Jump to content

Posouzeni poskozeni pneu z boku


tmoris

Recommended Posts

Caute, dnes podvecer jsem zjistil, ze ex nekde prorizla kolo z boku a zitra rano s tim mam jet s detma 800km tam a v nedeli 800 zpet. Skrz gumu je uz videt trosku platno, snazil jsem se to chytnout na foto. Prijde mi to relativne hluboky, nicmene kdybych mel jet jinym autem, tak by to byl dost velky ojeb, proto to resim v tomto vlakne (jinak bych jel proste jinym, mene vhodnym autem). Potrebuju vyrazit rano, takze rozhodne nemam komfort moznosti, jit to nekam vymenit. Bud vezmu tohle auto (ideal pro 3 deti na tuhle vzdalenost), nebo jiny (a cesta bude pro ne relativne nahovno). 

Ocenil bych nazory, jak moc to je v tomto stavu podle vas nachylny k prasknuti, nebo se nervuju zbytecne a da se s tim najezdit jeste tisice km.

 

 

IMG_7219.jpeg

IMG_7220.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mam podobnou zkusenost z leta s velmi podobnym poskozenim. Pokud tam neni boule tak nedoslo k poskozeni vnitrni gumy a jel bych s tim tam i zpet. Ridil bych tak, ze vim ze nemam perfektni gumu. pokud tam boule je nebo rano bude tak bych radsi nejel. To by mohlo prdnout

Link to comment
Share on other sites

před 3 minutami, Quarantine napsal:

Mam podobnou zkusenost z leta s velmi podobnym poskozenim. Pokud tam neni boule tak nedoslo k poskozeni vnitrni gumy a jel bych s tim tam i zpet. Ridil bych tak, ze vim ze nemam perfektni gumu. pokud tam boule je nebo rano bude tak bych radsi nejel. To by mohlo prdnout

a jak moc je tam ty gumy od platna k zminene "vnitrni gume"? 1cm.. 2cm, 0.5cm... ?

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, tmoris said:

a jak moc je tam ty gumy od platna k zminene "vnitrni gume"? 1cm.. 2cm, 0.5cm... ?

nevim, moc ne, vygugli si nekde rez pneumatikou. Po bocnici nejezdis tak je to celkem jedno. nesmi byt poskozena ta vnitrni guma. Pokud tam rano bude boule tak s tim nejezdi.

Link to comment
Share on other sites

No prinejmensim bych ji rano hodil na zadni napravu pokud je to na predku. Kdyz uz teda neni jina moznost.  Stat se s ni nemusi nic a nebo taky muzes nekde cestou vzit diru nebo prejet sutr a tim tlakem(zmacknutim pneu) to muze prdnout. To vi jen buh. 

A jak rika kolega. Pokud bude boule tak je to v riti a nejezdit.

Edited by Lucky Lucaso
Link to comment
Share on other sites

Pokud se rozhodneš s tím jet, dej to kolo na zadní nápravu. Pro případ, že by nevydrželo. Defekt na zadku nevytvoří nebezpečnou situaci (změnu směru). 

E: Lucky mě dal o zlomek vteřiny 🙂

Edited by Americkej
Link to comment
Share on other sites

Znas zakony schvalnosti. Muze to tam bejt rok a nic a jako naschval to prdne hned v prvni zatacce. Ja cca dva mesice zpet gumu prorazil taky z boku. Prazdna byla prakticky hned a to sem tam mel mensi skubu nez ty. Takze kdo vi? Zalezi jak moc chces riskovat? A taky kam jedes? Aby te treba nestopli nemcouri a neposadili vas na bus 😆

Link to comment
Share on other sites

Podobny poskozeni jen v mensim. Podle pneuservisu, dokud neni boule jet se da. Ale pocitej s tim, ze staci blba dira a jsi kolo minus. Ja jsem kupoval novou. Jel bych jinym autem. Porad mensi opruz, nez resit vymenu nekde po ceste. Ale to je myslim max riziko, pokud ti prijde prijatelny…

 

1016f3db-be0c-4fc1-8022-aec4c1a506c9.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Ta spravna blba dira znici i nove pneu. Guma na bocnici ma kryci funkci. Vnitrek nesmi byt poskozen. Ale to se projevi bud bouli nebo unikem vzduchu.

Existuji pripady vybouleni bez poskozeni bocnice napr. vada materialu.

Pokud tam rano nebude boule normalne bych s tim jel. Prizpusobit trochu jizdu bacha na obrubniky a diry. A pristi tyden vklidku vymenit. Bocnice se neopravuje.

 

Screenshot 2023-11-24 001358222.png

Link to comment
Share on other sites

Asi tu budu trochu za fuckera, ale pokud tlak neutíká, neboulí se to nijak, tak konstrukce pneu by měla být OK a já bych na tom klidně jel. Jedeš naložený a daleko, tak stejně nepojedeš "rychle" a guma na cestě bude namáhána relativně standardně a v pohodě. Mám na některých autech kola dorvaný víc a jezdíme na tom. Víš o tom a budeš to šetřit. Vyřešíš to, až na to bude čas. Jinak já bych to měl asi radši vzadu.

Link to comment
Share on other sites

před 7 hodinami, Hudson10 napsal:

Dal bych tu gumu dopředu. Defekt vzadu je větší průser. Proto vzadu je dvojitá montáž. Dvojitá montáž přece vpředu nebýva..

Tohle bych potreboval vysvetlit do podrobna. To me zajima. Jako malemu diteti prosim.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...