Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

před 9 hodinami, tikzot napsal:

No jasne;-) ta posledni pasaz po kamenech je mrda, ale stoji to za to. V chřibský máme chalupu;-) horní.

To bych umrel, ja mam problem pesky 🙂 Pravda je, ze uz neco vetsinou v nohach mam, ale na kole si to nedovedu predstavit. Jeste tak Jedlovou po tom asfaltu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosim pekne o nazor. Mohli byste se podivat na tohodle krasavce? Chci jit je elektrokola, dat za nej max 100, ale radsi mene. Full v teto kategorii byva s mizernou vybavou a novy hardtail na hliniku. Zada uz nemam nejmladsi, tak bych se hliniku na pevnym kole rad vyhnul. Nevim, kolik toho pochyta karbon v pevnem ramu, mel jsemjen karbon na celoperu.  Vim, ze tohle ma starsi motor, neni to ta 4. generace, ale vybava a ram jsou skvele. Vaha snova. Bike&Run je bezproblemovy cykloobchod v Pardubicich.
https://sport.bazos.cz/inzerat/122484358/elektrokolo-haibike-xduro-hardnine-carbon-100.php

Upraveno uživatelem Roman I.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta RS-1 je IMHO vidle na závodní XC kolo s lehkým chrtem v sedle  - a ani tam nevyniká tuhostí. Takže otazník.

Určitě si zkus, zda ti vyhovuje charakter / chování pohonu Bosch. A pak pro porovnání Spešl Levo HT s motorem Brose = o dost lepší

Kolegyně před pár měsíci na moje doporučení koupila z druhé ruky Levo HT s vyměněnou vidlicí (RS Pike) s pár set km za lehce přes 50 tKč, totálně nadšená.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, filltos napsal:

Měl bych dotaz ohledně rotační vůle v zadním kole. Při zabrždění je rotační vůle a vypadá to v uchycení náboj-centerlock. Je to problém nebo se to stává a vydrží to? Náboj je nějakej Deore.

Třeba to ani nebude nábojem. Když máš zabržděno a zkušíš otáčet kolem, tak se malinko hýbou brzdové destičky ve třmenu - to je vlastnost, ne vada

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 minutami, Duke650 napsal:

Ta RS-1 je IMHO vidle na závodní XC kolo s lehkým chrtem v sedle  - a ani tam nevyniká tuhostí. Takže otazník.

 

Diky za postreh. Ja u te vidle mam trosku obavu, ze kdyz se jednou za uherak vymelu, aby to hned neodsraly nohy. Ne teda ty moje. Na bikeforu psali, ze neni zak mekka. Jdu patrat dal.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, filltos napsal:

Měl bych dotaz ohledně rotační vůle v zadním kole. Při zabrždění je rotační vůle a vypadá to v uchycení náboj-centerlock. Je to problém nebo se to stává a vydrží to? Náboj je nějakej Deore.

Já tedy když zabrzdím zadní kolo, tak vakl nulový, to kolo se nehne ani o milimetr. Jak píše Duke650, můžou to být destičky, ale to by jsi lehce poznal a viděl by jsi jak se hýbou. Já bych to viděl jako opravdu problém v náboji....těžko říct. 

_20200723_163727.jpg

Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, filltos napsal:

Měl bych dotaz ohledně rotační vůle v zadním kole. Při zabrždění je rotační vůle a vypadá to v uchycení náboj-centerlock. Je to problém nebo se to stává a vydrží to? Náboj je nějakej Deore.

By mě docela zajímalo, co to jen taková rotační vůle může být...

Když brzda při brzdění škube a vydává nepříjemné zvuky, tak bych zkontroloval všechny vůle "v okolí" (vůle v náboji, dotažení centerlocku a RU, případně pevné osy). Také to může být způsobeno tím, že některé kotouče mají velké perforace, nebo jak to říci, které mají ostré hrany, ty se pak při brzdění zakusují do destiček a celé se to rozvibruje. Pak je dobré ty hrany trochu srazit. Good luck!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...