kuncák7 Posted July 26 Report Share Posted July 26 Sam uznej, je tohle klasické městské auto? Ani PHEV to nezachrání ( kvůli nejen tomuhle by se uz konečně mel někdo zamyslet nad změnou norem pro parkovani). Jinak se mi to docela líbí, ale když na to kouknu z pohledu pracovniho, tak...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
African Posted July 26 Report Share Posted July 26 před 1 hodinou, safi napsal: Včera v Praze jsem viděl poprvé naživo novou generaci Mitsubishi Outlander. Bílá barva. V protisměru, takže žádné foto. Ukrajinská značka. Naživo bomba. Ale asi to byla klasická 2,5 litru bez PHEV. Auto působí jak vysmátý zápasník sumo, kterému zaskočila půlkilová sushi rolka. Foto z netu. Viděl jsem ho v Rakousku a je to pecka, v Německu se dá koupit funglovka Nebejt té debilní EU, jaká by tady jezdila fajnová auta, a to od většiny výrobců. Link to comment Share on other sites More sharing options...
safi Posted July 26 Author Report Share Posted July 26 (edited) Ano. Na mobile.de chtěji za non PHEV verzi s 2.5 atmosférou asi 1.2 mega. Což je hodně. To už je cena PHEV Kodiaka Edited July 26 by safi Link to comment Share on other sites More sharing options...
safi Posted July 26 Author Report Share Posted July 26 Před hodinou, kuncák7 napsal: Sam uznej, je tohle klasické městské auto? Ani PHEV to nezachrání ( kvůli nejen tomuhle by se uz konečně mel někdo zamyslet nad změnou norem pro parkovani). Jinak se mi to docela líbí, ale když na to kouknu z pohledu pracovniho, tak...... Ano prosím. Pokud je jedno v rodině. A denně po Praze najezdí cca 30-50km Link to comment Share on other sites More sharing options...
safi Posted July 26 Author Report Share Posted July 26 (edited) před 1 hodinou, kuncák7 napsal: Sam uznej, je tohle klasické městské auto? Ani PHEV to nezachrání ( kvůli nejen tomuhle by se uz konečně mel někdo zamyslet nad změnou norem pro parkovani). Jinak se mi to docela líbí, ale když na to kouknu z pohledu pracovniho, tak...... Octavia 4: Délka 4 689mm, šířka 1829 mm Můj Outlander: 4 695mm, šířka 1 800 mm Octavia je dokonce širší než moje EDIT: Outlander nová generace: 4 709 mm x 1 862 mm Passat: 4770 mm x 1 820 mm Edited July 26 by safi Link to comment Share on other sites More sharing options...
African Posted July 26 Report Share Posted July 26 před 14 minutami, safi napsal: Ano. Na mobile.de chtěji za non PHEV verzi s 2.5 atmosférou asi 1.2 mega. Což je hodně. To už je cena PHEV Kodiaka Tak já osobně bych o Kodiakovi nepřemýšlel ani kdyby byl za půlku 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
safi Posted July 26 Author Report Share Posted July 26 (edited) Pro mě první generace Kodiaku neměla pohon vhodný do města. Ta druhá už má, ale zase není 4x4. Edited July 26 by safi Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuncák7 Posted July 26 Report Share Posted July 26 Před hodinou, safi napsal: Octavia 4: Délka 4 689mm, šířka 1829 mm Můj Outlander: 4 695mm, šířka 1 800 mm Octavia je dokonce širší než moje EDIT: Outlander nová generace: 4 709 mm x 1 862 mm Passat: 4770 mm x 1 820 mm O tom prave mluvim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
safi Posted July 26 Author Report Share Posted July 26 Zkus to prosím rozvést. V čem vidíš problém? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xbraj19 Posted July 26 Report Share Posted July 26 Třeba že Octavia není městké auto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
safi Posted July 26 Author Report Share Posted July 26 Gretu a zelené aktivisty na vás. Ale on už Hřib stačí Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuncák7 Posted July 26 Report Share Posted July 26 před 26 minutami, xbraj19 napsal: Třeba že Octavia není městké auto? Ano, přesně a tohle už vůbec ne, ani jako mama taxi ( uz venku to ma problém zaparkovat, natož v podzemí ), další "vyhody" se tu už probrali. Jo a Hřib fakt staci, i když jeho nápad na zjednodušení odtahu mel něco do sebe. Jinak je to katastrofa. Ac to neni osklive auto, tak jsem zastánce minimalizace, hlavne v pražském provozu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
safi Posted July 26 Author Report Share Posted July 26 Navrhuji se přilepit k magistrále. To prý pomůže. Uděláme si tak chrono akci s burzou hodinek Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuncák7 Posted July 26 Report Share Posted July 26 Myslím, že stačí vylozit neco před D1 a výsledek bude totez ( nastesti mam dovcu a tu hrůzu v dopravě mam dnes pouze skrz zprávy). Bereš to safi moc osobne- nic proti autu nebo čím kdo jezdi nemam, jen proste nevidím v provozu ve městě smysl téhle aut ( myšleno pohled na parkování), jo a sam mam oktavku 3 kombi , takže vlastně totez i na me. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek124 Posted July 26 Report Share Posted July 26 (edited) Takovou morbidní almaru "do města"? Snad pro Vlastu, na chaloupku v podhůří Krkonoš - ale zrovna jako "mama taxi" jsou tyhle arogantní škatule zhovadilost, leda by ona "mamá" toužila drtit nepozorné dětičky, protože přes tu trapnou haubnu je dost možná ani neuvidí Edited July 26 by Radek124 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michal_R Posted July 26 Report Share Posted July 26 Prostě autorizovaný servis. Naštěstí moje Mitsubishi nemá převodovku, turbo ani filtr pevných částic, takže je jednodušší než RAV4, ale až se něco pokazí, tak to bude zábava RAV4 PHEV má převodovku nebo turbo nebo filtr pevných částic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted July 26 Report Share Posted July 26 Auta jsou širší než dřív. Co s tím? Link to comment Share on other sites More sharing options...
safi Posted July 26 Author Report Share Posted July 26 před 59 minutami, Radek124 napsal: Takovou morbidní almaru "do města"? Snad pro Vlastu, na chaloupku v podhůří Krkonoš - ale zrovna jako "mama taxi" jsou tyhle arogantní škatule zhovadilost, leda by ona "mamá" toužila drtit nepozorné dětičky, protože přes tu trapnou haubnu je dost možná ani neuvidí Jasně, takže nárok na auto nebo větší auto mají jen obyvatelé venkova, kteří bydlí ve velkých domech, jejichž postavení i zajištění tepla emituje hromadu CO2, potřebují mít velké zahrady, bazény, keramické grily, do práce jezdí desítky kilometrů pick-upem do kterého lijí olej z friťáku, protože tam podle Youtube videí není nic jiného než burgery, hranolky a Waygu Tomahawky, spí se sestřenicí, ale nám ve městě, nám …kavárenským povalečům a budižničemům, kteří se bojí každého pavouka, a na venkově nás budil ráno kohout a řezání dřeva, když chceme spinkat do desíti… nám budou říkat, jak máme žít. Fuck off I tak vás mám rád. A ano. Svět ze sedadla SUV je takový hezčí. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
safi Posted July 26 Author Report Share Posted July 26 před 26 minutami, Michal_R napsal: před 6 hodinami, safi napsal: Prostě autorizovaný servis. Naštěstí moje Mitsubishi nemá převodovku, turbo ani filtr pevných částic, takže je jednodušší než RAV4, ale až se něco pokazí, tak to bude zábava RAV4 PHEV má převodovku nebo turbo nebo filtr pevných částic? Turbo ne, ale filtr pevných částic má (minimálně obyč hybrid verze - info z Toyoty) a nějakou verzi CVT také má. Link to comment Share on other sites More sharing options...
safi Posted July 26 Author Report Share Posted July 26 Před hodinou, kuncák7 napsal: Myslím, že stačí vylozit neco před D1 a výsledek bude totez ( nastesti mam dovcu a tu hrůzu v dopravě mam dnes pouze skrz zprávy). Bereš to safi moc osobne- nic proti autu nebo čím kdo jezdi nemam, jen proste nevidím v provozu ve městě smysl téhle aut ( myšleno pohled na parkování), jo a sam mam oktavku 3 kombi , takže vlastně totez i na me. Pohoda, vím, jak to myslíš Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now