Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Tak tak, vlastně se nám teprve rozjela podzimní sezóna. ;)

Aspoň člověk nemusí čekat dlouho do večera na západy slunce :)

20211015_174101_copy_1008x756.thumb.jpg.e82d75e641aca9fa42d7a37e0579ef6e.jpg

Upraveno uživatelem Tom4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, Gustaf napsal:

Sezona nikdy nekončí...

Ale jo, končí... 31.12., o půlnoci si dáš předsevzetí, cíle kam vyrazit, kde jsi ještě na kole nebyl... A pak, až vystřízlivíš, tak ti 2. nebo 3.1. začne nová sezóna. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno, přiznám se, že od prosince do února se moc na kolo nedostanu, teda spíš hůře motivuju, zima, blato a nemám blatníky... Ale po přestěhování do Posázaví jezdím pravidelně s klukama poslední  Silvestrovskou jízdu. Tím to tedy beru jako konec sezóny. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukam po nove silnicce. Prvne jsem chtel kozu, mam v planu iron mana. Ale zatim koupim klasickou a kozu si koupim az na zavod pristi rok. 

Zatim jsem koukal po bazaru, libil se mi jeden sworks na rovalech z lonskeho roku. Ale nez jsem mel cas na nej zajet kouknout, tak se prodal.

Kdyby nekdo neco zahlidl, tak budu rad.

Budget do 150. Chci asi zkusit kotouce a rad bych aby uz tam byly 50mm kola, at nemusim dokupovat. 

Na zadne znacce extra nelpim. Merim 182cm, takze asi 56 velikost.

A klidne vezmu i nove, pokud to bude davat smysl..

Dik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není to úplně bike, ale baví mě teď toto 🙂 Na prostřídání s bicyklem je to příjemná změna a když člověk celý den sedí v kanclu, tak je mi to příjemnější, než si zase sednout na kolo. 

Zajímavé je řešení pohonné jednotky, kde je to řešení "all in one", tedy baterie, elektronika i motor všechno v náboji zadního kola. Naprosto bez drátů.

V reálu to funguje tak, že ke každém odrazu elektronika přidá předem určenou sílu. Prakticky se tak člověk nadře stejně jako na klasický koloběžce, ale jede výrazně vyšší rychlostí. Díky tomu se dá jet na projížďku i s pomalejšíma cyklistama, kteří by člověku na normální koloběžce ujížděli. 

Co je mi sympatický, že to není Čína - ten motor je od fy. Zehus (původně italský startup) a Kostku zná asi každý. 

Tohle je už 3. generace od výrobce Kostka, měl jsem možnost zkoušet tu 2. generaci a rozdíl je opravdu markantní. 

20211008_163701.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...