Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Mam prosbu na mistni znalce. Premyslim o koupi mtb. Jenom jsme ze soucasne nabidky dost zmateny - jsem hlavne bezec, co sem tam popojede na silnicce. Posledniho horaka jsem kupoval pred 20 lety... Kdyz se ted divam co vsechno je za typy (xc, trail, endurance, enduro, all mountain), tak spis vim co nechci nez chci.

Cil je mit kolo, co je do tezsiho terenu (takze ne gravel) na delsi vyjizdky, ale zadny sileny sjezdy nebo skoky. Pouziti je hlavne od rijna do brezna v marastu, kdy chci trochu rozbit bezecky stereotyp a uz mi hrabe z Neosmartu ve sklepe.

nepotrebuji konkretni typ, spis dostat zakladni prehled co ma clovek hledat/vyvarovat se. Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Ajaj napsal:

Mam prosbu na mistni znalce. Premyslim o koupi mtb. Jenom jsme ze soucasne nabidky dost zmateny - jsem hlavne bezec, co sem tam popojede na silnicce. Posledniho horaka jsem kupoval pred 20 lety... Kdyz se ted divam co vsechno je za typy (xc, trail, endurance, enduro, all mountain), tak spis vim co nechci nez chci.

Cil je mit kolo, co je do tezsiho terenu (takze ne gravel) na delsi vyjizdky, ale zadny sileny sjezdy nebo skoky. Pouziti je hlavne od rijna do brezna v marastu, kdy chci trochu rozbit bezecky stereotyp a uz mi hrabe z Neosmartu ve sklepe.

nepotrebuji konkretni typ, spis dostat zakladni prehled co ma clovek hledat/vyvarovat se. Diky

Pokud plánuješ jezdit i hodně asfalt, tak pak HT, ale zase v terénu ti to tak nebude pomáhat, ale pokud to spíše vidíš na přírodu a kopce, tak XC.

Kola ber určitě 29", vepředu 1 placku (pro tebe bude lepší ve předu mít větší počet zubů), další věci jsou už pak otázka budgetu, ale karbon je karbon a na sjezdy ti může pomoct teleskopická sedlovka.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bral jako doplnek k silnicce kvalitneji osazene karbonove HT. Nejezdim zadne extremy, fulla nevyuziji. HT zvladne urcite vic, nez na co mam koule sjet. Navic je ve stejne cene s fullem dle meho lehci, jednodussi na servis. Teleskop sedlovka supr, ale jak casto ji vyuzijes... hned mas min 6K usetreno.

Steel is real. Jo. Taky obcas kouknu po ocelove silnici. Ale jeste na ni nemam nasetreno ctvrt mega:))) Musis si fest priplatit, pokud resis celkovou vahu kola:))


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Igicz, souhlasim a na HT dam mozna vetsi pekla nez na fullu...akorat s tou sedlovkou mam jinej nazor, pokud bude jezdit teren, pouzijeto to casteji jak saltr :)

A s tim karbon je karbon... no, trail full mam aktualne karbonovej, protoze jinek material nebyl a dalsi kolo bude hlina... to nez to nacpat do ramu, tak radsi utratit za karbonovy kola, tam je to znat strasne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wawriku, proti alu co sem mel, a jsou to slusne rafky, to neskutecne jede, ale neskutecne. A je to tuhe jako prase, poznas v prvnim vinglu. 

Karbon rafky se jezdej v tezkym terenu hodne. Samo, ze to muzes rozbit, stejne jako cokoliv, ale to uhli snese hodne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nenosí niekto ľadvinku na bajk? Rozmýšľam o niečom teraz na kratšie výjazy, aby sa mi nepotil chrbát. Inak nosím batoh, ale teraz je už rýchlo tma, tak jazdím menej.

Pozeral som tento Pinguin. Má s tým niekto skúsenosti? https://www.pinguin.cz/hipbag#prod-features

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 minutami, jsiska napsal:

Zeptam se, zda nekdo prechazel z mechaniky na di2? Jake jsou zkusenosti, jste spokojeni nebo by vam ve skutecnosti mechanika stacila.

Přešel jsem z Dura-Ace Di2 na Sram Red AXS ... a zpět k mechanice Dura-Ace. Už bych zpět do elektriky nešel. Servis lanka je pro pitomce, servis čehokoli pod proudem naopak ... poslední co mě přesvědčilo byl rozhovor s Petrem Saganem, (na Roubaix vezl 2x mechaniku) u piva mi potvrdil co si myslím ... lanko je lanko :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...