Jeremy Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Ahoj, je tu pár techniků, tak třeba někdo bude vědět... Má tady záhadu - dva díly: - bezdrátová nabíječka do auta s USB-C dírou - auto s USB-C A pozor: nabíječka funguje bez problémů, ať jí propojím na jakejkoli adaptér. V USB-C v autě funguje všechno - nabíjí to iPad, nabíjí to jinou bezdrátovou nabíječku, iPhone, pohoda. Ovšem jakmile to propojím USB-C a USB-C kabelem - nejlogičtější varianta, tak to nejde. Zkoušeny 3 kabely, nic. Pak vemu nějakej lacinej hub USB-C to USB-A a pak do něj teprv strčím přiblblej USB-A to USB-C kabel a šup - nabíječka najednou funguje. Chápe to někdo? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zceyee Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 (upraveno) Chapu to spravne takto? nefunguje: usbC female (auto) - usbC male - kabel - usbC male - usbC female (nabijecka) funguje: usbC female (auto) - usbC male - kabel - usbA male - HUB - usbA male - kabel - usbC male - usbC female (nabijecka) Napadaji me dve varianty, prvni ze auto pri primem pripojeni hned nevidi odber (asi maly odpor bez HUBu) a tak hned vypne napajeni te zasuvky a jakmile se pripoji telefon bezdratove, nabijecka se jevi nefunkcni. Coz je asi blbost. Druha varianta hadam ze USB-C wireless nabijecka chce tahat z auta plny potencial USB-C adapteru (tusim 100W) a elektronika v aute to nepusti a vypne. Hub by v teto variante akorat snizil odber a tim by to fungovalo. Na tuto variantu sazim vic, mam doma USB-C tester z banggoodu presne pro tyhle pripady, skoda ze ses daleko. Napis jeste co mas za auto a za nabijecku, zkusil bych najit maximalni power output na usb-C v aute a maximalni odber te nabijecky. Upraveno 26. prosince 2021 uživatelem zceyee Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek124 Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 (upraveno) USB-C má na rozdíl od všech předchozích počítačových kabeláží (kde člověk mohl na 99% předpokládat že "pasuje = funguje") jednu úžasnou vlastnost - a to že existuje až neuvěřitelné množství kombinací konektor/kabel, ve kterých jeden konec odmítne komunikovat z druhým (v každém je zasraný zkurvený čip s identifikátorem), takže i přes dokonale funkční metalické propojení celek navenek nefunguje To že uděláš downgrade na USB-A si příslušný Power Delivery čip nejspíš vyloží natvrdo jako omezení třeba na 5V/2,1A a provoz v "legacy režimu" povolí - takže ten bezdrátovej sráč může nějak "nabíjet", ale počítej s tím že to bude trvat věčnost. Upraveno 26. prosince 2021 uživatelem Radek124 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 27. prosince 2021 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 27. prosince 2021 Jo, to vypada oboji jako rozumny vysvetleni Kazdopadne je to tohle: https://www.esrgear.com/products/halolock-magnetic-wireless-car-charger-mount-for-iphone-12/ a Passat rv 2020, ten kybl nema vepredu nikde ani normalni 12V zasuvku, jen USB-C Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pato31681 Odesláno 27. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. prosince 2021 Podobnu vec som riesil so Skoda Scala, ta ma USB-C konektory, a moj mobil ma tiez USB-C. Kupil som prepojovaci kabel, jeden koniec nebol nijako oznaceny, na druhom konci bol taky maly blesk, znak nabijania. Pichol som kable do auta, druhy koniec do telefonu a nic... Finta bola kabel otocit a zapojit oznacenym koncom do auta, vyzera to tak ze prud a data prechadzaju len jednym smerom. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek124 Odesláno 27. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. prosince 2021 (upraveno) Právě proto byly u starého dobrého "áčkového" USB odlišené konektory, aby bylo jasné do které zásuvky patří případný čip. Dneska můžeš luštit piktogramy, které se jako bonus oficiálně liší u balení a na konektorech/zástrčkách samotných: Těžko říct jak si tyhle reklamní obrázky vykládají Alibabovi žlutí poskoci, nicméně symbol blesku u USB-C (na master koncovce) neznamená nabíjení, ale Thunderbolt (a "P v D" není "Power Delivery" ale "Display Port"): ...a aby to bylo veselejší, ani "Power Yes" ještě neznamená že tím můžeš nabíjet ledacos, protože i pro Power Delivery existují různé proudové, napěťové a délkové varianty: Upraveno 27. prosince 2021 uživatelem Radek124 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamondking Odesláno 27. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. prosince 2021 Jestli se nepletu, tak při zavádění USB, - C se dušovali, že to bude jednodušší pro spotřebitele a koukám, že opak je pravdou... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zceyee Odesláno 27. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. prosince 2021 (upraveno) Nabijecka USB-C kterou uvadis koukam ze ma vystup 5W, 7,5W a 10W (wireless ma stejne max output 15W co jsem koukal jinde). Na vstupu hadam ze pocita tedy jen s 5V ( a max 2A), coz dostanes s klasickeho USB-A (take je dle stranky defaultne k nabijecce). K tomu Passatu jsem toho moc nenasel, ale mel by umet o trochu vic (USB-C umi davat vic jak USB-A, viz radek), kabel je s tim v pohode ale pro wireless nabijecku je to moc a vypne se. Tot moje teorie. Hadam ze nejaky "lepsi" wireless charger by si s tim poradil. Jeste pisou ze pro nejlepsi vystup (18W) potrebujes QC adapter (usbA 5V a 3,1A), kdy ten QC by mel bejt standard Qualcommu (obdoba PD jak uvadi radek). Ale furt to nevezme vic jak 5V. Me se takhle restartoval nejakej starej samsung telefon pres USB-A jakmile proud presahl 1,3A (powerbanka davala 1A nebo 2A bezne ... a na 1A fungoval). Upraveno 27. prosince 2021 uživatelem zceyee Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se