Jump to content

Prosba o zhodnocení pravosti RADO hodinek


Recommended Posts

Poprosil bych Vás o ověření pravosti hodinek Rado Sintra. Hodinky jsem zakoupil v eshopu www.jomashop.cz, přišly mi minulý pátek. Hned po rozbalení jsem si všimnul, že “luminescenční” tečka u 10tky je mimo svou pozici. Napsal jsem na jomashop, aby se mi k tomu vyjádřili. 4 dny žádná komunikace, prakticky zcela ignor. Nakonec se mi podařilo dopsat na whatsapp chatu k nějaké slečince, které si vedla diskuzi ve stylu, ať se o to postarám sám, že je to nezajímá a že ne všechno na světě je tak, jak bychom chtěli. Ať si to odnesu k nějakému hodináří (ja trval minimálně na oficiálním, to oni že je zbytečně drahé) .Tohle mě dostalo do varu a zavolal jsem do banky, zda je nějaká možnost refundovat platbu - dostal jsem instrukce jak na to. (jsem taky online prodejce, takže tohle chci absolvovat jako poslední, ale jejich jednání mi přijde hrozné).

Napsal jsem na Jomashop s nabídkou ať mi je vymění nebo zaplatí opravu v ofiko servisu. Z jejich strany opět totalní sviň*rna, že nic vyzvedávat na svoje náklady nebudou, abych jim je poslal zpět na svoje náklady (tzn extra 2000 za poštovné a propálené DPH+clo) a že pak se uvidí. Toto ještě řeším, tedy jenom upozornění pro další členy na nákupy v tomto shopu.

Mohu Vás poprosit o informaci, jak poznat, že se jedná o originál? případně zda je pouze jediná možnost to odnést k Dušákovi na servis?

 

4B51A82E-FEBB-4301-910B-DA2E8E89E448.jpeg

AB2E061B-B5AD-4A41-9757-FD5E835F8BE2.jpeg

441CE25C-BC3B-409A-819D-85ED2F1EB1A0.jpeg

Link to post
Share on other sites

Ahoj, k otázke čo s touto nepríjemnosťou ti žiaľ neporadím, ale je Rado jedna z mojich obľúbených značiek, viacero som ich mal aj z Jomashopu. O pravosti určite nemusíš mať pochybnosti.

Edited by tr0t3l
Link to post
Share on other sites

Ty fotky jsou nevypovídající, nejde na nich pořádně nic vidět.
Nejjednodušší cestou je navšívit oficiální servis, a pokud nic jiného, popros je, zda by ti nevystavili písemné potvrzení vady.

Link to post
Share on other sites

Nakupovat na Jomashopu z pozice zakaznika na druhe strane zemekoule je za me blbost presne z duvodu mozne vady, zavady, spatneho kusu a spatnych zkusenosti, recenzi.. Cetl jsem si pribehy, kdy v krabicce hodinky ani nebyly... Kdyz uz, tak chrono24 a trusted dealer, Evropa.. Falza by si snad nedovolili poslat.. I kdyz dodrbany hodinky ocividne pouzity neni problem, jsou to americti smelinari. Ted ale asi uz vis, proc tam na nich byla, predpokladam, velmi lakava cena.. Zkusil bych offi zastoupeni v CR s dotazem na cenu vymeny cifru, opravy indexu. 

 

Link to post
Share on other sites

Počítám s tím, že tohle nebyl šťastný kup. Pořád doufám, že tím strašákem s plnou refundací u banky je snad donutím do nějakého kompromisu - byť mi to jde proti slušnému jednání. Od USAků jsem čekal víc prozákaznický přístup. Každopádně děkuji za ujištění, že jsou originál. Při nejhorším se s tím opravdu naučím žít

Zkoušel jsem ještě nyní vyfotit zrcadlovkou ten ciferník, ale nemám makro objektiv, tak je to snad horší jak tím iPadem. Ve zkratce pokud to neni vidět. Na 10tce je bílá tečka, která má ve tmě “světélkovat” a je posunutá mimo své místo, prosvítá tak bílý podklad, který má být zakrytý.

Link to post
Share on other sites

Hodinky to jsou parádní a ta "piha na kráse" na fotkách vidět je, ale podle mě to není žádná katastrofa. Je to jako piha na tváři krásné holky, originalita, podle které ty své hodinky vždy bezpečně poznáš. Samozřejmě ti přeji, aby se to podařilo vyřešit k naprosté spokojenosti.

Link to post
Share on other sites
před 10 hodinami, tombas napsal:

Hodinky to jsou parádní a ta "piha na kráse" na fotkách vidět je, ale podle mě to není žádná katastrofa. Je to jako piha na tváři krásné holky, originalita, podle které ty své hodinky vždy bezpečně poznáš. Samozřejmě ti přeji, aby se to podařilo vyřešit k naprosté spokojenosti.

Přesně. Seikaři o tom můžou vyprávět. Ale každý to má nastavené jinak, někomu taková drobná nepřesnost nevadí a jinému červík hlodá a hlodá a drobnost pocitově naroste do nesnesitelných rozměrů. Taky bych to nechal uzrát, u mne kritický pohled na jedny hodinky poleví po pořízení dalšího kousku (s novou vadou na kráse, která odpoutá pozornost od vady předchozí ;o)
 

Edited by Datel
Link to post
Share on other sites

Vím co tím myslíte, děkuji i za “podporu” 🙂 Mám ten nákup i jako takový lepší uchovatel hodnoty než např nákup jiné věci pro moje potěšení - typicky nová televize a ta vada mi pak vadí tedy do budoucna. Na ty hodinky koukám od mých cca 15-ti let, teď jsem si řekl, že si je koupím a nejsou 100%. Vím, že to není žádný top model/top brand a zrovna tady na fóru se netěší Rado žádné velké popularitě. Spíš jsem si je asi moc maloval ty roky 🙂

Link to post
Share on other sites

To je v pořádku, to asi každý chápe, že za své peníze požaduješ perfektní kvalitu. Jiná věc by byla, kdybys konkrétní hodinky kupoval už s tím, že takovou vadu mají a ta byla adekvátně kompenzovaná, např. slevou. 

Rado nemá celosvětovou záruku, na základě které by se to dalo uplatnit jako reklamace u AD?

Link to post
Share on other sites

Právě, tou druhou jakostí i argumentuju u Jomashopu. Nebylo to řečeno, popsáno,... Nejvíc mě ale štve zcela nulová odezva z jejich strany. Takže to asi dopadne na zkoušku refundace skrze banku. Za případné vrácené peníze to dám opravit nebo mi potvrdí, že takovou chybu Rado nevypustí - jsou to faky. Ať tak či tak, za mě hrozná zkušenost s Jomashopem nikoliv kvůli zboží (to se stane a dá se řešit, pokud je vůle), ale to jednání. Jak kdyby s tebou měli za každou cenu vy*ebat, jiný slovo pro to nenacházim.

Rado záruku celosvětově asi má, ale nikoliv u hodinek zakoupených u neoficiálních dealerů. Tady jsem odkázán na Jomashop. Je to stejné jak u šedivek mobilů vs ofiko distribuce.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
před 4 minutami, tombas napsal:

Už to nějak dopadlo?

Banka zamítla reklamaci - že prý s ní prodejce nesouhlasí. Informace z tohoto pondělí po cca 50ti dnech čekání. Napsal jsem do banky, že to byl zbytečnej čas, když od takového prodejce s tim co jsem jim poslal jak nekomunikujou, čekají něco jiného. Na základě toho prý znovu otevřou případ. Takže zase čekám. Hodinky nenosim, neposlal jsem je ani nikam na zhodnocení atd. Takže hodinky 3měsíce leží na stole a ani nevim, jestli je to originál nebo ne. Jenom vím, že s touhle vadou je nosit nechci. Takže žadné resumé ještě.

Link to post
Share on other sites
před 2 hodinami, tombas napsal:

Tak to mě mrzí, ale proč se ptám, mám taky na cestě hodinky z Jomashopu, tak trnu strachy, aby byly v pořádku, protože jsem je platil kartou a žádné zajištění tam není.

Tak snad bude nákup ok. Pro mě do budoucna informace, že pokud to půjde, raději platit skrze Paypal.

Link to post
Share on other sites

ja na jomashopu asi 4x nákupy a vše OK.Ale nakonec to bylo i levnější a celkem o dost..Každopádně RADO, aby mnělo špatně nasazený index?Já mněl RADO 4xhodinky, z toho jedny z jomashopu.No a vše, vždy špičkové, tak nevím..bud někdo ze zdejších mistrů, by to dokázal opravit .A což je velká pravděpodobnost. A cenově to pořád bude dobré.Nebo je vrátit,nebo nedělat nic..Jinak nádherný hodinky každpádně,tenhle model je super!!

Link to post
Share on other sites

jo a pravý jsou určitě,mněl jsem je taky..nic nenasvědčuje o opaku.Taky mně napadlo zda ten index se nějak nepohnul při dopravě,výstupní kontrola u takhle drahých hodinek je zcela jistě pečlivá..nejsou to žadné low-endy do 10t že..

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...