Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Někdy v listopadu 2023 jsem si objednal hodinky na zakázku. Žádné komplikace: jenom hodiny, minuty a vteřiny. Jenom ciferník bude na zakázku, jinak vše standardní. Prý to bude hotové do tří měsíců. Jak ten zázrak měl vypadat, vidíte na obrázku.

Měl vypadat, jenž nevypadá. Po řadě měsíců výmluv, že výrobce ciferníků má plné kapacity (jako kdyby mě to zajímalo) vyšlo najevo, že Prokop zapomněl správně zadat subdodavateli design ciferníku.

Dalších několik týdnů čekání.

A dnes dostávám email tohoto znění:

Dobrý den pane K.,
 
Číselníky s opravenou grafikou jsou již připravené k iluminaci. 
Jak jsem avizoval, musím s  nimi do Švýcarska zajet osobně a nechat je tam na počkání nebo do druhého dne připravit. Není to úplně automatický proces, ale věřím, že mé přátelství s majitelem této firmy mi pomůže ho přemluvit k expresní práci. 
Bohužel nyní v Ženevě probíhá nejvýznamnější výstava hodinářských technologií, na které tato firma nemůže chybět a já zrovna tuto firmu pro aplikaci luminiscence potřebuji, protože jsou absolutně nejlepší a vlastně mají téměř monopol na tento druh služby. Jsem s nimi aktuálně v kontaktu a dohadujeme, zda zvládnou číselníky na počkání iluminovat ještě tento týden (výstava je do pátku) nebo až ten příští. Každopádně máme vše ostatní připravené, takže jakmile číselníky přivezu (děláme jich pro jistotu 5 ks), tak budeme schopní hodinky hned smontovat a do týdne jsou Vaše.
 
Potvrdím Vám, jak mi přislíbí datum realizace a osobně tam pojedu.
 

Co mám na tohle odpovědět? 

classic44_Nobilis.1636.jpg

Odesláno (upraveno)

Navrhuju: Dobrý den, pane Prokope, děkuji za Váš mail o stavu věcí a těším se na hodinky. V úctě XY

Upraveno uživatelem kdojinej

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...