Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

před 32 minutami, Libor_OV napsal:

Máte, prosím, někdo zkušenost s touto pumpou - BETO One For All CFL-003, Jde mi o to, žemůžu někdy potřebovat nasadit bezdušový plášť, tak abych nemusel do servisu. (Vzduchový kompresor nemám.) Děkuji

Mám ji relativně chvilku a použil ten tubeless režim vlastně jen jednou, když jsem po zimě dolíval tmel. Za mě naprosto v pohodě. Překvapuje mě, že tohoto typu pump je tak málo. V téhle cenovce navíc asi není moc o čem přemýšlet.

K tomu mám na cesty v batohu Topeak Shock n Roll, která zase umí krom klasickýho dofoukání plášťů i nafoukat vidlici a tlumič. A jsem pumpičkově spokojen :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cvaká mi střed. Je to otravný a na tom karbonu to je hodně slyšet. Není to pedálama ani sedlovkou (oboje si popravdě taky sem tam svůj zvuk udělá, ale dovedu to rozlišit). Dělá to při jízdě ve stoje a nebo i při středně silové jízdě v sedě. Prostě pokaždé když netočím pedálama jen tak na volno. Je to monotónní, jedná klika třikrát pocvaká, druhá tak 2x.

Odmontoval jsem levou kliku a sundal ji, pak vysunul i druhou s převodníkem, všechno důkladně očistil a odmastil, namáznul vhodnou vazelínou, poskládal a jel otestovat. Zpočátku to bylo tak o 90% lepší, ale zakrátko vše při starém.

Je ještě něco, co můžu zkusit, než s tím pojedu do servisu a dám určitě dlouhou a v tomhle počasí nehodící se pauzu od kola?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám kolegu co si pojmenoval kolo.

Říká mu: "Genzve", to je taková láskyplnná zkratka od "generátor náhodných zvuků" :D

 

Ne že bych tě chtěl nasrat, spíše odlehčit ;)

Zkus takový ten servis co ti dojede až před dům, tuhle si to lidi dost chválili, servis dělají na počkání, ale jen jestli jsi ve větším městě. 

Upraveno uživatelem Tom4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, RomanP napsal:

Cvaká mi střed. Je to otravný a na tom karbonu to je hodně slyšet. Není to pedálama ani sedlovkou (oboje si popravdě taky sem tam svůj zvuk udělá, ale dovedu to rozlišit). Dělá to při jízdě ve stoje a nebo i při středně silové jízdě v sedě. Prostě pokaždé když netočím pedálama jen tak na volno. Je to monotónní, jedná klika třikrát pocvaká, druhá tak 2x.

Odmontoval jsem levou kliku a sundal ji, pak vysunul i druhou s převodníkem, všechno důkladně očistil a odmastil, namáznul vhodnou vazelínou, poskládal a jel otestovat. Zpočátku to bylo tak o 90% lepší, ale zakrátko vše při starém.

Je ještě něco, co můžu zkusit, než s tím pojedu do servisu a dám určitě dlouhou a v tomhle počasí nehodící se pauzu od kola?

Zkus zkontrolovat a poradne utahnout zadni upinak/osu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vím, na minulém kole mi naopak přišlo, že je to hlavový a pak to dělala hadička k zadní brzdě, co tak nějak rezonovala o vrchní trubku rámu. Minimální kousek oboustranky a měl jsem nový kolo. 

Tady jsem to zkusil eliminovat nešlapáním a naopak namáháním hlavovýho a bylo ticho. Totéž se sedlovkou

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V mém případě se osvědčilo máznout zadní pevnou osu. A i když mám alu sedlovku v karbonovém rámu máznutou pastou na karbon, tak se to po pár hodinách začne zase ozývat. Pak stačí zastavit, pootočit sedlovku doprava/doleva, pootočit objímku sedlovky tam/zpět , zase zafixovat a je klid. Jo a mám pastu i mezi objímkou sedlovky a rámem,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, RomanP napsal:

Cvaká mi střed. Je to otravný a na tom karbonu to je hodně slyšet. Není to pedálama ani sedlovkou (oboje si popravdě taky sem tam svůj zvuk udělá, ale dovedu to rozlišit). Dělá to při jízdě ve stoje a nebo i při středně silové jízdě v sedě. Prostě pokaždé když netočím pedálama jen tak na volno. Je to monotónní, jedná klika třikrát pocvaká, druhá tak 2x.

Odmontoval jsem levou kliku a sundal ji, pak vysunul i druhou s převodníkem, všechno důkladně očistil a odmastil, namáznul vhodnou vazelínou, poskládal a jel otestovat. Zpočátku to bylo tak o 90% lepší, ale zakrátko vše při starém.

Je ještě něco, co můžu zkusit, než s tím pojedu do servisu a dám určitě dlouhou a v tomhle počasí nehodící se pauzu od kola?

Jestli je v tom rámu středový složení nalistovaný (press fit), tak bych se vsadil, že to dělá právě to. Tam pomůže jenom vyrazit, důkladně očistit kontaktní plochy a nalisovat nanovo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...