honza71 Odesláno 14. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. května 2009 zas je potreba to uvest na pravou miru. my tady nejsme pro ty prodejce vubec smeroplatny. nas je velmi malo. ja vim, ze by to tak nemelo byt, ale je to tak. ja teda musim rict, ze z Carollina mam jen pozitivni zkusenosti, ale asi vsude se neco najde. OK. Já byl zatím dvakrát u Dušáka. A obě zkušenosti mám pozitivní. Prvně to bylo cca před 10ti lety, když jsem si koupil tehdy nový model TISSOT PRS 200. Byl jsem v sedmém neby a obsluhoval mě zhruba padesátník. Hoďky za tuším 15 tisíc ,ale jednání super, jak kdybych kupoval hoďky s velkým H. No a podruhé teď 2.5. , protože probíhá proces výběru hodinek řenkněme o LEVEL víš. Věnovala se my slečna/paní Jitka Dvořáková a bylo to opět super. Přišel jsem tam jen tak v riflích a triku, ale nanosila mi na vyzkoušení co jsem si řekl. Její odbornost zcela neposoudím, pájnč jsem amater, ale zdálo se mi, že ví dost a co nevěděla promtně dohledala v katalozích. Jinak vybírám převážně tady v Bruselu a s přístupem jsem spokojený. Nejtěžší je si vybrat ty správný hoďky!!! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PhoeniX Odesláno 14. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. května 2009 ...o LEVEL víš. Vím, vím. Ale jinak máš pravdu, nejtěžší je vybrat pro sebe ty správné hodinky, aby byl v duši klid. Člověk má krupici, a teď co s tím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
farářskej Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 Věnovala se my slečna/paní Jitka Dvořáková To je taková ta malá kudrnatá brunetka, nebo taková ta malá nekudrnatá blondýnka? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza71 Odesláno 16. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. května 2009 To je taková ta malá kudrnatá brunetka, nebo taková ta malá nekudrnatá blondýnka? Ahoj, slečna/paní Jitka Dvořáková je stopro malá, stopro bruneta, ale že je kudrnatá, to ti nepotvrdím. V každém případě platí to co jsem psal minule. Ochotná, ochotná, ochotná. Kávu sice nenabídla, ale já piju kávu stejně vyjímečně a když tak jen ráno. H Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fantozzi Odesláno 2. června 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. června 2009 Zpet k hodinarstvi Bechyne: podarilo se nekomu dostat slevu 10 % (nebo jinou) za platbu v hotovosti? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojt Odesláno 2. června 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. června 2009 Zpet k hodinarstvi Bechyne: podarilo se nekomu dostat slevu 10 % (nebo jinou) za platbu v hotovosti? Za platbu hotově jsem dostal slevu 5 procent.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ppprochy23 Odesláno 1. srpna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2009 Byl jsem nedávno u Bechyněho a přístup personálu byl v pohodě. Když slečna něco nevěděla, zeptala se nebo nahlédla do katalogu. Vyzkoušel jsem si asi čtvery GO na ruce, vše v pohodě, ale bohužel cenový rozdíl mezi nákupem tady a v Německu je tak obrovský, že vám kromě výletu zůstanou peníze na dovolenou u moře (bavím se o GO). Jo a nové Tudory už na obchodě mají. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlosin79 Odesláno 4. srpna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. srpna 2009 Byl jsem nedávno u Bechyněho a přístup personálu byl v pohodě. Když slečna něco nevěděla, zeptala se nebo nahlédla do katalogu. Vyzkoušel jsem si asi čtvery GO na ruce, vše v pohodě, ale bohužel cenový rozdíl mezi nákupem tady a v Německu je tak obrovský, že vám kromě výletu zůstanou peníze na dovolenou u moře (bavím se o GO). Jo a nové Tudory už na obchodě mají. Souhlasím, personál jeden z nejlepších s jakým jsem se setkal. V případě celosvětové záruky žádný problém s opravou, ale když si koupit tak raději v UK, kde je to ještě o něco levnější než v DE Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktor01 Odesláno 16. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2009 Hodinarstvi Bechyne je vzorova ukazka toho, jak ma vypadat opravdu profesionalni obchod s hodinkami a s pristupem k zakaznikovi. E-mailova komunikace byla velmi rychla, mila, zdorila. Jeste lepsi byl osobni pristup primo v obchode. Moc prijemne jsem si o hodinkach popovidal se slecnou Lenkou Bechynovou. Dle pristupu je velmi poznat, ze se jedna o rodinnou firmu. Skoda, ze to tak pekne nefunguje ve vice obchodech. Podle mych zkusenosti mohu rici, ze je to jeden z nejlepsich obchodu v CR. Urcite se tam zase rad vratim? Souhlasím, pamatuju ještě starého pána, to byl taky odborník každým coulem a s noblesou, ale jeho dcera už se taky dobře orientuje v oboru. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 16. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2009 Souhlasím, pamatuju ještě starého pána, to byl taky odborník každým coulem a s noblesou, ale jeho dcera už se taky dobře orientuje v oboru. Naznačuješ, že starý pán už není? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adam99 Odesláno 16. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2009 Souhlasím, pamatuju ještě starého pána, to byl taky odborník každým coulem a s noblesou, ale jeho dcera už se taky dobře orientuje v oboru. Nepleteš si to náhodou s Dušákama? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktor01 Odesláno 23. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. září 2009 Co mě tam ale zaskočilo: koupil jsem u nich GMT Master II (určitě ne nejlevněji, ale byla to srdeční záležitost, chodil jsem tam slintat snad ještě za totáče) a slečna mi neuměla poradit, jak se nařizují, prý ať počkám až přijdou "kluci ze servisu"... Nojo, co taky chce člověk od slečny,že? Potvrzuji nadstandardní přístup sl. Bechyňové. Komunikujeme spolu sice pouze telefonicky nebo mailem ohledně plagiátů jimi zastupovaných značek, ale ochota a profesionalita je přímo vzorová, navíc i z uvedených stylů komunikace je slečna velmi milá a příjemná. Škoda jen, že neprodávají Omegy - hned by měli o jednoho zákazníka více... V tom případě doporučuju zajet k Fr. Hanákovi do Brna, odborník každým coulem Mě docela šokovalo, že takovýto prestižní prodejce má v sobotu dopoledne zavřeno, výlohy vyklizené .... Ani to potenciálního zákazníka (alespoň na mě to tak působí) neláká se pro případný nákup k nim po neděli vracet. Kdyby si alespoň do výloh dali nějaké katalogy nebo obrázky hodinek, takto to působí velmi neutěšeně. To je fakt, ale je to exkluzivní obchod,ne supermarket Jestli to byla slečna Bechyňová, která mi tam prodávala Longinky, to netuším, každopádně byla milá, hezká a ochotná. Až jsem si říkal, jaké je to symbolické, když mezi takovou mechanickou krásou všude kolem ve vitrínách se pohybuje ještě tahle hezká slečna. Měl jsem to i na jazyku, ale nic, jsem srab. (Sám sobě teda radši říkám, že jsem zadanej ) Tak to se mi fakt nezdá Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 23. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. září 2009 Doktore, ptal jsem se srozumitelně jestli naznačuješ, že starý pán (Láďa Bechyně) už není. Protože jsi to přehlédl, ptám se znovu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JPB Odesláno 2. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2009 Ze zkusenosti mohu rict, ze u Bechyneho mi bylo pocitove asi nejlepe. Spickovy servis. Pokud neco nemaji a clovek ma zajem , ihned volaji. Kdyz jsem dokonce jednou koupil u konkurence a nebyl zrovna nadseny tam z pristupu, ac nebyly hodinky od nich, tak velmi ochotne zdarma upravili tah na spravnou velikost , zmerili a seridili chod. Dokonce, kdyz mi serizovali chod, tak jsem se nestihal vratit pred zaviraci dobou, ale nechtel jsem nove hodinky nechavat pres noc nekde mimo dum. Tak na mne pockali i po zaviraci dobe, aby mi mohli vratit ZDARMA serizene hodinky, ktere jsem jeste ke vsemu kupoval u konkurence. Fakt velka spokojenost, tak jsem tak uz koupil dvoje a asi budou brzy treti:-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 18. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. dubna 2010 Šel jsem v pátek okolo, tak jsem si řekl, že omrknu naživo Tudory. Na krámě jsem čekal asi 4 minuty sám, než někdo přišel. Potom mě obsluhovala taková vysoká bruneta, která trochu kulhala (asi úraz). Dostal jsem na ruku jedny, pak i druhé (Grantour a Grantour Chron) a nakonec i třetí Tudory (Hydronaut). Moc nadšený jsem z nich nebyl, ale paní se mi věnovala a ukazovala mi v katalogu ještě jiné modely. Když už jsem tam byl, nechal jsem si z výlohy vyndat i GO Sport Evolution Impact Chronograph na tahu. Nejprve jsem se dověděl, že jde o zcela jinou cenovou kategorii než Tudor. To jsem s úsměvem potvrdil. Paní pak požádala staršího pána s pupkem a ten mi je bez jakéhokoli slova vyndal a podal. Vyzkoušel jsem je, okoukl, virtuálně zaslintal, zatímco mi paní znovu sdělovala, že stojí 10.900 EUR. Chvilku jsme konverzovali, já poděkoval a odešel. Všechno bylo víceméně v pořádku, jen jsem měl neodbytný pocit, že mě tam vlastně nechtějí, že mají vedle něco důležitějšího na práci a že mě neberou vážně. Ale to je čistě subjektivní dojem, třeba to tak nebylo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H-B Odesláno 29. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. dubna 2010 (upraveno) Šel jsem v pátek okolo, tak jsem si řekl, že omrknu naživo Tudory. Na krámě jsem čekal asi 4 minuty sám, než někdo přišel. Potom mě obsluhovala taková vysoká bruneta, která trochu kulhala (asi úraz). Dostal jsem na ruku jedny, pak i druhé (Grantour a Grantour Chron) a nakonec i třetí Tudory (Hydronaut). Moc nadšený jsem z nich nebyl, ale paní se mi věnovala a ukazovala mi v katalogu ještě jiné modely. Když už jsem tam byl, nechal jsem si z výlohy vyndat i GO Sport Evolution Impact Chronograph na tahu. Nejprve jsem se dověděl, že jde o zcela jinou cenovou kategorii než Tudor. To jsem s úsměvem potvrdil. Paní pak požádala staršího pána s pupkem a ten mi je bez jakéhokoli slova vyndal a podal. Vyzkoušel jsem je, okoukl, virtuálně zaslintal, zatímco mi paní znovu sdělovala, že stojí 10.900 EUR. Chvilku jsme konverzovali, já poděkoval a odešel. Všechno bylo víceméně v pořádku, jen jsem měl neodbytný pocit, že mě tam vlastně nechtějí, že mají vedle něco důležitějšího na práci a že mě neberou vážně. Ale to je čistě subjektivní dojem, třeba to tak nebylo. Nadherny, ty GO.. asi bych slintal nejen virtualne. Trosku jsem googlil a pohled na jejich dynko mi v podstate vyrazil dech, fakt uzasny... edit: Jsem vul, to samozrejme neni jejich dynko.. chyba shopu, kterej to mel ve fotkach k tem hodinkam jako Caseback. No ale necham ho tu, krasny je i tak.. Upraveno 29. dubna 2010 uživatelem JanBeles Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lib Odesláno 25. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. května 2010 Když jsem byl u Bechyněho před pár měsíci omrknout a tak trochu vyzkoušet, abych mohl pouvažovat a dozrát, nebo taky ne, vyprovázela mě taková milá drobnější brunetka pohledem "Dobří holubi se vracejí". Proto byla má nedávná další, tentokrát "nákupní", návštěva jen logickým vyústěním toho, že jsem se tam před tím vždycky cítil dobře, nikdo na mě netlačil, nic nevnucoval, jen předestíral možnosti. A proto jsem nemohl jinak, než jít na nákup svých "asi definitivních" právě tam. Hodinářství Bechyně můžu jednoznačně doporučit. Malá poznámka: Na dotaz, jestli by mi vyměnli u Subů LV vložku lunety za černou, kdyby se mi někdy zelená omrzela, následovala váhavá odpověď, že ne, a výraz "Kdo by proboha mohl chtít zfejkovat tak pěkný hodinky?" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 15. července 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. července 2010 Tak i já jsem se tam byl včera podívat, jelikož jsem se chtěl podívat na nějaká nová chrona od Longines a zjistit jaký tam maj ceny Rolexek oproti německu. Obsluhovala mě taková mladá slečna, přístup dobrý. Viditělně všichni v obchodě vědí co prodávají, což potěší. Vyzkoušel jsem si chronografy od Longines a pak Rolex Milgauss (pověsti, že mají jedny se zeleným sklíčkem nelhaly) a Rolex GMT Master IIc, ohledně Rolexek tam mají rozhodně lepší výběr než v Carollinu. Cenovky na Rolexkách byly v eurech a na chlup stejné jako v Německu. Každý všetečný dotaz hbitě zodpovězen. Jsem spokojený. Kdybych dneska nedostal email z Drážďan, že už mají moje hodinky, tak bych se k Bechyněmu snad i zašel pro ty Longines. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hugo14 Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 Já musím potvrdit. Uvažuji o Hydroconquestech nebo Admiralech a řekl jsem si, že se tam v pátek cestou z práce stavím, jestli nemají, že bych se na ně kouknul, jestli o nich i nadále uvažovat. Obsluhovala mne milá slečna, která se omluvila, že momentálně je na krámě nemají, protože po převzetí zastupování Longínů od zkrachovalé konkurence (to s konkurencí neříkala (výslovně) ona, to jen tu zmiňuji já) ještě nemají doplněny zásoby na plný stav. Domluvili jsme se na době, kdy by už mohly být. Nicméně, když už jsem tam byl a ona byla ochotná, tak jsme se dohodli na obhlídce chronografů z Master Collection a když jsme usedali ke stolku, všiml jsem si, že mají GO Ziegerdatum ve stříbrné i černé. V hóóódně dlouhé době o nich, nebo o Sixties z citových a nostalgických důvodů uvažuji. Tak jsem slušně poprosil, že bych se na ně rád podíval, pokud by to bylo možné, ale že rozhodně je v dohledné době kupovat nebudu. Za necelou minutu jsem je už zkoušel na ruce a porovnával ciferníky. Nebudu lhát - bylo to strašně příjemně strávených asi deset minut. Příjemné popovídání, krásné hodinky, úcta k zákazníkovi (byť velmi "causal" oblečenému). Prostě tak jak to má být a tak, abych tam jednou ony peníze rád utratil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rorda Odesláno 5. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2011 Teď jsem se tam v týdnu po jednom jednání stavoval pouze na otočku, bohužel nebylo moc času na okouknutí něčeho jiného, s dotazem na přeleštění tahu a pouzdra. Můj dojem byl spíše rozpačitý, menší tmavovláska mě informovala o tom, že oni to teď nedělají kvůli uzavřené dílně nebo co a odkázala mě na Dušáka ... Přišlo mi, že tím, že jsem neměl zájem o něco, co mi zrovna mohou nabídnout, že jsem tam jen jako přítěž a pro ni ztráta času, snažila se mě co nejdříve odbýt bez dalšího ...Tak jsem ji informoval, že na to nespěchám, přitom standardní servis rolexek je u nich běžný a jednou tam přijdu s leštěním, podruhé donesu kvůli větší opravě a nebo servisu, pro ně potenciální klient a budoucí zákazník ... Do toho tam při našem rozhovoru přišel ten starší hodinář s telefonem u ucha a začal vedle nás listovat v nějakém katalogu a v klidu pokračovat ve svém hlasitém rozhovoru na celou prodejnu, bez ohledu na to, jestli tam jsem nebo ne a o čem zrovna debatujeme ... To mě celkem dostalo ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se