shaggy Odesláno 16. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října 2020 Na mojom kolese minule mechos roztrhal asi 5 tych tyciniek, kym sa to podarilo zalepit. 2 diery, tiež fauve srobiky.Pneu stare jak republika, bezpecak nesiel dole, znicil som orech... Takze som nasledne kupoval nove gumy a bezpecaky. A tiez brzdy mi poradil...Sakumprask defekt ma stal asi 900 eur Sent via IPoAC Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shewcza Odesláno 16. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října 2020 Knotem je to cajk, nemusis se toho bat. Nedávno jsem to taky opravoval. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodna Odesláno 16. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října 2020 No jo, nemažete klepe to. Pokud je guma tak tvrdá, se nedivím, že tam ten knot nešel. Jinak jsem se kdesi dozvěděl, že ty knoty nejsou povolený používat na provoz na pozemních komunikacích. Mělo by se to opravovat takovým hříbkem ze vnitř. Ale koho to jako tento, že. Hlavně že to funguje a dá se to udělat i v pustině. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snehulak54 Odesláno 16. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října 2020 (upraveno) jj, hříbek se používá. Má to lepenu plochu dosedací, takhle to vypadá... https://www.ddpneu.cz/opravny-hribek-prp-s-dratem-pro-prupich-6mm-v-licenci-michelin U nás je to za cca 600,- a jsme na Butkách. Upraveno 16. října 2020 uživatelem Snehulak54 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan7 Odesláno 16. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října 2020 Hříbek se používá u větších průměrů díry. A musí se sundat pneu z disku. Jinak běžně knotem. Pokud je díra na bočnici, tak jedině nová pneu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toams Odesláno 17. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října 2020 U mna minuly rok, auto po vyzdvihnuti zo servisu zahlasilo po par km nizky tlak v pneu a po obhliadke som nasiel peknu novu samorezku z podvozku v behuni, takze po vybaveni nejakeho zamerania a dofukani na pumpe naspat do servisu, chlapik si zdvihol auto do vysky oci, aby sa nemusel ohybat, vytiahol inkriminovanu sadu a nekecam, do 10 min bolo hotovo, mozno aj menej. Len vytiahol srob, vycistil dieru tym pilnikom, knot napatlal tym vulkanizacnym lepidlom, narval vidlickou dovnutra, presah zrezal a este sa u toho nonstop vykecaval. Hotovo ... servis autorizovany, cena nula. Je sice mozne, ze som to chytil az 200m za branou, ale seriozny pristup, cenim ... i ked po tom, co od poistovne zkasli cca 100k za opravu (protektor z kamionu v noci na D1 vylepsil masku a podvozok), tak to bola len taka ceresnicka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feltharg Odesláno 17. října 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října 2020 nakonec vyreseno za pomoci jednoho mistniho dobrodince jelikoz se jednalo o rav4 se zesilenyma bokama proti vysvliknuti pneu, tak bych to z toho prej dostaval dost blbe. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feltharg Odesláno 17. října 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října 2020 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se