Přejít na obsah

Hřeb v kole - poradíte pneuservis v Praze


Doporučené příspěvky

Stala se mi taková nemilá věc, mám hřeb v kole a potřeboval bych to "spravit".

Svůj ověřený pneuservis mám bohužel 140km odsud, takže se obracím na místní borce s prosíkem o radu - kam s tím, co s tím? Je to stará kára na popojíždění po městě, takže kupovat na ni dvě nový pneu se mi teda moc nechce (jo, vím, bylo by to nejlepší řešení), nejlépe asi zalepit takovým tím klínkem? Jsem docela zručnej a učenlivej, takže jestli to nevyžaduje nějaké spešl nářadí a existuje postup, jak to zapravit svépomocí, sem s tím. Jinak budu rád za doporučení nějakého pražského pneuservisu, kde mně úplně nevemou na hůl (pro představu auto je teď na Břevnově).

Díky díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně to nevyndavej. A třeba zajeď do pneu Procházka na karlovarský oni to svléknou, provrtaj, daj tam takovej hříbek a jezdíš dál.

Jinak tyhle samozávitový svině, co na tom drží všechny plasty podvozku jsem už taky nějaký nachytal...

Upraveno uživatelem bandicoot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak spešl nářadí nepotřebuješ. Sundáš kolo, vezmeš dvě montpáky a sundáš gumu. Vyndáš ten šroub, díru po něm protáhneš, navulkanizuješ gumovej špunt a napereš ho do tý díry. Za 20 minut to máš hotový a můžeš to nafouknout... 😆

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, elloco napsal:

Tak spešl nářadí nepotřebuješ. Sundáš kolo, vezmeš dvě montpáky a sundáš gumu. Vyndáš ten šroub, díru po něm protáhneš, navulkanizuješ gumovej špunt a napereš ho do tý díry. Za 20 minut to máš hotový a můžeš to nafouknout... 😆

Chtel bych te videt 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak k felthargovi dojeď, než to spravíš pokecáte o hodinkách, tím se dá zabít i 30 minut.

Jinak tohle spraví každej (skoro, samozřejmě) pneuservis opravdu za chvilku a nemyslim si, že by Tě museli brát hned na hůl, se zeptej, to Ti řeknou dopředu kolik zacvakáš. A jak píše bandicoot, nevyndavat! Já snad neměnil svoje kolo (tak možná jednou dvakrát za život jo), s takovymhle defektem jsem dojel dycky k prvnímu servisu, někdy jsem chvíli čekal pravda, ale fakt se mi nestalo, že by to někdo nechtěl opravit a ani si nevybavuju, že by mě někdo chtěl odrbat. Jednou, si vzpomínám, jsem teda musel pak kolo nechat převážit, ale stane se, no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 34 minutami, bandicoot napsal:

Hlavně to nevyndavej. A třeba zajeď do pneu Procházka na karlovarský oni to svléknou, provrtaj, daj tam takovej hříbek a jezdíš dál.

Jinak tyhle samozávitový svině, co na tom drží všechny plasty podvozku jsem už taky nějaký nachytal...

jojo, nevyndavat, to se vi. Vypada to na samozavitovou svini koncernovou :) ja uz jsem par takovych taky mel, ale dycky sem to prehodil na rezervu a co se delo dal pri oprave uz jsem nesledoval, jen si prave matne vybavuju neco o tom klinku (jak pises hribek) co se tam zevnitr da, jak mi to otec popisoval :)

před 24 minutami, elloco napsal:

Tak spešl nářadí nepotřebuješ. Sundáš kolo, vezmeš dvě montpáky a sundáš gumu. Vyndáš ten šroub, díru po něm protáhneš, navulkanizuješ gumovej špunt a napereš ho do tý díry. Za 20 minut to máš hotový a můžeš to nafouknout... 😆

nojo ale tak to je zasadni problem ale, ja mam jenom jednu montpaku! a ani nevim ted kde :D

před 5 minutami, geometr napsal:

Tak k felthargovi dojeď, než to spravíš pokecáte o hodinkách, tím se dá zabít i 30 minut.

Jinak tohle spraví každej (skoro, samozřejmě) pneuservis opravdu za chvilku a nemyslim si, že by Tě museli brát hned na hůl, se zeptej, to Ti řeknou dopředu kolik zacvakáš. A jak píše bandicoot, nevyndavat! Já snad neměnil svoje kolo (tak možná jednou dvakrát za život jo), s takovymhle defektem jsem dojel dycky k prvnímu servisu, někdy jsem chvíli čekal pravda, ale fakt se mi nestalo, že by to někdo nechtěl opravit a ani si nevybavuju, že by mě někdo chtěl odrbat. Jednou, si vzpomínám, jsem teda musel pak kolo nechat převážit, ale stane se, no.

tak budu k ellocovi velkorysy a odstopuju na nejakym z mych chronografu 45 minut? :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nojo, ja se od jisty doby prazskejm autoservisum na blind vyhejbam, proto se ptam tady :)

kdysi mi po ceste z hradce upadl na stary almere vejfuk a nez se dalo zastavit u krajnice tak sem tu trubku hezku zbrousil ze uz se to nedalo "navarit" tak si mne hezky nakasirovali tenkrat asi za 2-3 tisice ze se to musi seriznout a navarit kus vlnovce. Kterej byl samozrejme z nerezu takze sam o sobe byl urcite tak za litr :D bylo to nekde tam pod motolem na plzensky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, elloco napsal:

Já jsem kurva někde psal, že to chci dělat??? Chtěl si poradit, jak na to 🙂. Jinak pneuservisy maj dost plno, přezouvá se na zimu...

no jo, tak vsak to nebylo mysleny vazne :D ale kdybych nahodou poridil tatrovku, vim, na koho se obratit ;)) 

jdu si radsi taky neco nalejt at se nepoustim takhle po tme v zime do nejakejch kokotin :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

panove, diky vsem za bleskovy rady! necham to do pondelka uzrat, jelikoz ma bejt totiz hnusne, tak vsazim na to, ze budu linej se s tim drbat sam a zkusim tady v okoli nejakej pneuservis. prinejhorsim zalozni varianta ze to prehodim na paty kolo a tohle jim tam muzu nechat na dlouhy mazleni.

a ellocovi jeste specialni dik za poznamku o navalech v pneuservisech - aspon takhle nebudu predpokladat, ze odjedu za 15m s hotovym.

cheers! :cheers:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem si pomohl asi na týden v chorvatsku tím, že jsem v nejbližším železářství koupil ještě větší vrut (průměrově) a u benzinky přefouknul a šrouby vyměnil. Po dvou dnech jsem jel kolem benzinky , tak jsem to chtěl dofouknout  a nebylo třeba. Vydrželo to tam až do Brna, kde jsem to nechal opravit. Tož to je moje rada. Jinak od té doby vozím tu samou sadu, co je postlá výše a už se mi to vyplatilo. Výhoda je, že se nemusí sundavat ani kolo. Stačí vytočit volant a nebo se ohnout až k zemi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 minutami, wawrik napsal:

Čo je zlé na tej sade, o ktorej som písal vyššie?

Vubec nic! Jen se znam a vim, ze kdybych v desti, tme a zime prijel tady za roh na benzinu a tam by si rekli za sadu dve kila tak ta predstava, ze za 250 se s tim bude mazat nekdo jinej, by mela velkej potencial prevazit takovej ten pocit zadostiucineni a dobre odvedeny prace ze si to vyresim sam :D. 

hm ted mne napadlo - mozna se zkusim stavit v takovejch tech skanzenovejch autodilech vedle brevnovsky posty, tam sem minule poridil filtr na volej asi za 70 korun :D tam ty ceny odpovidaji tem cca nekolika desetiletim, o ktery se pri vstupu posunete zpet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vzhledem k tomu, že sada mě stála opravdu +/-200 Kč a bylo v ní pět knotů, tak už jsem si dalších pět za stovku dokoupil, neboť za dobu co ji mám, jsem těch pět použil. Pokud dobře počítám, tak za defekt se platí minimálně 300 (v Brně)a já jsem použil pět knotů za sto, ušetřil jsem 1400 kaček.To už se vyplatí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...