, po sezoně a třech letech užívání už by repas udělal, v záruce po repasu od Foxe mu nandat a pak zase tři roky v klidu. Jsem ani nevěděl že Scott má tu samou fíčurinu od DT Swiss, a prý taky na pohodu. Opravdu měl takový normální zdravý názor na věc, zkusím ho s Float Foxy předkem a uvidíme jak mu to půjde ;)

https://www.kgbike.cz/

scott-dt-swiss-equalizer-3-rear-shock-for-genius-lt-2011-p336996-500783_medium.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...