Přejít na obsah

Švýcarské cibule


nitramkivals

Doporučené příspěvky

Na všeobecném vláknu jsou před několika dny poprosil o pomoc při identifikaci výrobce či objasnění historie níže uvedených kapesních hodinek.

V pozůstalosti po otci jsem našel hodinky,o kterých nemohu sehnat žádnou informaci-viz níže.

++

Pokusím se je popsat:mají nápisy Swiss made, NIVRAM, TEBAS, 15 kamenů.

Jsou průhledné-tz.,že mají sklo z obou stran,je krásně vidět hodinový strojek,ciferník.Jsou na přívěsný řetízek.Obvodový plášť je ze stříbrného kovu.Staré budou více jak 40-50 let.Plně funkční.Nechci je prodat,mají pro mne citovou hodnotu.Pokud bude mít o nich nějakou informaci,budu vděčen za její sdělení.

++

Protože jsem zpočátku přiložil neostrá fota, byl jsem poněkud podezřelý ze zkoušení zasloužilých účastníků fóra (jsem naprostý laik).Po polepšení se a lepší dokumentaci,mi však nebylo nijak výrazně pomoženo. Byl vysloven názor, že se jedná o výrobek firmy Marvin ??? (při čtení nápisu zprava doleva).Ale není mi stále jasné,proč by stará renomovaná forma používala takový kryptogram.Navíc jsem na jejich stránkách v muzeu nic takového nenašel. Požádal jsem firemní tým o spolupráci.Zatím odpověď nemám. Pokud byste někdo ze zdejších znalců vyluštění hádanky znal, prosím o její zveřejnění.

P.S.jediné hodinky (náramkové) se stejnou značkou jsem našel na jednom USA aukčním servru.

post-4676-1228340531.jpg

post-4676-1228340580.jpg

post-4676-1228340641.jpg

post-4676-1228340703.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obdržel jsem odpověď z Marvin Watches company: nevědí,žasnou,ev.by měli zájem o koupi.Originál odpvědi viz níže.

Dear Mr. xxxx

Thank you for the pictures sent.

Is it a forgery, a replica, a wink? We have no idea.

We must admit that we are quite doubtful and we have never seen that.

It looks like a Marvin of the fifties (style, fonts) and it is close to the

calibre 890S from Marvin but has some differences (logo on the wheel, center