Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Němečtí dispečeři ve Frankfurtu jsou považováni za netrpělivé. Očekávají, že budete vědět, kde je vaše místo pro nastupování, ale i že tam dojedete bez podpory věže. Tento rozhovor zachytili v PanAm 747:
Speedbird 206: "Dobrý den, Frankfurte, Speedbird 206 opustil přistávací dráhu."
Pozemní středisko: "Guten Morgen. Jeď na svoje místo."
Velký British Airways 747 vjel na hlavní dráhu a zastavil.
Pozemní kontrola: "Speedbirde, víš, kam máš jet?"
Speedbird 206: "Moment, kontrolo, hledám moje místo."
Pozemní středisko (arogantně): "Speedbird 206, copak jste nikdy nebyl ve Frankfurtu?"
Speedbird 206 (klidně): "Ale byl... V roce 1944... Ale to bylo v jiném Boeingu... A jen jsem něco shazoval a nezastavoval tady!"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jó, umytou rukolu mám taky rád - akorát nesmí být z Lidlu, kde ji ty hovada klidně nechávají ležet a zahnívat v teple. Když jsem si předloni k té paletě mezi mrkví a bramborama nechal předvolat vedoucího, protože uvnitř těch exkluzivně zatavených obalů s nečitelným datem spotřeby už se jim vylíhly a poletovaly octomilky, nasadil ztrápenej výraz že chlaďák jim dienstregalmá nepředepisuje - a stejně barbarským způsobem tam ten "freš und a hygieniš" zázrak prodávají dodnes... 🤢

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...