Přejít na obsah

Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech


safi

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 756
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Před hodinou, kloubik napsal:

jj, uz jsem to tu mozna psal. Byli jsme se divat v Renocar na jednu X3 a ten kufr zaprve blbe vypada, ale jeste horsi je diky baterce fakt malej (pro rodinu s detma). To uz pak jedine X5 (a tam by se mi teda ta 45e libila) ale uz je to cenove zas o kus jinde. 

(jinak ted se ke me dostala interni nabidka pro zamestnance jedne finacni instituce a maji tam "vyprodej" na petku ... sleva z ceniku az 32 %, a kdo si k tomu umi treba jeste odecist DPH tak to uz se vyplati....).  

Ta velikost ujde. Musis to ale zarovnat az po strechu, coz u X3 lze protoze to neni SUV kupe. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Ajaj @safi V tomto počasí Audi Q4 na cestě Praha Jihlava mělo spotřebu 21 kWh/100 km při rychlosti 130 km/h (pokud to šlo) a celkový dojezd auta by byl 330 km, do Znojma jsem dorazil s celkovou spotřebou 18.5 kWh/100km, tedy kombinovaná trasa 60/40 by auto mělo dojezd 380km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak rozhodnutí je zůstat u BMW. Teď mi skončil leasing na 5-touring a už jsem měl nový nakonfigurovaný v hybridu. Ale jak vyjeli s i5, tak mě to dost nadchlo a přemýšlím o něčem novém. Problem je ale dojezd, respektive pracovní náplň. Do kanceláře mám teď 500km daleko, na což nemám nervy s full elektro. Ale díkybohu funguje pořád HO, což se ale taky může kdykoli změnit.

2x za rok delší cestu (1000t) na dovolenou přežiji….i když žena bude špačkovat, proč jsme na dálnici nejpomalejší 😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Ajaj Ano, s elektroauty končí ježdění 160 km/h po dálnici :) ale na druhou stranu nad 130 km/h už dnes jezdí tak třetina aut. Denní dojíždění 500 km daleko je šílenost, cesta jednou za týden je s i5 v pohodě. Známý dojížděl podobnou vzdálenost krátce, pak si tam našel byt :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Schválně jsem zadal cestu Praha Berlín do plánovače pro EV (ABRP) při maximálce 160 km/h to dalo Audi Q4 etron za 3:39 hod. s nabíjením 15 minut, při 130 km/h za 3:43 hod. s nabíjením 6 minut. Oboje při požadavky 20% kapacity baterie v cílové stanici. Rozdíl tedy minimální.

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

No potěš koště - už to že někdo dobrovolně provozuje elektrovergl od Volkswagenu u něj dostatečně vylučuje přítomnost technického uvažování, ale taková prasárna (bez ohledu na modrou oblohu koukám že na půli cesty to má ten hňup ještě napojené) visící nad veřejným chodníkem už je fakt na trestní oznámení pro obecné ohrožení. Jen pro odlehčení, napadlo by tu někoho lejt benzín oknem ze třetího patra z kanystru do trychtýře zastrčeného dole v nádrži, notabene nad veřejným chodníkem po kterém může korzovat někdo s čvaňhákem? Sorry, ale přesně o tom tohle kutilské nabíjení prodlužkama á la jihovýchodní Asie je :skull:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 6/4/2023 at 5:18 PM, Xenomorfus said:

Aneb řekni mi že nevíš nic o elektromobilech a máš povrchní elektro znalosti aniž by jsi mi řekl že nic nevíš o elektromobilech a máš povrchní elektro znalosti... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Mr. Sandman napsal:

Aneb řekni mi že nevíš nic o elektromobilech a máš povrchní elektro znalosti aniž by jsi mi řekl že nic nevíš o elektromobilech a máš povrchní elektro znalosti... 

O me znalosti nemusis mit starost. Slo hlavne o to, ze pokud si chce nekdo, kdo nevlastni barak s garazi ci zahradou, nabit elektromobil, moc reseni nema. Tedy pokud nechce nabijet na nabijeci stanici a platit asi trochu vice nez doma. Zde foto ze zivota takoveho elektromobilisty. Treba se jen rano potrebuje dostat do prace ;-).

Offtopic: Uz sem videl par mensich bytovych domu, kde elektroinstalace nebyla uplne spatne (ani tedy zcela  v poradku) a po zateceni vody nejakemu kutilovi do prodluzky na zahrade, to "spadlo" az v "hadeesce". To bylo radosti, kdyz se partajnici vratili domu k vyteklym mrazakum.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Upřímně, takhle nabíjet může jen úplnej debil a nebo zoufalec, kterýmu to fakt zdechlo a potřebuje trochu šťávy na dojezd k nabíječce, ale jestli nechal takhle vyschnout auto, tak je to vlastně jenom ten debil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem viděl nabíjení, kde z kanceláře vedl kabel přes chodník k BMW i3, jako nouzovka asi OK, smrtelné to je asi stejně, jako sloup veřejného osvětlení, jak píše Sandman, kabel je 230V/10A (zajištěný proti vytažení), tedy příkon varné konvice Elektrolux 7000. V Praze postupně vznikají nabíječky na sloupech veřejného osvětlení, bohužel jsou často využívána spalovacími auty jako parkoviště, bez sankcí ze strany policie. Tam by se asi dalo mluvit o debilitě lidí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...