Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Není jediný důvod jet na východ spodem, pokud clovek nejede do Brna nebo možná ještě někam k Uherském Hradišti. Časově vzdáleností i plynulosti cesty (obzvlášť kdyz se zas o kus prodloužila dálnice a uz se nemusí přes Hradec), je výrazně lepší a to i přes tu objíždku, co tam teď je. Jak říká Luboš: https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.facebook.com/tojepecka.tv/videos/taky-tak-r%C3%A1d-jezd%C3%AD%C5%A1-p%C5%99es-d1-tren%C3%A9r-hrouzek-to-rad%C4%9Bji-bere-p%C5%99es-hradec-silvestrov/1522773064949086/&ved=2ahUKEwjGlO_x_-ONAxVM-QIHHXKPMIMQwqsBegQIExAE&sqi=2&usg=AOvVaw2zMD_XIda1iTqLastoE0KO

Upraveno uživatelem Maro
Odesláno
před 3 hodinami, Maro napsal:

Není jediný důvod jet na východ spodem, pokud clovek nejede do Brna nebo možná ještě někam k Uherském Hradišti. Časově vzdáleností i plynulosti cesty (obzvlášť kdyz se zas o kus prodloužila dálnice a uz se nemusí přes Hradec), je výrazně lepší a to i přes tu objíždku, co tam teď je. Jak říká Luboš: https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.facebook.com/tojepecka.tv/videos/taky-tak-r%C3%A1d-jezd%C3%AD%C5%A1-p%C5%99es-d1-tren%C3%A9r-hrouzek-to-rad%C4%9Bji-bere-p%C5%99es-hradec-silvestrov/1522773064949086/&ved=2ahUKEwjGlO_x_-ONAxVM-QIHHXKPMIMQwqsBegQIExAE&sqi=2&usg=AOvVaw2zMD_XIda1iTqLastoE0KO

To není tak úplně pravda. Není to tak dávno, co jsem z OV do Prahy dojel na jeden zátah za krásných 3,5 hodiny a bez nějakého velkého divočení právě přes Brno. To se mi vrchem nikdy nepovedlo. Tam ta cesta je naopak nyní naprosté peklo s minimální možností někde předjet a provoz hustý jak džem. Až to bude propojené komplet, tak to bude paráda.

  • po 3 týdnech...
Odesláno (upraveno)

Využil jsem poloprázdné parkoviště po kině. Žabák 🐸 ještě neztratil svůj šarm. 
Za chvilku budem mít najeto prvních 10tkm. Pár nedostatků by se našlo, ale kolem a kolem v podstatě maximální spokojenost. 
Až příští rok vrátíme Passata na operák, podle všeho přezbrojíme na full elektro. 

IMG_2774.jpeg

IMG_2773.jpeg

Upraveno uživatelem Maxel
  • Like 2
Odesláno

@Maxel silno uvazujem ze vymenim jedno z nasich aut za EV a Tesla Model 3 je jeden z kandidatov. Ak mozes, kludne sa rozpis co konkretne tebe na nej vadi. Nieco zasadne, alebo len zopar drobnosti? Najviac ma zaujima skusenost s autopilotom, ktory vraj v EU funguje veeeeelmi obmedzene a je v podstate nepouzitelny aj na dialnici.

Odesláno

Nedávno jsem koukal na nějakou evropskou recenzi a zmiňovali tam právě že false alert/panic breaking je dost částý na highlandu/juniperu.

Nedovedu si představit že na dálnici to auto samo zadupne a z tohoto hlediska je prozatím Tesla neakceptovatelná.

Odesláno

Mě se stalo na cestě z Prahy do Berouna dvakrát v Modelu Y, najednou auto začalo prudce brzdit, ještě že nebyl nikdo za mnou. Znám člověka, který měl 6 let Model X, nadával kudy chodil, teď to prodal, už to psychicky nedával, prý ho jednou autopilot málem zabil.

Odesláno (upraveno)

@zacik Autopilot je určitě jeden z nedostatků. Nicméně pro mě stále drobnost — není to fce, kterou bych nějak často využíval. Ale samozřejmě je to validní připomínka, a pro někoho vyloženě dealbreaker. 
Stěrače taky řekněme. V mém případě jedu na klasický “cyklovač” I - II - III, a nemám problém. 
Za mě bych zmínil Chill režim, který je na denní ježdění příjemnější, ale nedává plný výkon. Takže když někde potřebuji vyloženě vystřelit, je potřeba přepnout na Standard. Hodil jsem si změnu režimu na levé tlačítko na volantu, takže no big deal. Plus se dá řešit přes Enhance Commander. 
Klouby dveří zní jak na Škodě 105, kterou jsem dostal v roce 2003 po tátovi :)  
Některé další drobnosti, a/nebo co mi chybělo, jsem řešil stylem DYI; aka nákupem z aláče. 

Toť asi vše. Moc toho neni, fakt to auto mam rád. 

Upraveno uživatelem Maxel
  • Like 1
Odesláno (upraveno)

Tak už jsem taky v klubu 😁

První dojmy z cesty ze salónu domů:

1) zpracování a kvalita 👍

2) pocit luxusu prémiového auta 👍

3) jízdní vlastnosti 👍

Celkově auto fakt pěkné a jezdí suprově.

Ovšem o tom jsem nikdy nepochyboval.

Uvidíme, jak se poperu s tím nabíjením 🤔

Teď budu po registraci VIN v mobilní aplikaci čekat 14 dní na kartu od VW, takže budu platit přímo u nabíječek za "cash". ☹️

Jak to vlastně funguje a dá se to takto?

Cenu teď neřeším, ty dva týdny to nějak přežiju a doma dám o víkendu trochu šťávy z 230 (ano, je to slabé, ale alespoň něco).

IMG20250701104008.jpg

IMG20250701104020.jpg

Upraveno uživatelem Pozorovatel
  • Like 1
Odesláno (upraveno)

@zacik no já ho dostal od firmy, takže cenu neřeším, ale sám bych si vybral jiné, ovšem to už je jiný příběh 😉

Zanedlouho s tím jedeme do Krkonoš, tak tam se teprve uvidí, jak to všechno bude fungovat 🤔

Upraveno uživatelem Pozorovatel
Odesláno

Manželka mi včera říkala, jak se jí zvedla spotřeba na KONA EV, když teď je tak horko a používá klimu. Hmm, OK, neřeším. Říkám jí, jezdí to teď na FVE, klimatizuj si jak chceš a hlavně to neřeš..

Dneska mi to nedalo, mrknu do appky, prům spotřeba za posledních 30 dní 9,74 kW/100 km. No tak to je míň než v květnu... tak nevím co tam viděla.

image.png.d98803971e2519566d33361ad8f0509b.png

 

Ranní jízda do práce před 6 hod, bez klimy za 8,58 kW/100 km.

image.png.ce17121edd75712afad1c59fcdd2401d.png

 

Hodně pomohlo, když začala používat 2. stupeň rekuperace, aby alespoň trochu obrousila kotouče. To šla spotřeba rapidně dolu už v dubnu...

Odesláno (upraveno)
před 17 minutami, Kotlick napsal:

Hodně pomohlo, když začala používat 2. stupeň rekuperace, aby alespoň trochu obrousila kotouče. To šla spotřeba rapidně dolu už v dubnu...

Toto som nepochopil... Akože začala menej používať rekuperáciu (viac kotúče) a spotreba jej klesla?

Inak mi takto od stola príde spotreba 10 kWh/100 km pri bežných jazdách skvelá aj po meste. Som mimo?

Upraveno uživatelem wawrik
  • Dát hlas 1
Odesláno
před 3 hodinami, Pozorovatel napsal:

Tak už jsem taky v klubu 😁

První dojmy z cesty ze salónu domů:

1) zpracování a kvalita 👍

2) pocit luxusu prémiového auta 👍

3) jízdní vlastnosti 👍

Celkově auto fakt pěkné a jezdí suprově.

Ovšem o tom jsem nikdy nepochyboval.

Uvidíme, jak se poperu s tím nabíjením 🤔

Teď budu po registraci VIN v mobilní aplikaci čekat 14 dní na kartu od VW, takže budu platit přímo u nabíječek za "cash". ☹️

Jak to vlastně funguje a dá se to takto?

Cenu teď neřeším, ty dva týdny to nějak přežiju a doma dám o víkendu trochu šťávy z 230 (ano, je to slabé, ale alespoň něco).

 

 

Nabíjení koncernovou kartou bude to nejdražší, co se dá zvolit, chápu, někdo neřeší zda nabíjí za 18,-  nebo 13,-Kč/kWh.

Odesláno

Přesně, platí to firma a pro mě jako obchoďáka je to nejjednodušší, než mít hromadu karet u hromady dodavatelů.

Vím, objevil jsem Ameriku, ale pomohlo mi to:

https://fdrive.cz/mapa-nabijecich-stanic/cez-cestice-za-humny-24282

Musím říct, že těch stanic, kde se dá platit kartou, moc není.

A to je to údajně od roku 2025 povinnost ☹️

Odesláno

Je to povinnost na nových nabíjecích stanicích umožnit platbu kartou, tedy nemusí to updatovat na těch starých.

Já nabíjím nejraději na PRE, Eon a Tesla.- ČEZu se vyhýbám.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...