Přejít na obsah

Zásilka do USA


Doporučené příspěvky

Zdravím vás. Tak kolik nás je s problémem se zásilkou do USA přes ČP? Já čekám na doručení od 30.4. a stále nic. Odesíláno prioritně.

Reklamace se nepohnula a prý na to mají 3 měsíce. Reklamováno 5.6. 

Důvod, proč jsem to založil, je, že čekám na pozitivní zprávy od lidí se stejným problémem. Vím, že nás je dost, ale nevím, jak na tom jste.

Snad už máte někteří doručeno.

Držme si palce. ;)

Upraveno uživatelem VintageLover
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som posielal 9.6. do Kalifornie cez Slovensku postu, cize asi to bude obdobne ako vasa Ceska posta. Po 9 pracovnych dnoch ziadna zmena, zasielka ani neopustila SR, tak som bol reklamovat. Dali mi asi 5 stranovy formular, na vyplnenie ktoreho potrebujes asi tak 3. stupen VS vzdelania a nejake vecerne kurzy.... S tym, ze na odpoved na reklamaciu maju 60 dni. To som sa nestacil divit. A este, ze nech nechodim reklamovat pred poludnim, lebo to trva 20 minut (kontrola formularov) a na pobockach nemaju cas (u nas je ich asi 14 v meste).
24.6. sa zasielka zrazu objavila v NY a vcera bola dorucena. 

Predaval som hodinky panovi, ktory veril, ze v baliku dostane tehlu a nejaky vychodo-stredoeuropan postkomunisticky si bude uzivat jeho peniaze. To bolo na zaciatku korony, niekedy v marci. Tak som mu po dvoch tyzdnoch napisal, ze nech na to kasle, ze hodinky predam hocikomu na svete, len nie jemu konkretne, kedze je prijebany american. Vysvitlo ale, ze je to kurva japonec. Teda japonec, ale amerikanizovany japonec 🙂 Neviem, co je horsie.
Zlomil ma troch mesiacoch, kedze potom som uz tie hodinky vlastne predavat ani nechcel. A v zmysle napisaneho, s tym meskanim nasej posty aj USPS to bolo celkom dobrodruzstvo. Konecne si mozem vymazat hadam gigabajt posty...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, VintageLover napsal:

Zdravím vás. Tak kolik nás je s problémem se zásilkou do USA přes ČP? Já čekám na doručení od 30.4. a stále nic. Odesíláno prioritně.

Reklamace se nepohnula a prý na to mají 3 měsíce. Reklamováno 5.6. 

Důvod, proč jsem to založil, je, že čekám na pozitivní zprávy od lidí se stejným problémem. Vím, že nás je dost, ale nevím, jak na tom jste.

Snad už máte někteří doručeno.

Držme si palce. ;)

Nevím jak je na tom ČP, ale v druhém směru nemá USPS kapacitu v dopravních letadlech, tak to dávali na lodě (tj. +6 týdnů). Ale na infolince ČP byli většinou ochotní, možná ti poví jestli to taky nejde lodí.

Já jsem posílal jednu drobnost ke konci března do USA poštou, do dnešního dne nedorazila. Prakticky o nic nejde, takže mě to moc netrápí. Ale poučení pro příště - v případě podobně krize je nutné si připlatit za DHL, nebo podobnou službu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vydrz, Prtka, vydrz.

Kombinace CP a USPS je bohuzel posledni dobou vrazedna. Zasilka do US odeslana 2.4. a dorucena do NYC byla 5.6., tzn. trvalo to dva mesice. Tracking nefungoval, CP tvrdila, ze odeslala, USPS tvrdila, ze jeste nedostala k doruceni. Je v tom proste ted bordel. Pokud to chcete poslat rychleji a bezpecneji, tak idealne DHL nebo DPD.

I kvuli tomuhle si netroufam ted z US nic objednavat nebo nechat zasilat. Chce to ale trpelivost, oni to nekdy doruci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na trackingu je poslední info z 30.4. "odeslání zásilky do země určení".

Přes jednu kompetentní osobu se mi podařilo zjistit, že zásilka přistála 9.6. na JFK airport v NY. Dále už nevidí, protože už to je záležitost USPS.

Adresát bydlí ve městě Darien ve statě Connecticut, což je autem 45 minut na JFK airport. Trošku se děsím toho, co jim tam tak dlouho trvá, že to tam kdo ví kde leží 3 týdny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som posielal na Aljasku, Slovenska posta, podal som to 29.5.2020, odislo 2.6., scan prichodu New York 7.6., potom sa to trochu motalo po statoch, Anchorage out of delivery 15.6.

Mam 2 zasielky teraz ja, tak snad to dojde rovnako rychlo, aj ked trochu pochybujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...

Balíky vždy posílám přes TNT/FedEx ale už se mi taky stalo že balík do česka z británie byl dvakrát v holandsku, jednou se vrátil zpět do británie pak se nějakým záhadným způsobem dostal do německa a po asi 9 000 km dorazil do ČR :D 

Přes DPD mi šly z británie balíky dva, oni je označili jako tři. Jeden dorazil do tří dnů, na druhý jsem čekal dva týdny.

S DHL Express moc zkušeností nemám ale když mi letos šel balík z JAR tak doma byl do tří pracovních dnů

Takže problémy asi mají všichni, občas se něco nepovede ale většinou se vyplatí si zaplatit za něco jiného než poštu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...
  • po měsících...

Moji zásilku do USA doručili za 3 měsíce.

Psal jsem o tom už sem. ČP momentálně never more.

 

Takže aktuálně jsem vybral FedEx. Zatím není ukončeno, tak nemůžů ještě úplně hodnotit, ale nějaká hitparáda to taky nejni.

Objednal a zaplatil jsem zaslání. Čekám na kurýra. Kurýr bez aviza dorazil, bohužel mi FedEx nezvládl do jeho příjezdu zaslat štítky a dokumenty. On že čekat nemůže, tak prý přijede druhý den. OK. Den navíc zkousnu.

Předpokládal jsem, že balíček vyrazí do USA druhý den po vyzvednutí. No tak nee. Místo v pátek, odesílají v pondělí (včera).

Dnes v úterý mi přišel od emerické zaměstnankyně FedEx požadavek na doplnění. Že prý popis hodinek nestačí (vintage manuální chronograf, zlacený - to je málo?).

Mám vyplnit jednostránkový dokument. Popis zboží, číslo zboží, tarifní číslo, x dalších otázek vč. třeba počtu kamenů ve strojku, typu náramku/řemene a z čeho je vyrobený (jak to mám do pytle vědět, z čeho je ten noname fujtaxl řemen, na kterým jsem to tam poslal?). Perličkou je otázka: pokud je strojek v nižší hodnotě než 15 USD, měří více než 15,2 mm? Zvolte ano/ne. Vzhledem k tomu, že strojek je dražší než těch 15 babek, tak ani netuším, jak tedy zní správná odpověď.

No nic, poctivě jsem vyplnil, co jsem byl schopen a doplnil informaci, že se jedná o soukromý prodej použitých náramkových chronografů starých přes 50 let a že na některé otázky odpovědět nelze.

Za dvě hodiny se mi vrátil email zpět - prý je vyplněný neúplně - musím doložit z jakého materiálu PŘESNĚ je vyrobený řemínek, ne že se domívám, že je hovězí nebo vepřový. A mám také udělat rozpad hodnoty: kolik stojí strojek, kolik pouzdro, kolik řemínek. WTF?

Kašlu na to, něco jsem tam napsal a posílám zpět. Netuším, v čem je rozdíl, jestli ten hnusnej řemen je hovězí nebo vepřový, ale plyne mi z toho, že úředník v USA se limitně blíží úředníkovi u nás doma. Kam ten svět spěje.

 

Tak teď už jenom doufám, že to adresát skutečně dostane a v nějakém rozumném čase.

 

PS: přikládám ten suprový formulář

worksheet.thumb.jpg.b2452b6c8973bba2c328a82b2d58629f.jpg

Upraveno uživatelem Dzos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dzos: A co jim tak napsat, že to řemínek je genuine leather. Toto označení má hodně univerzální záběr.

Ať nedělám chytráka - následující tvrzení jsem četl zde na fóru ve vlákně o clení hodinek. - Že ten dotaz z čeho je vyrobený řemínek může být skrz ochranu zvířat. jakože kdyby byl vyroben z nějakého chráněného zvířete. Ale jestli to je ten důvod potvrdit nedokážu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...