Přejít na obsah

Nové Omega Speedmaster Professional 2021


dabelM

Doporučené příspěvky

Není to smluvně pořešeno....Omega vyžaduje záruční servis provádět na náklady servisu a to i v případě, že servis není součástí prodejního místa nových hodinek OMEGA.

Jediné co je smluvně pořešeno je právě ta povinnost dělat záruční servis bez možnosti zpětného proplacení. V tomto případě je to smutné jelikož to vypadá, že se hodinek s touto vadou sejde hned několik.

Neberte to, ale špatně jen jsem chtěl nechat na základě neurčitého dotazu, nahlídnout trochu pod pokličku. 

Je to tak jak jsem psal, hodinky pro Vás rád opravím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 769
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

před 16 minutami, ONYX servis hodinek napsal:

K záručnímu servisu hodinek Omega.

V případě záručního servisu by bylo lepší, kdyby jste hodinky nechali opravit u firmy Kvedu - Dušák v Praze. Oni jsou distributorem pro ČR a SK a mají z prodeje hodinek zisk, z kterého pak mohou krýt náklady na záruční opravy hodinek. 

ONYX potažmo já, nejsem prodejcem hodinek OMEGA a podle politiky firmy Kvedu asi ani nikdy nebudu. Nemám z prodeje, žádný zisk a tak servis bude za naše peníze.

Pokud se však rozhodnete, že hodinky svěříte do opravy i přes to nám, důvody máte a já je znám a respektuji, rád Vám je přijmu a hodinky Vám opravím.

Pěkný večer přeji všem....

Ruda.

Neznám přesně podmínky, nebo jsem to zatím nemusel nikdy řešit, ale měl jsem za to, že když má někdo oficiálně servis OMEGA, tak může řešit jakékoliv opravy včetně těch v záruce a že mu případně tyto záruční opravy OMEGA nějak kompenzuje. Myslel jsem, že to funguje tak, že když si koupím Omegy kdekoliv na světě u autorizovaného prodejce OMEGA, mám nárok je po předložení karty zase kdekoliv na světe dát do autorizovaného servisu i k záruční opravě. Jak to tedy je? Příjde mi, že když je tedy kupuju, tak můžu všechno, ale když reklamuju, tak jen něco...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba z problematiky oprav aut jsem slyšel, že záruční servis - takový ty prkotiny, jako když mi vrzala sedačka, řeší autorizovaný servis na vlasní triko, ale když odejde motor, to asi bude jiná písnička.

No a tady je to ten motor. Ono, kdyby to byl jeden kus z milionu, tak se to pořeší, ale pokud by to byla závada s četnějším výskytem, tak potěš koště. To by se servis - Dušák a podobní, asi dost prohnul a neměl radost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne je to tak jak píšeš a já jsem ani jinak netvrdil. Koupíš hodinky omega a můžeš je dát kamkoliv do autorizovaného servisu na záruční opravu a nic neplatíš, pokud si je ovšem nezničíš sám. 

To ostatní je pouze mezi námi a Omegou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, ONYX servis hodinek napsal:

Ne je to tak jak píšeš a já jsem ani jinak netvrdil. Koupíš hodinky omega a můžeš je dát kamkoliv do autorizovaného servisu na záruční opravu a nic neplatíš, pokud si je ovšem nezničíš sám. 

To ostatní je pouze mezi námi a Omegou.

Tak to je celkem drsný! A jestli v tomto případě půjde o něco hromadnějšího, tak lituju všechny aut. servisy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, Jerryl napsal:

Třeba z problematiky oprav aut jsem slyšel, že záruční servis - takový ty prkotiny, jako když mi vrzala sedačka, řeší autorizovaný servis na vlasní triko, ale když odejde motor, to asi bude jiná písnička.

No a tady je to ten motor. Ono, kdyby to byl jeden kus z milionu, tak se to pořeší, ale pokud by to byla závada s četnějším výskytem, tak potěš koště. To by se servis - Dušák a podobní, asi dost prohnul a neměl radost.

Dušák si to pořeší z marže z prodeje hodinek jako distributor, ale mi ostatní servisy, co se k prodeji hodinek nedostaneme to řešíme z vlastní kapsy a dalo by se říct i to, že neseme finanční odpovědnost za Dušáka jako takového.

Selský rozum říká, ty jsi hodinky prodal, ty jsi na tom vydělal a ty musíš nést náklady na případnou reklamaci.

Realita je jiná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jo, ale nedává smysl, aby to servis dělal zadarmo. Ani autoservis, ani vy. Protože pak se dá psychologicky odvodit, s jakou chutí je taková práce prováděna.

Jak jsem měl to auto v servisu, tak jsem tam měl kameru. Součástí opravy byla zkušební jízda technika, aby zjistili, co a kde vrže. To co po nich na kameře zbylo vůbec nebylo pěkné. :)

Popravdě, já také nepracuji rád zadarmo. Kdo z vás ano?

Upraveno uživatelem Jerryl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono asi u prověřených modelů a strojků je záručních oprav asi minimum a když tak až na výjimky jen drobnosti, takže to není takový vopruz pro aut. servis, ale když se ze začne dít něco takového a já mám tedy právo je dát kamkoliv, tak být v kůži servisu, kde jsem je třeba ani nekoupil, to tedy asi fakt nechceš...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi máš částečně pravdu, ono spíš záleží v jakém je to množství. Pokud jde o jeden kus jednou za čas, tak se to dá udělat zadarmo i s úsměvem. Pokud, ale dostaneš sériový problém a sejde se ti vícero kusů...!? Tak asi nikdo nechce dělat třeba tři týdny zadarmo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak snad jde jen o problém pár kusů, ale tak nějak mi příjde, že spíš ne. V souvislosti s tím mne napadají ty nové Snoopy, tam je stejný stroj...

Někdo tady psal, že je kolem toho zbytečná hysterie, já si myslím, že ne, že to tady jen tak probíráme a je mi líto každého, kdo si je už koupil a teď trne kdy, nebo jestli se projeví nějaký problém, já bych si ty hodinky asi moc neužíval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Borra napsal:

Tak snad jde jen o problém pár kusů, ale tak nějak mi příjde, že spíš ne. V souvislosti s tím mne napadají ty nové Snoopy, tam je stejný stroj...

Někdo tady psal, že je kolem toho zbytečná hysterie, já si myslím, že ne, že to tady jen tak probíráme a je mi líto každého, kdo si je už koupil a teď trne kdy, nebo jestli se projeví nějaký problém, já bych si ty hodinky asi moc neužíval.

Pro ty Snoopy to je samozřejmě výhledově problém, protože ty leží jako investice v trezoru. Málo kdo je nechá každý den běžet.  

Zajímavé by bylo zjistit a zatím se nedaří dohledat (protože na  fórech to řeší max. nějaké procento majitelů) od kterého SN se problém nevyskytuje. Zda 833, 834 a někdo už má i 835.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Borra napsal:

je mi líto každého, kdo si je už koupil a teď trne kdy, nebo jestli se projeví nějaký problém, já bych si ty hodinky asi moc neužíval

Ja ich mam, nejaku moznu chybicku som si vsimol a vobec to dalej neriesim, aj ked chod peclive sledujem. Hodinky nosim okrem vikendov denne a naplno si ich uzivam. Mam 5 rokov zaruku, vsetky karty, naviac hodinky som kupoval od ofiko predajcu, nemusim si lamat hlavu, co keby... Na strane druhej, tu mame v dosahu Pana hodinara @ONYX servis hodinek, ktory sa o Omega postara s radostou. 
Z mojho pohladu by bol zaujimavy dotaz, kolko penazi vyjde servis konkretneho problemu s hriadelkou a mazanim. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja ich mám od 07/2021 a odkedy som ich prvý krat natiahol tak idu nonstop, aj keď ich nosím malo (šetrím si ich, sú moje vysnívané ). Stopky som používal sporadicky, od doby kedy sa to začalo riešiť tak každý deň ich spustím. Presnosť stabilne +2,5 s/d, rezerva cez 62 h( nenechal som ich zastaviť). Séria 829, hesalit…zatiaľ ok, ak sa to zmení tak napíšem


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 26 minutami, EpsteinBarr napsal:

Ja ich mam, nejaku moznu chybicku som si vsimol a vobec to dalej neriesim, aj ked chod peclive sledujem. Hodinky nosim okrem vikendov denne a naplno si ich uzivam. Mam 5 rokov zaruku, vsetky karty, naviac hodinky som kupoval od ofiko predajcu, nemusim si lamat hlavu, co keby... Na strane druhej, tu mame v dosahu Pana hodinara @ONYX servis hodinek, ktory sa o Omega postara s radostou. 
Z mojho pohladu by bol zaujimavy dotaz, kolko penazi vyjde servis konkretneho problemu s hriadelkou a mazanim. 

Stroj je zapotřebí kompletně rozebrat. Tím pádem se nevyhneme kompletní opravě stroje. Po rozebrání se musí vyčistit, naepilamovat, složit, namazat a seřídit v ceně je i případná renovace pouzdra a přetěsnění, tlaková zkouška, testování hodinek i výměna těchto dvou vadných dílů. Doporučená cena od OMEGY za celkový servis tohoto, ale i jiného mechanického chronografu je 25775,-  i s naší CZ 21% DPH. Jedná se pouze o doporučenou cenu, není to nic co by musel servis dodržovat, ale nedodržováním se dostává do jistých značných rizik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, ONYX servis hodinek napsal:

K záručnímu servisu hodinek Omega.

V případě záručního servisu by bylo lepší, kdyby jste hodinky nechali opravit u firmy Kvedu - Dušák v Praze. Oni jsou distributorem pro ČR a SK a mají z prodeje hodinek zisk, z kterého pak mohou krýt náklady na záruční opravy hodinek. 

ONYX potažmo já, nejsem prodejcem hodinek OMEGA a podle politiky firmy Kvedu asi ani nikdy nebudu. Nemám z prodeje, žádný zisk a tak servis bude za naše peníze.

Pokud se však rozhodnete, že hodinky svěříte do opravy i přes to nám, důvody máte a já je znám a respektuji, rád Vám je přijmu a hodinky Vám opravím.

Pěkný večer přeji všem....

Ruda.

...chápu Rudo, že je nejlepší hodinky dát do rukou KVEDU.....ale politiku Omegy nechápu...Potom by mě zajímalo, čím jste se museli zavázat, dělat autorizovaný servis Omegy...určitě budu chápat proškolení u dané značky a co dál musí autorizovaný servis dodržet, kromě jistých postupů, respektive plynou z toho nějaké benefity i pro vás?....nebo je to čistě závazek pouze pro vás, že můžete spravovat jejich koncern?....a tedy záruka kvality v procesech při servisu značkových hodinek pro zákazníky?....je tady spousta servisů... Osobně vidím jediný benefit v tom, že máte přístup k veškerým náhradním dílům pro hodinky daných značek....to neautorizované servisy nemají, pak nechápu z jakých zdrojů berou náhradní díly ostatní hodinářské servisy, které ty přístupy nemají? R.

Upraveno uživatelem rekib1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Politika Omegy je asi taková.

1. Chceme aby koncový zákazník měl co nejlepší a všude dostupný servis.

2. Nechceme na reklamovaných hodinkách nést náklady na opravu.

3. Nechceme řešit jestli na prodeji nových hodinek někdo vydělává a na druhé straně někdo po sléze na reklamacích tratí.

4. Podporu dáváme servisům tím, že jim v některých případech dodáme náhradní díly zdarma.

 

Co se týče benefitů.

1. Můžeme oficiálně provádět servis. ( neautorizovaným to, ale stejně nikdo nezakáže a za mě to je dobře )

2. Jsme uvedeni mezi autorizovanými servisy OMEGA.

3. Máme přístup k naprosté většině dílů.

4. Máme přístup k veškerým servisním dokumentům a manuálům.

5. Máme přímou podporu servisního centra Omegy a konkrétních lidí v Omeze. 

6. Absolvujeme školení.

 

Povinností a pravidel, které pak jako autorizovaná servis máme je neskutečná hromada. 

 

Co se týče shánění dílů pokud se budeme bavit o neautorizovaném servisu, je to asi takto.

1. Zahraniční velkoobchody.

2. Zahraniční prodejci dílů, ty menší spíš bazarové

3. Dárcovství ze starších hodinek

4. Náhrada dílem jiného výrobce, ale stejných parametrů. Typicky ETA,....

5. Opravy poškozených dílů.

6. Výměna za univerzální díl - třeba rubínové ložisko se dá dohledat v pořadači od značky Flume nebo RONDA jen podle rozměrů. Podmínka je takový pořadač plný ložisek mít. To samé se týká hřídelí do setrvaček, per, natahovacích hřídelí, narazuvzdorných tlumičů, šroubů, atd....

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm, no tak koukam, ze to jsou samy "vyhody"... 

Bud blbe ctu a nechapu psanej text, nebo nevidim prakticky jedinou vyhodu mit  tenhle stempl Omega, pac 99% pruseru pujde stejne za vama, s tim, ze mate teda milostive pristup k dilum, a to jeste ne ke vsem. Prave proto, ze ten stempl mate. Ale zodpovednost za servis mate samozrejme ve 100%, rozumim tomu dobre? 

Upraveno uživatelem villain83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu o jaký problém tu jde, bych asi neřešil vztahy Onyx vs Omega.To je asi mezi nima. Myslím, že nás Ruda pustil hodně pod pokličku.Zatím mám hodinky v poho. Každopádně jsem rád, že kdyby něco,tak vím kam se můžu obrátit. Mnou několikrát prověřený servis. Na druhou stranu mě Se...Štve. Že by byli vlastně bití. 🙄.Jak tady mnozí píšou, že by měli z hodinek dilema. Proč? Jsou 5 let v záruce? Jsou! Tak co. Však se ty Muchy musí vychytat. 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Rudovi diky za nahleduti pod povrch.. zajimave s tim zarucnim servisem.
By me zajimalo, jestli Onyx muze zarucni servis odmitnout. Protoze ceho bych se desil je to, ze se vsechny ty Speedy nakoupeny u AD sejdou u me a ja to budu resit na svy naklady.
Jelikoz nejsou dealer a jen servis, tak si z marzi nic neporesi a byli by u toho za blbce...

Politika Omegy taky vysvetluje pristup k aktulanim issue s mazanim... jelikoz nenese naklady na servis, tak je jim to asi zatim u zadele a vystaci si s doporucenim vice mazat...bude zajimave sledovat, jak se to bude vyvijet, coz se bude asi  odvijet od poctu reklamovanych kusu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...