Přejít na obsah

Dotaz na IT specialisty a všechny, kteří vládnou PC


Návštěvník Snow

Doporučené příspěvky

Ano, to je běžný problém zálohování. Kromě OneDrive to umí for business i Google Drive a Dropbox myslím, ale ten OneDrive funguje dobře. Pak to jde řešit ještě nějakým zálohováním pod servisními účty na místa kam nemá nikdo přístup, ale to už je trochu tenký led aby to obstálo samostatně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Dotaz: mám kolegyni, s níž s dlouhodobě vyměňujeme stanoviska mailem, dodávám, že její mail adresa je běžná, nic co by mělo indikovat spam. Přesto všechny maily od ní končí ve spamu. Zde snad pokaždý, když to přijde, nastavím pravidlo: maily od XX vždy přesnunout do složky doručená pošta. Přesto další mail je zase ve spamu.

Nevíte co s tím? Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@warann Pokud nejedeš na prehistorickém POP3, tipuju že vítr vane tam kam směřuje @Prochy68spousta firem (nejen zmiňované seznamy/googly a pod., ale i ty co jedou na vlastním pošťákovi) má dnes přímo na serveru aktivní různé "blacklisty od britských jeptišek", které příchozí poštu třídí i bez zásahu Tvého počítače - a co je největší vlastní gól, k zařazení do blacklistu stačí, když podobným "dobrem" postižení příjemci hází maily z dané domény a nebo adresního rozsahu podezřele často "do spamu" (třeba proto že jim nějaký vedle té paní fungující píčus spamuje schránku - stačí i hromadné oběžníky, neodhlášená reklamní sdělení, nablblé důchodcovské prezentace/vtípky, jen výjimečně jde o hacknutý počítač). Ten serverový software si totiž automaticky sjíždí i spamové IMAP složky uživatelů a podle hlaviček aktivně vyřazených zpráv si "inteligentně" si aktualizuje své seznamy - no a dokud si to sám (a nebo s pomocí správce) nevypneš, tak se toho nezbavíš. Teoreticky taky můžeš dotyčnou požádat ať si Tvůj problém s její adresou vykomunikuje s provozovatelem toho "spam-hašašína" sama, ale nezapomínej že skutečný problém je na Tvé straně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

POP3 nemám a ten mail je : jméno.příjmení@ak-příjmení.cz  a nějak si nemyslím, že by od ní nebo jejích kolegů měly běhat nějaký spamy.

A pokude jde o větu "Ten serverový software si totiž automaticky sjíždí i spamové IMAP složky uživatelů a podle hlaviček aktivně vyřazených zpráv si "inteligentně" si aktualizuje své seznamy - no a dokud si to sám (a nebo s pomocí správce) nevypneš, tak se toho nezbavíš." tak předpokládám, že pokud se musím zeptat jak to udělat, tak to ani nemám zkoušet a mám se rovnou obrátit na správce? 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@warann Nevím kdo Vám provozuje doménu "ak-příjmení.cz" - ale pokud na to máte správce (a ne jen jméno/heslo k administraci, třeba přes webmail), tak na příliš agresivní spam filtr si opravdu stěžuj u něj. 

Upraveno uživatelem Radek124
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No problem je bud na tve strane (poskytovatel mailovych sluzen je kdo?) nebo na jejich domene - muze byt na spam listu. Kazdopadne at je to jak chce, problem by mel byt resitelny na tve strane. Proto jsem se ptal, jestli mas firemni email nebo treba nekde hostovany, nebo nejaky free

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, Prochy68 napsal:

tohle si zkousel?

spam.PNG.8d719cbdbb84027699713ff69725e3ab.PNG

Jak jsem psal, udělal jsem to dle Radkova návodu, ale tohle můžu příště taky zkusit, to mě nenapadlo, resp. využívám outlook, takže tohle rozhraní jde běžně mimo mě, ale do zálohy je to OK. Takže taky dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to Webové "není spam" funguje tak že u aplikovaných kritérií sníží "lokální rank" tak, aby se daná zpráva při příštím dotazu dostala zpátky do inboxu (gmail nepoužívá fyzické složky, IMAP jen emuluje nad databází) - což u dané adresy/domény může ale nemusí stačit na trvalé překlopení fuzzy logiky blacklistu. U "obzvláště vzdorujících" falešně označovaných adres pak definitivně pomůže právě ten "vyřazovací filtr" B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...