Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Koukám že Číňani do toho šlapou. MG4 se zrychlením 3.8 vteřiny lehce na milion CZK. I tak bych ale za tu cenu bral spíše Teslu, protože je to už vyzkoušená a časem ověřená technologie.

EDIT: Zjistil jsem, že brněnský prodejce Volvo - Auto Cardion nabízí několik MG5 - elektrická trošku menší obdoba oktávky combi. Že by konečně normální EL auto pro širší skupinu uživatelů?  

Edited by safi
Posted

Jojo a to jsou ceny pro Evropu, v Číně jsou na polovině cen všichni výrobci. MG pokořil i vlajkovou loď Audi e-tron GT.

 

 

Posted (edited)

To video mám v plánu shlédnout. Zrovna ta EV5 by mohla dávat smysl lidem mimo město s vlastním domem (a nabíjením) a fotovoltanikou. Je to kombik, je to ekonomické auto, relativně dostupné. Akorát by to chtělo více elektrických ovladačů. 

EDIT: Jediný problém vidím v malé světlé výšce (min 115 mm), což je na venkov málo. 

Edited by safi
Posted

Srovnávat dvě auta, který mají v principu stejnou technologii pohonu, ale ve váze je rozdíl skoro třičtvrtě tuny, o ničem nevypovídá. To, že je Audi 3x dražší a přitom je to taky "jenom" auto je přeneseno do prostředí Chronomagu stejný, jako když se tady hýká nad některejma hodinkama z Číny za pár korun a porovnívá se cena/výkon s prémiovejma značkama, kdy hýkající nakonec konstatují, že za ty prachy je to vlastně hodně muziky...no, nakonec mají pravdu, ale, vždycky si někdo najde nějaký to ale...

Posted (edited)

@JR_2010 To video je samozřejmě plné povídání, není to jen o těch pár vteřinách, nicméně Audi GT 3.3s a GM 3.8 sekundy je pro mě překvapením, že to dopadlo obráceně. Čekal bych vyrovnatný test s Ionig 5 N, který má zrychlení 3.4 s.

 

Oprava. Aho už to vidím, je to slabší verze GT 4.1 s. No prostě časy jsou dané :) 

Edited by Josef01
Posted

To zrychlení, co uvádíš má e-tron RS, ten má o 100 kW větší výkon, než to GT, co je v tom testu.

Posted

Každopádně MG má nastavené ceny pro český trh poměrně rozumně a kombík MG5 bude podle mě vyhledávané auto. I při tom nižším výkonu 115 kW nemá omezovač, jak bývá zvykem na cca 160 km, ale maximálku ma 187 km/h, velký kufr skoro 600l a celkem slušnou účinnost úsporného pohonu.

Posted

Uvidíme...ono, když se chce nějaká automobilka někde etablovat na určitý trh, tak jde na to, víceméně, vždy zajímavou cenou, ale nákup auta je pro uživatele jednou z fází toho procesu mobility, každej se následně setká i s tou after sales stránkou a když to nebude dobře fungovat, přijde v tom lepším případě rozčarování, v tom horším zvýšený náklady a to třeba plošně pro všechny.

Posted

Souhlas. proto píšu, že by mi za to mega dávala větší smysl Tesla minimálně v tom, že víš, do čeho už jdeš. 

Posted (edited)

Musím říci, že ten nový Superb s 25kWh baterií a rychlostí nabíjení 11Kw může být hodně zajímavý. A navíc umí i rychlé nabíjení 50kWh. SuperB! 

Edited by safi
Posted

Nojo, jenže to už jsme na cenách standardního EV. Tesla chce zavařit standardním evropským výrobcům, tedy chystá další zlevnění. Všichni víme co to asi prohloubí, přicházející krizi automobilového průmyslu a padne konečné rozhodnutí o přesunu výroby elektrických aut do Německa. Škoda bude nadále vyrábět jen low cost spalovací auta a po roce 2035 se z výrobních závodů udělá filmové studio pro béčkové filmy 🙃

Posted

Spalováky za života nikoho zde nikdy nepřestanou vyrábět..Leda že by se tu mezi náma schovával nějaký highlander4a01dc5e31945d316206d4cb085af1e4.jpg

Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...