Jump to content

AP RO Concept Black Panther Flying Tourbillon


DarylVanHorne
 Share

Recommended Posts

Obecně mám AP rád, i RO Offshore, i novátorství s keramikou a karbonem. Když měl Robert D. jako Iron Man všemožně šílené Urwerky, tak jsem jásal. Věkově jsem taky v cílovce, filmy jsem viděl...

...a přes to přese všechno mi přijde, že už je to za hranou, trochu parodie sebe sama, kterou Royal Oaku nepřeji. Asi bych vítal trochu jemnější symboliku té postavy, ne ji celou, navíc to ani není ve zlaté rytině, pokud vidím správně, ale karbon (což sedí, ale není to HH).

Ale posloužilo to na dobrou věc, což je od AP hezký záměr Jsem zvědav, jestli to AP x Marvel bude pokračovat a kam to eventuálně povede.

Link to comment
Share on other sites

Při prvním pohledu mi vybavil geniální vrtící se Quetzalcoetl od De Bethune - takže buďte rádi že tady se o "animaci" té dřepící tmavé postavičky nikdo nepokusil. Asi by mě brzo iritovalo kolečko pod prdelí, odfláknutý prostor pod levým ramenem - a hlavně za ty prachy odpudivá fialová guma namísto vkusně eloxovaného tahu. Ale cílovka nejsem a nepochybuju že se po těch 250 kusech jenom zapráší, protože jestli si dnes někdo ze špičkových značek může podobné úlety dovolit, tak je to AP (přinejhorším neprodané kousky zase skoupí a zrecykluje na něco jiného). Furt lepší než infantilní příplatková malůvka scíplého Snoopyho na tuctových Omegách...

Link to comment
Share on other sites

Krásna práca, no nehodí sa mi to k výrobcovi, ako je AP. Nevidím rozdiel medzi Čiernym panterom, Batmanom, Pepkom, či káčerom Donaldom - komixové, filmové či rozprávkové postavy sa mi jednoducho nehodia k takémuto výrobcovi, nech je kvalita spracovania akákoľvek a v mojich očiach to "dehonestuje" celého výrobcu. Príde mi to, ako keby Rolls Royce spravil edíciu s káčerom Donaldom na kapote. Keby to namaľoval aj ten najúžasnejší umelec na svete, nehodí sa mi to tam.

Link to comment
Share on other sites

Když mohl R&R spáchat SUV, může už místo sošky "Ducha Extáze" na haubnu klidně lepit i toho kačera Donalda a "fluidum výjimečnosti značky" tím už víc neutrpí.

Totéž u AP - od dob co Gentův styl recyklují i na 44mm Offshore slepence v bílé a bicolor keramice za nesmysl, může být "investorům" putna jestli se jim na ciferníku bude v trezoru krčit kadící panáček a nebo čůrající panenka... <_<

Link to comment
Share on other sites

@Radek s tým SUV máš pravdu. Ferrari to isté - kde sú tie časy, keď Ferrari a RR dbali na svoje zásady a nesprávali sa len ako defky, ktoré za peniaze spravia čokoľvek bez ohľadu na svoje tradície - no toto ma môže trápiť len v teoretickej rovine, nakoľko nikdy nebudem ich zákazníkom z finančných dôvodov, aj keby sa nezmršili 😄 

AP som mal rád, dokonca ich Code 11.59 sa mi neskutočne páčia, no toto mi príde ako krok poriadne vedľa 😞 Dúfam, že Vacheron, prípadne Lange nespravia hodinky s logom Batmana, prípadne na ciferníku nebude Vlk naháňať zajaca ...

 

Link to comment
Share on other sites

Já bych to zas tak tragicky neviděl. Myslím si, že to uchopili z marketingovýho hlediska zcela na jedničku. U AP je celá řada RO Concept jedinečná, vymykající se všem konvencím (pro mnohé šokující), takže z 90% měli základ pro jedinečný počin, tak proč jej nerozvinout nečím zajímavým, což se s Marvelem přímo nabízí.

Řada Concept má v sobě nezaměnitelné DNA AP (Genta design), ale rozvíjí jej dále. Prvně Royal Oak, pak k tomu přidali RO Offshore, dále RO Concept a nakonec Code 11.59, který je v podstatě re(e)volucí základního designu. Z dlouhodobého hlediska přece nemůžou žít jen z jednoho modelu (RO), musí tvořit a posunovat se dále.

Proto nechápu tolik povyku pro 250 kusů jedné řady, která je v podstatě nedostupná komukoliv.

Bylo by zajímavé vidět čísla návštěvnosti AP stránek po vydání tohoto díla. Věřím, že díky tomuto počinu se koukli i lidé, kteří AP míjeli. A ve finále si natáhnou i novou klientelu např. na řadu Code 11.59, která se postupně rozrůstá a bude tvořit za pár let důstojnou alternativu k RO.

Link to comment
Share on other sites

@nastycrew52 môj názor je, že Code 11.59 bol výborný počin (mne sa dokonca páčia viac, ako RO) a evolúcia touto cestou (nový dizajn s použitím rôznych komplikácií) je fajn, no spojenie tak tradičnej značky, akou je AP s komixovými postavičkami na ciferníku mi nepríde vhodné. Je pravdou, že tým upútali pozornosť, určite veľa komixovým fanúšikom sa budú páčiť. Otázka, koľkí z nich sa pre tento počin stanú zákazníkmi AP a koľko zákazníkov naopak AP stratí, nakoľko nie každý bude v pohode s tým, že jeho obľúbený výrobca začal dávať na ciferník rozprávkové postavičky, a jeho obľúbené hodinky sa robia aj vo verzií napríklad so Spidermanom, Thorom, alebo Hulkom a aj týchto 250ks môže v ich očiach dehonestovať celú značku. Samozrejme, AP nie sú na trhu týždeň a pracujú pre nich marketingoví odborníci, ktorí určite do toho vidia viac, ako my všetci dokopy, no za mňa osobne to bol krok mimo. Toto by som čakal skôr od výrobcov, ako Konstantin Chaykin, Richard Mille, prípadne Hublot. No uvidíme, či nám čas prinesie kúsky s Cpt. America, IronManom, Grootom, prípadne Thanosom.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...